MotoNews.pl
  

[OT] Polski Fiat Trepiuno - jak się podoba ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i stało się to, co powinno się stać. FIAT powraca do tego, co wychodziło mu zawsze najlepiej - do małych samochodów. Generalny dyrektor Fiata potwierdził wszelkie dotychczasowe spekulacje, następca Fiata 126 - Trepiuno, będzie produkowany w niedalekiej przyszłości w fabryce w....Tychach . Miło, prawda ? Dla mnie jest to niesłychanie wdzięczny samochodzik-zabawka, który fantastycznie nawiązuje do linii 500-tki. Szkoda tylko, że raczej nie można liczyć na historycznie uzasadniony napęd RWD z silnikiem z tyłu . A jak Wam się to widzi ???
  
 
dla mnie bomba
  
 
Ładny, ale moim zdaniem to tylko zabawka...
  
 
Typowy współczesny nijaki projekt zaprojektowany z użyciem komputera tak, aby był jak najtańszy w produkcji. Nic ciekawego.
  
 
Moje zdanie: j***ć Pandę Podoba mnie sie
  
 
ale to nie bedzie nastepca 126 tylko fiata 600 czyli seicento Produkcja ma ruszyc w tychach w 2008 roku i ma byc produkowany jako blizniaczy model nastepcy forda Ka
  
 
No cóż, chyba już minęły te czasy, gdy auto rysowało się za pomocą rapidografu i dechy kreślarskiej Surowe kształty są podyktowane obecną modą. A czy 500-tka 50 lat temu, lub 126 nie miały być jak najtańsze ??? Gdy samochody są tanie, stają się autami dla ludu, a następnie uzyskują miano kultowych. Dla mnie ten projekt nie jest nijaki, jak wiele współczesnych aut, lecz właśnie ma "to coś". To fakt, że zabawka, ale nie każdy samochód musi uniwersalnym SUV-em, lub ogromnym kombi. Czy Smart, to nie jest zabawka ? Jak ktoś nie lubi małych aut, to nie musi ich kupować. Jeśli natomiast, jego cena będzie "odpowiednia", to może się stać hitem na rynku.
EDIT: Jeżeli już, to następcą 500-tki, nie zaś 600-tki, a następcą tejże, był jak wiadomo w prostej linii Maluch. I nie w 2008, lecz do 2008.


[ wiadomość edytowana przez: Cytryn_126 dnia 2005-10-05 20:19:29 ]
  
 
a mi sie jak najbardziej podoba, auto ksztaltem bardzo mocno przypomina 500, a nie tak jak w przypadku nowego mini czy garbusa zupelnie nie podobne do poprzednikow
  
 
Brzydal!

I w ogóle kolejny plastikowy badź. Jak tak bardzo chcieli nawiązać do 500 to powinni wresccie zrobić furke z napędem na tył
  
 
Mi się całkiem podoba odrazu nasuneło mi się myśl ze fiat zrobił teraz to samo co VW z garbanem -> new bitle....
  
 
Nie wiem czym tu się zachwycać. Takich "wzorowanych" na starych aut zaprojetowali ostatnio sporo. Np nową Pobiedę. To taki chwyt psychologiczny żeby ludzie na fali nostalgii kupili tę plastikową tandetę. Jedyne auto "nowoklasyczne", które moim zdaniem jest oryginalne to Chrysler PT Cruiser. Jakby zrobili to Trepouno czy jak mu tam w takim stylu to może by jakoś wyglądało.
  
 
A mi się wykurwiście ta furka podoba. I nie porównujcie tego do gównianego Smarta, który wygląda jak pół dupy zza krzaka.

I jeśli w przyszłości miałbym jeździć małym samochodem, to takim bym jeździł z przyjemnością...
  
 
Mi się tak w 50% podoba bo jest składany, z niektóych plastikowych częsci do idzie za sobą wiele "tragedii". Jakbym miał takim czymś jeździc to może bym pojeździł.
  
 
Jeżeli tak będzie wyglądała produkcyjna wersja to

U_K_Ł_O_N i

jest świetny moim zdaniem , a co do wspóczesnych "skowerowanych" garbusów itd - one mają niebotyczne ceny, ten typ takiej mieć nie może

ale takie jak na obrazku j.w. pewnie nie będzie, za pięknie by było
  
 
Wygląda pięknie, ale znając dokonania Fiata, będzie to kolejny ładnie wyglądający szmelc.... Obym się mylił...
  
 
Cytat:
2005-10-05 20:17:31, Cytryn_126 pisze:
EDIT: Jeżeli już, to następcą 500-tki, nie zaś 600-tki, a następcą tejże, był jak wiadomo w prostej linii Maluch.


No nie do konca.
Nastepca Fiata 500 byl Fiat 126, rozniacy sie w zasadzie nadwoziem, bebechy zostaly takie same.
Nastepca Fiata 126 zostal Cinqucento i jego modernizacja, czyli Seicento.
Ich nastepca jest aktualna Panda. A poniewaz w miedzyczasie linia ta wyrosla (no i zbyt zdrozala) pojawilo sie miejsce na rynku na jeszcze mniejszy samochod, czyli przyszlosciowy Trepiuno. Zreszta jego produkcja stala sie mozliwa tylko i wylacznie dzieki dogadaniu sie z Fordem - nastepca Ka rowniez bedzie robiony w Tychach, co znacznie obnizy koszty dla obu koncernow. Fiat wykluczal produkcje samodzielna. Nowa Ka bedzie sie roznila od Trepiuno blachami zewnetrznymi; plyta podlogowa i bebechy beda takie same.
Taki jest ten swiat.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2005-10-06 09:12:24, adamus pisze:
No nie do konca. Nastepca Fiata 500 byl Fiat 126, rozniacy sie w zasadzie nadwoziem, bebechy zostaly takie same. Nastepca Fiata 126 zostal Cinqucento i jego modernizacja, czyli Seicento. Ich nastepca jest aktualna Panda...


Też nie do końca - nowa Panda jest następcą starej Pandy, która była o pół klasy wyższa od Fiata 126 i tak też miało być w przypadku nowej względem Seicento. Dlatego myślę, że nie doczekamy się Pandy trzy-drzwiowej.
  
 
Cytat:
2005-10-05 21:42:29, Makaveli pisze:
Wygląda pięknie, ale znając dokonania Fiata, będzie to kolejny ładnie wyglądający szmelc.... Obym się mylił...


Jak narazie stacje serwisowe Fiata narzekają, że Panda za mało się psuje.
  
 
Cytat:
2005-10-06 09:12:24, adamus pisze:
(...) Nowa Ka bedzie sie roznila od Trepiuno blachami zewnetrznymi; plyta podlogowa i bebechy beda takie same. Taki jest ten swiat. Pozdrawiam Adamus


Czyli jak zwykle teraz - kupujesz FIATa, a to Ford albo odwrotnie. Oszukiwanie klientów.

Nową tzw. Pandą to się nie ma co zachwycać - siedziałem w tym czymś będąc u Jania w odwiedzinach i wygodniej to mi było w Tico. Jedyne auto w całym salonie FIATa, w którym była jakaś sensowna ilość miejsca dla kierowcy i nie było idiotycznie zaprojektowanej deski z łatwo łamiącego sie plastiku (z takiego to się robiło zabawki w socjaliźmie) to był FIAT Doblo.

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-10-06 11:57:05 ]
  
 
calkiem ladne plastikowe gowno.