Co rozwaliem??? Klimatronik

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie powiedzcie mi co rozjebałem i czego się teraz mogę spodziewać (nstępstw mojej nieuwagi). próbowałem wyciągnąc ta konsolę i chyba ciągłem nie ten drucik co trzeba

No to fajnie kolega ma.
Jak chcesz to w Poniedziałek na 9 rano jestem umówiony z mechanikiem w Głogowie ( tym o którym rozmawialiśmy na spocie) i mógłbys podjechać tam zemną. Daj ewentualnie znać bo ja jadę tylko tam na mały przegląd

Wszystko Ok tyle że ja mam 1 zmianę

Hej Maniurka!
To co "wyciągnąłeś" to jest cięgno od regulacji siły nawiewu na twoje nogi. Strasznie paskudnie jest to założyć, ja sobie przy tym łapy pocharatałem.

Cytat:
2006-09-13 20:47:36, tomekmr pisze:
Hej Maniurka! To co "wyciągnąłeś" to jest cięgno od regulacji siły nawiewu na twoje nogi. Strasznie paskudnie jest to założyć, ja sobie przy tym łapy pocharatałem.

przy 3 podejsciu to zalozylem: z tym ze na nogi pasazera jest ok a na kierowcy nie cos jeszcze jest spieprzone?

Tylko teraz pytanie za 100 punktów dlaczego nie mam ogrzewania?? Daję temperaturkę na maksa a tu nic daję powietrze takie jak na dwroku i tyle a przed całym tym "zabiegiem" wszystko grało i grzło porządnie

Cytat:
beast6:
przy 3 podejsciu to zalozylem: z tym ze na nogi pasazera jest ok a na kierowcy nie cos jeszcze jest spieprzone?

Właśnie, nie jest to takie proste jak się wydaje. Jeśli tylko zamontowałeś cięgno to nie będzie działać. Chociaż nie wiem jak jest w manualu, to opiszę jak jest przy klimatronicu, może się przyda. Nie wiem czy uda mi się to dobrze wyjaśnić ale spróbuję.