Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DarekSlim Escort MKVI Polska | 2007-04-19 18:02:04 Witam. Przeszukałem całe forum i niby coś tam jest ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Powiedzcie mi jak sprawdzić czy płyn chłodzący wogóle sie że tak powiem przemieszcze i że faktycznie chłodzi ten silnik i jak sie odpowietrza układ w silniku 1.4. U mnie jest taka sytuacja że zawsze wskażnik od temperatury jedwo wchodził na pole norm. Kiedys zwariował i wskoczyłod razu po odpaleniu na max okazało sie ze poadł czujnik temoperatury wody. Wymieniłem sam bo to niby proste i teraz wszystko niby ok ale wydaje mi sie ze silnik grzeje sie za bardzo. jak odpale to dochodzi do białego pola ale juz gdzies po 10 km jest na literce N czyli dośc wysoko a Naipis mam NORM i tak sie trzyma na czerwone pole co prawda nie wchodzi ale to i tak cyba za wysoko i zastanawiam sie czy moze czegos nie spieprzyłem przy wymianie moze zapowietrzyłem ukłąd czy coś ??? Prosze o pomoc. Pozdraiwma |
![]() borys KOMBIca Konin | 2007-04-19 19:44:19 jezeli wskazowka jest na napisie tzn ze wszystko jest w normie. Jezeli masz na N to moze nawet silnik jest lekko niedogrzany ale nie ma sie co przejmowac -w korku na pewno wskazowka nieco wyzej pojdzie |
![]() retrospect byl MKV Opole | 2007-04-19 19:52:29
zalezy od wersji ![]() mk5/6 "N" konczy skale mk7 "N" zaczyna ![]() [ wiadomość edytowana przez: retrospect dnia 2007-04-19 19:53:28 ] |
![]() DarekSlim Escort MKVI Polska | 2007-04-20 17:59:06 Panowie a co w takim razie z tym odpowietrzeniem układu. Jak sie do tego zabrać ??? |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-04-20 18:38:27 W którym momencie włącza się wentylator chłodnicy, sprawdź jeżeli przed czerwonym polem to luzik. |
![]() zibi_16_16vkonin ford escort Konin | 2007-04-20 19:38:46 moim zdaniem w każdym aucie a smigam różnymi zawsze temperaturka powinna być mniej więcej na srodku wskaznika ,a czy N czy R nie ma znaczenia musi stać na baczność i tyle ,takie moje zdanie walczyłem też tak w escorcie miałem ledwo N wentylator nie chodził a płyn się gotował okazało się , do wymiany termostat bo się zacinał i czujnik na wskaznik ten co jest na dole w obudowie termostatu ,teraz nie ma czy lato czy zima wskaznik idzie na bacznośc i stoi ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: zibi_16_16vkonin dnia 2007-04-20 19:41:43 ] |
![]() zibi_16_16vkonin ford escort Konin | 2007-04-20 19:48:13 apropo zalewania to jak zalewa się nowy płyn to leje się do max do układu i na wskaznik w zbiorniczku zamykamy układ odpalamy autko włączamy ogrzewanie na maxa rozgrzewamy autko czekamy aż włączy się wentylatorek po wyłączeniu wentyl... gasimy autko czekamy aż ostygnie i wyrównujemy poziom do odpowiedniego ![]() |