STACYJKA - Big Problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,
chodzi o Espero 1,5.
Stacyjka pracowała z dnia na dzień coraz gorzej. Teraz w ogóle już nie mogę przekręcić kluczyka. Pryskanie WD nic nie daje, wygląda na uszkodzenie nechanizmu wewnętrznego...

Pytanie do Was Koledzy: czy wymieniając stacyjkę muszę także wyminić moduł immobilizera ? Bedzie inny kluczyk a tym samym inny nadajnik więc chyba tak ?? A co z kompem ? Też musze go mieć od tego auta z którego będzie immo ? A może da się taką stacyjkę jakoś naprawić ?? Może odpalanie na krótko z przytkniętym kluczykiem do immo.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie...
  
 
Cytat:
2007-04-09 16:08:38, dextran pisze:
Witajcie, chodzi o Espero 1,5. Stacyjka pracowała z dnia na dzień coraz gorzej. Teraz w ogóle już nie mogę przekręcić kluczyka. Pryskanie WD nic nie daje, wygląda na uszkodzenie nechanizmu wewnętrznego...


Najpierw rozbierz i zobacz co sie stało, a potem dopiero kombinuj.
Cytat:
Pytanie do Was Koledzy: czy wymieniając stacyjkę muszę także wyminić moduł immobilizera ?


Nie.
Cytat:
Bedzie inny kluczyk a tym samym inny nadajnik więc chyba tak ??


Po co chcesz wymieniać kluczyk. Przełóż zapadki ze starej stacyjki, lub ew. załóż nowe dopasowane do starego kluczyka.
Cytat:
A co z kompem ? Też musze go mieć od tego auta z którego będzie immo ?


Patrz wyżej.
Cytat:
A może da się taką stacyjkę jakoś naprawić ??


Zapewne sie da.
Cytat:
Może odpalanie na krótko z przytkniętym kluczykiem do immo. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie...


Nie wiem do czego chcesz kluczyk przytykać.
  
 
Cytat:
2007-04-09 16:08:38, dextran pisze:
Witajcie, chodzi o Espero 1,5. Stacyjka pracowała z dnia na dzień coraz gorzej. Teraz w ogóle już nie mogę przekręcić kluczyka. Pryskanie WD nic nie daje, wygląda na uszkodzenie nechanizmu wewnętrznego... Pytanie do Was Koledzy: czy wymieniając stacyjkę muszę także wyminić moduł immobilizera ? Bedzie inny kluczyk a tym samym inny nadajnik więc chyba tak ?? A co z kompem ? Też musze go mieć od tego auta z którego będzie immo ? A może da się taką stacyjkę jakoś naprawić ?? Może odpalanie na krótko z przytkniętym kluczykiem do immo. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie...

adam juz odpowiedzial na wszystkie watpliwosci..dodam tylko ze stacyjka ma konstrukcje cepa tam sie nei ma co zepsuc..wez z glupia frant sprawdz drugi kluczyk bo moze kluczyk sie jakos magicznie wyrobil i nie odblokowuje wszystkich zapadek..jesli kluczyk jest ok i wchodzi w calosci to sila rzeczy odblokowuje wszystkie zapadki wiec tam naprawde nie ma sie co zablokowac..jak manewr z kluczykiem nie pomoze wyjmij bebenk stacyjki i oblookaj..temat walkowany do znalezienia w wyszukiwarce
  
 
Bardzo dziekuje Koledzy za cenne uwagi, faktycznie nie ma co panikowac, sprawdze to dokladnie najpierw.
  
 
Oczywiscie mozesz odpalac przykladajac stary kluczyk do pentli, ktora lepiej w takim wypadku wyciagnac gdzies na wieszch.
  
 
Cytat:
czy wymieniając stacyjkę muszę także wyminić moduł immobilizera ? Bedzie inny kluczyk a tym samym inny nadajnik więc chyba tak ?? A co z kompem ? Też musze go mieć od tego auta z którego będzie immo ? A może da się taką stacyjkę jakoś naprawić ?? Może odpalanie na krótko z przytkniętym kluczykiem do immo.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie..



Tutaj masz odnośnie kluczyka. Stacyjka problemy ( mój osobisty )
  
 
Mnie też stacyjka sie zacierała , ale "KONTAKT" do styków elektrycznych pomógł. Kiedyś po zimie kolega w Sienie miał problem z wejściem do auta ( odmrażacze) i kontakt znowu pomógł. Mało ..... wyczyścił, bo syfff wypłyną na zewnątrz
  
 
Ostatecznie okazuje sie ze po prostu kluczyk sie wytarł... jakosc firmy Daewoo.. szkoda gadac.... na drugim kluczyku jest oki, choc tez czasami sie przycina...
  
 
Cytat:
2007-04-15 12:25:36, dextran pisze:
Ostatecznie okazuje sie ze po prostu kluczyk sie wytarł... jakosc firmy Daewoo.. szkoda gadac.... na drugim kluczyku jest oki, choc tez czasami sie przycina...

czyli mialem racje swoja droga moje kluczyki maja 10 lat i 200kkm zrobionych po miescie i jakos sie nie wytarly