ESCORT BIERZE PRZESZŁO 1 LITR OLEJU NA 1000 KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
posiadan forda escort 1.3 z roku 1996 od nowości. jestem jego pierwszym właścicielem. po statniej wymianie oleju tj listopad 2006 i przejechaniu 160tys km zauważylem ze zaczął kopcic z rury wydechowej. pomyslalem że zima i dlatego. az pewnego razu tj styczen zapalila mi sie kontrolka o oleju. po sprawdzeniu na miarace oleju w silniku prawie nie było. oleju tego bierze coraz wiecej aż teraz doszedł do przeszlo 1 litra na 1000 km. co mam zrobić?? prosze o pomoc!!! remont silnika wyniesie do 2 tys zł- to jest polowa wartości samochodu. nie da sie tego zrobic taniej?? a moze to nie są pierscienie?? moze tylko uszczelka albo cos w tym stylu?? Prosze o pomoc!!! dodam ze samochod od nowości jezdzi na oleju elf sport 15w/40 Moj nr gg 9530090 lub @ atakkojota@o2.pl
z góry dziękuje
michał
  
 
Szukaj innego silnika/auta

Albo remont, który się nie opłaca
  
 
Cytat:
2007-04-09 15:32:17, atakkojota pisze:
Witam posiadan forda escort 1.3 z roku 1996 od nowości. jestem jego pierwszym właścicielem. po statniej wymianie oleju tj listopad 2006 i przejechaniu 160tys km zauważylem ze zaczął kopcic z rury wydechowej. pomyslalem że zima i dlatego. az pewnego razu tj styczen zapalila mi sie kontrolka o oleju. po sprawdzeniu na miarace oleju w silniku prawie nie było. oleju tego bierze coraz wiecej aż teraz doszedł do przeszlo 1 litra na 1000 km. co mam zrobić?? prosze o pomoc!!! remont silnika wyniesie do 2 tys zł- to jest polowa wartości samochodu. nie da sie tego zrobic taniej?? a moze to nie są pierscienie?? moze tylko uszczelka albo cos w tym stylu?? Prosze o pomoc!!! dodam ze samochod od nowości jezdzi na oleju elf sport 15w/40 Moj nr gg 9530090 lub @ atakkojota@o2.pl z góry dziękuje michał


mialem forda i nigdy juz do tej marki nie wroce(bynajmniej do lat 90)wlej auto doktora i do zyda,ja napewno bym nie inwestowal w remont...
  
 
nie lej auto doktora, tylko kup ceramizer
po zastosowaniu tego specyfiku można przejechać 500km bez oleju w silniku ale polecam tylko w ostateczności jak nie opłaca się remontować
  
 
A może być, że to tylko uszczelka pod głowicą?
  
 
Tyle strachu, tyle żalu w stronę auta. Z racji wieku samochodu wystarczy wymienić uszczelniacze trzonków zaworów i będzie po problemie. Typowa anomalia leciwych aut.
  
 
Moim zdaniem uszczelniacze nie poprawia sytuacji, takie zuzycie to juz nie przez uszczelniacze a mysle ze juz pierscienie na tłokach sa do wymiany, a koszt w sumie moim zdaniem nie powinien przekroczyc 1500 zł wiec Twoj wybor...moze jednak sie opłaca sie go zrobic
  
 
Czy samochód po dłuższym postoju "puszcza dyma" przy zapalaniu?? Jeśli tak to uszczelniacze zaworowe puszczają

Proponuję zrobić "próbę olejową" i wszystko będzie jasne
  
 
Cytat:
2007-04-09 18:14:30, desperos pisze:
wlej auto doktora i do zyda,ja napewno bym nie inwestowal w remont...


Nie ma to jak uczciwość sprzedającego

Chyba jakiś dziwny jestem ,ale ja nigdy nie oszukiwałem kupujących...