MotoNews.pl
  

Co w zawieszeniu wpływa na precyzję kierowania ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W naszych cudach ?

Łączniki stabilizatora, końcówki drążków ?

Wiadomo sprężyny, amorki itd.



Jest coś jeszcze co warto przed zbieżnością wymienić ?
  
 
Przed zbieżnością samochód i tak będzie miał (powinien mieć) porządną kontrolę stanu zawieszenia.
  
 
Bardzo istotny jest stan tylnej osi...luzy na belce, luzy na łożyskach...objawem jest myszkowanie po drodze.

Z przodu...chyba jakby wszystko pospawał na asztywno to by precyzyjneie jechał...w jednym kierunku. Mi nigdy nie udało się doprowadzic zawieszenia i układu kierowniczego do stanu, z którego byłbym zadowolony przez dłuższy czas.
  
 
Cytat:
2007-04-19 09:06:37, AsterixGal pisze:
(...)chyba jakby wszystko pospawał na asztywno to by precyzyjneie jechał...w jednym kierunku. Mi nigdy nie udało się doprowadzic zawieszenia i układu kierowniczego do stanu, z którego byłbym zadowolony przez dłuższy czas.


Tak bywa z samochodem po dzwonie
Pozdrawiam, Darek.

PS Wiele elementów ma wpływ, choćby wahacze, czy kolumna Mc Persona i wiele innych elementów mogących ulec uszkodzeniu np przy uderzeniu w krawężnik...
Podstawa (moim zdaniem) to zbieżność, mi jeden warsztat tak ustawiał, że zawsze było coś nie tak i kierownicę miałem przekrzywioną i jazda była do d.py.