MotoNews.pl
  

Stuki - prawy przód.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
jakiś czas temu poczułem stuki chyba w okolicy przedniego prawego koła. Stuków nie było słychać tylko było je czuć na pedale gazu i na kierownicy. Obecnie słychac stukanie ale bardzo sporadycznie-głownie przy małych prędkościach.Szczególnie na skrzyżowaniach -na nierównościach i przy skreconych kołach. Przy jeździe na wprost nic się nie dzieje. Co to może być??POza tym Carina sprawuje się bez zarzutu-od czasu kiedy sie przegrzała(opisywałem sytuację na forum) nic sie nie dzieje-od przegrzania przejechałem 15 tys bezproblemowo.Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Ori83 dnia 2007-04-14 19:33:48 ]
  
 
[quote]
2007-04-14 19:33:14, Ori83 pisze:
przy skreconych kołach. Przy jeździe na wprost nic się nie dzieje.

to wskazywałoby na problemy z uszkodzonym przegubem. Żeby stwierdzić to z całą pewnością sprawdź gumową osłonę czy nie jest zniszczona, a po podniesieniu samochodu sprawdź czy nie ma luzów na samym przegubie
  
 
.. może też być luz na łożysku. Podnieś samochód na podnośniku (albo na kobyłce - lepiej bo nie spadnie), chwyć oburącz koło (jedna reka na dole koła druga na górze). Jeżeli jest luz, wyczujesz lekkie stukanie.
pozdro.
  
 
.. może też być luz na łożysku. Podnieś samochód na podnośniku (albo na kobyłce - lepiej bo nie spadnie), chwyć oburącz koło (jedna reka na dole koła druga na górze). Jeżeli jest luz, wyczujesz lekkie stukanie.
pozdro.
  
 
Cytat:
2007-04-14 20:11:26, SzybkiLopez pisze:
[quote] 2007-04-14 19:33:14, Ori83 pisze: przy skreconych kołach. Przy jeździe na wprost nic się nie dzieje. to wskazywałoby na problemy z uszkodzonym przegubem. Żeby stwierdzić to z całą pewnością sprawdź gumową osłonę czy nie jest zniszczona, a po podniesieniu samochodu sprawdź czy nie ma luzów na samym przegubie


nie to raczej nie jest stukanie przegubowe-stuk jest od czasu do czasu przy skręconych kołach ale na dołach-natomiast na równej powierzchni przy skręconych kołach nic nie puka,stuka. osłony przegubów są ok.
  
 
Sprawdź gumy stabilizatora - to leci pierwsze.
Później łączniki.
Jeżeli to faktycznie ma związek ze skręconymi kołami to może jeszcze kończyć się gałka kierownicza, gałka na wahaczu lub drążek.
Pozdro.
  
 
niedawno byłem u mechanika i stwierdził, że to "tylne tuleje wahacza przedniego" cokolwiek to znaczy . w 120 zł powinienem sie wyrobić
  
 
Cytat:
2007-05-05 18:50:45, Ori83 pisze:
niedawno byłem u mechanika i stwierdził, że to "tylne tuleje wahacza przedniego" cokolwiek to znaczy . w 120 zł powinienem sie wyrobić



To jeszcze niech Ci da gwarancję na to co zrobi...
Pozdro.