ROZBIÓRKA OMEGI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rozkręciłem już całą tablicę wskażników, widzę tę pękniętą nagrzewnicę, jest w zasięgu rąk ale i tak tej @##$%^% nie mogę wyjąć (nadmienię że pękła nagrzewnica i próbuje ją wyjąć z mojej omesi). Obok auta stoją 3 kartony wszystkich części( MASSSAKRA) które systematycznie wyjmowałem próbując dobrać sie do tej jeb...... N A G R Z E W N I C Y . Z wnętrza omesi zostały tylko siedzenia

proszę pomóżcie. jak dobrać sie do tej cholernej nagrzewnicy??

( takiej usterki nie życze nawet wadze) jeśli miał by omegę

pozdrawiam ZAŁAMANY mega_3 i jego 3,0sej ( z klimą)

  
 
Kurcze nie rozbierałem tego nigdy na szczęście ale coś mi się wydaje, że mógłbys coś podziałać od strony komory silnika. Sprawdzę jeszcze gdzie niegdzie co ijak z tym udtrojstwem i dam znać.

Pozdrawiam
  
 
Od strony silnika się nie da. Też czeka mnie wyciągnięcie nagrzewnicy.
Jestem ciekaw jak to się dalej potoczy u Ciebie?

Życzę powodzenia.

  
 
WYJĄŁEM NAGRZEWNICĘ !!!

TRZEBA DO NIEJ PODEJŚĆ OD MIEJSCA GDZIE SIEDZI PASAŻER

ZDEMONTOWAĆ TABLICĘ WSKAŻNIKÓW (MOŻE NIE TRZEBA DEMONTOWĆ JEJ CAŁEJ ALE BĘDZIE ZŁY DOŚTĘP), WYJĄĆ ALUMINIOWE PRZEWODY Z NAGRZEWNICY, TROSZKĘ TECHNIKI I CIERPLIWOŚCI I POCIĄGNĄĆ NAGRZEWNICĘ W POZIOMIE W KIERUNKU PRAWYCH PRZEDNICH DRZWI. MUSI WYJŚĆ.

NIE ZOSTANIE NARUSZONY SYSTEM WENTYLACJI (ZOSTANIE TAKA KIESZEŃ NA NOWĄ NAGRZEWNICĘ)

POZDRAWIAM MEGA_3 I JEGO 3,0SEJ
  
 
W TIS podają, że do wyjęcia nagrzewnicy wystarczy zdjąć dolną osłonę nad nogami pasażera. Przyglądałem się jak to u mnie robił mechanik. Poza osłoną wykręcił jeszcze schowek. oczywiście trzeba jeszcze wykręcić 2 śruby mocujące przewody doprowadzające płyn. Cała operacja wymiany trwała około 20 minut.
  
 
WIEKSZOŚC rzeczy na świecie jest jak zakładanie łańcuchów. po raz pierwszy 50min ( jeden!). a potem w 6min obydwa. Wszystko jest trudne póki nie stanie się proste ( Flaubert bodajże, ale mnie się zebrało )