Wepomaganie 1,8d

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam , wiem ze moze ten temat juz był ale mam pytanie bede zakladał do escorta 1,8d wspomaganie kie,czekam za przesyłka kupilem cale kompletne: przekaldnia, rurki zbiornik, mocowanie pompy. >>>czy cos jeszcze musze miec? jak jest pasek zamontowany i jak napinany??czy musze cos jeszcze dokupic , na co s zwrocic szczegolna uwage??? prosze o odpis marcin poznan
  
 
U mnie jak dobrze pamietam to jest po prostu dluzszy pasek rozrzadu ale na 100% Ci nie powiem. Tez 1.8d
  
 
hmm ciekawe , poczekam moze ktos cos podpowie jeszcze.
  
 
super niby klub , a szkoda ze nikt nie moze odpisac na moje pytanie
  
 
a sprawdzałes w wyszukiwarce? bo ja juz ze 3 razy pisałem co trzeba zmienic w wypadku 1,3 , pozatym niekazdy zakłada wspomaganie i niekazdy wie jak ci odpowiedziec
  
 
Pytanie za 10 pkt - po co zakładasz wspoaganie?
  
 
może auto ma być dla żony? jak dalem koleżance poprowadzic to mówiła że ciężko strasznie kierownica chodzi , ja tam jedną ręką kręce
  
 
Pasek jest faktycznie dłuższy ale nie zaraz od rozrządu . U mnie akurat mam dłuższy ten sam co napędza altka niestety długości nie pamiętam więc będziesz musiał organoleptycznie.
Czy coś jeszcze potrzeba... No np. nie wiem gdzie podepniesz czujnik ciśnienia oleju? Chociaż być może nie musi on byc tyle że wtedy przy manewrach (szczególnie na postoju) będzie ci autko przygasać - to dość denerwujący objaw, chociaż ja tam akurat ten czujnik mam i to podpięty i również nie unikam przydławienia silnika, no przynajmniej mi nie gaśnie. Taka pompa potrzebuje sporo powera.
  
 
Pompa napędzana paskiem alternatora, czujnik niepotrzebny, pasek np. od TD.
  
 
Bardzo dziekuje za podpowiedzi wspomaganie chce założyc bo założyłem alufelgi i szersze opony i lekko nie jest a mam pytanie co do tego czujnika gdzie on miałby byc oryginalnie zamontowany i na jakiej zasadzie on działa czy to komputer nim steruje Z góry dzieki za odpowiedzi
  
 
Cytat:
2007-04-03 13:02:03, Diesel_poznan pisze:
Bardzo dziekuje za podpowiedzi wspomaganie chce założyc bo założyłem alufelgi i szersze opony i lekko nie jest a mam pytanie co do tego czujnika gdzie on miałby byc oryginalnie zamontowany i na jakiej zasadzie on działa czy to komputer nim steruje Z góry dzieki za odpowiedzi



Czujnik jest zazwyczaj na pompie. I to on steruje kompem (a raczej EDC) podnosząc obroty przy maksymalnym skręcie kół.
  
 
Z tego co widzę kolega ma MkV. I raczej ciężko będzie mu znaleźć EDC pod maską
  
 
No moze i od alternatora jest dluzszy, ja tam bardzie w elektryce siedze w samochodzie niz mechanice, aczkolwiek wiekszosc rzeczy sam robie no moze z pomoca ojca
  
 
dzieki za podpowiedzi, dostalem wlasnie te wspomaganie (kurier) ogladam i w pompie nie widze zadnego czujnika >> ale niestety dostrzegłem znaczacą różnce szrokości koła czyli inny pasek a co zatym idzie inne koło alternayora i koło pasowe( niewiadomo czy podejdzie samo nowe koło do alternatora czy czeka mnie wymiana całego alternatorka???
  
 
jestem zmusziony troche podbic moj watek pytanie nadal dotyczy wspomagania czy posiadacie w swoich wozach napinacz paska alternatora(silnik 1,8 d z wspomaganiem)