Czemu nie chce chodzić na benzynie?pomóżcie!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Od miesięca jestem posiadaczem Lantry 1,8 16v DOHC z 94r.
I już na samym początku mam problem tego typu.
Najpierw na benzynie falowały obroty a na gazie były podwyższone tj. ok.2000.teraz jest coraz gorzej samochód na benzynie chodzi jak czołg,nie trzyma obrotów,parkocze,nie ma mocy, nie wchodzi na obroty, jak go przygazuję wokół smierdzi tak jakby nafta.Na gazie tych objawów nie ma tylko pozostają wysokie obroty.
Proszę pomóżcie.
  
 
Będę strzelać: wypalony zawór wydechowy na którymś z cylindrów - zgadłem?
  
 
Sam nie wiem ale czemu na gazie chodzi dobrze i równo no oprócz tych podwyższonych obrotów, nie przerywa pali normalnie i nie brakuje mu mocy.

ale
dziś mu coś odbiło i na benzynie zaczął trzymać obroty tj ok. 1000 ale pracuje nierówno i jak traktor.nie chce też zapalić na benzynie rano jak jest zimny silnik.(pali bez problemu na gazie).

I co wy na to? co to może być?
Jeszcze nie byłem u fachmana

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-04-09 22:22:32, daniel28 pisze:
....Od miesięca jestem posiadaczem Lantry 1,8 16v DOHC z 94r. .....


skoro masz auto dopiero od miesiąca to wypadałoby zrobić mu porządny przegląd, w końcu ma 13 lat
w chwili zakupu było wszystko ok?
skoro, jak twierdzisz na gazie chodzi ok, to problem leży poza układem mechanicznym silnika, trzeba przejrzeć układ zasilania benzyną, począwszy od filtra paliwa, przepływomierz, wtryski, przepustnicę, krokowy itd

  
 
Witam
Ja również mam problem z wachlującymi obrotami na benzynie, ale nie aż takimi żeby się tym poważnie przejmować. Na gazie chodzi dobrze, ja u siebie podejrzewam pompę paliwową, podobno jak się jeździ na gazie i w baku jest mało beznyny to się psuje. Ja mam gaźnikowca, przepustnicę czyściłem i dużo to nie dało. Filtr paliwa wymieniłem i nic się nie zmieniło, więc ja bym szukał chyba przyczyny w pompie paliwowej.
  
 
Cytat:
2007-04-11 11:05:55, fiB pisze:
Na gazie chodzi dobrze, ja u siebie podejrzewam pompę paliwową, podobno jak się jeździ na gazie i w baku jest mało beznyny to się psuje. Ja mam gaźnikowca, przepustnicę czyściłem i dużo to nie dało. Filtr paliwa wymieniłem i nic się nie zmieniło, więc ja bym szukał chyba przyczyny w pompie paliwowej.


Owszem psuje się ale z tego co wiem to elektryczna pompa. A ty masz gaźnik więc pompę masz mechaniczną. Jeśli nie mam racji to niech ktoś mnie naprostuje.
  
 
Fakt w chwili zakupu dałem ciała bo nie sprawdziłem jak chodzi na benzynie.Gość odpalił na gazie a na LPG samochód pracuje ładnie i równo i wydawało mi się wszystko ok.

Jutro jadę do fachmana.
Dzięki
  
 
Sprawdz bledy komputera wtrysku za pomoca diody( bylo o tym na forum)

Ja tez kupilem auto ktore jezdzilo tylko na gazie musialem wstawic emulator wtryskow, wymienic przeplywke, wtryski bo 1 nie dawal paliwa a 2 lał. Komputer wtrysku naprawic i narazie tacza sie na LPG i Pb
  
 
Tak dokładnie, w gaźnikowcach jest mechaniczna. Ale i ona może siadać jak ma się na liczniku 211 tysiaków, a auto zazwyczaj rzadko kiedy widzi benzynę.
  
 
karol208 masz 100% racji.To samo powiedział mechanik po obejżeniu fury.
Teraz czekam na koszt naprawy.
Ile ciebie wyniosła naprawa wtrysków?

Dzięki za info
pozdrawiam
  
 
Za wtryski dalem grosze chyba 25 zl/ szt malo jezdzone i tylko na PB
Uzywki z hyundaia lub mitsubishi . A za wymiane nic bo to 10 min roboty oczywiscie jak sam robisz Warto sprawdzic jeszcze kody bledow moze cos mu jeszcze dolega.
  
 
Ja mielm podobnie - autko zadko kiedy chodziło na benzynie. Polecam bez kombinowania w wymiany kupić jakis srodek na przczyszczenie ukaldu paliwowego.
Tankowac tylko PB 98 albo Vpower (zadko sie w koncu na PB jeździ).
I zapalać i gasić na benzynie. Po miesiącu - 3 miesiecy autko bedzie sprawniejsze bo się samo przeczyści.

Co do wtrysków to zeby sprawdzic czy sie leje czy nie trzeba rozbierac a nie wierz opiniom na oko. Bo na oko to gosc w szpitalu umarł

Przygazuj na benzynie - jezlei nie bedize sie dławił to pompa i filtr paliwa ok.

Po prostu na trasie przełącz na benzyne i staraj sie przeczyscić wszystko.
  
 
Wtryski wymienione i nadal bez zmian.
Środek do czyszczenia wstrysków też lałem i nic to nie poprawiło.
Jak go rozpędzę na gazie i przełącze na Pb to tak jakby go ktoś za haka z tyłu złapał traci moc i prędkość i nie chce jechać.
Dodam że mechanik powiedział że filtr i pompa są ok.
I jeszcze jedno:ciężko mi zapala na zimnym silniku na benzynie wogóle a na gazie za którymś razem.
Niewiem o co w tym chodzi.
jutro jadę do innego mechanika.

Accent1 dziekuję za odpowiedź

Pozdrawiam

  
 
http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/viewtopic.php?t=11103 do pocztania
  
 
napisz cos jeszce o instalacji gazowej jaka masz,
to moze tez troche wyjasnic
  
 
Cholera że też podkusiło mnie jechać do tego partacza.miał zrobić samochód żeby chodził na benzynie, nie zrobił i jeszcze na dodatek pokombinował coś z gazem bo nieraz podczas jazdy jak wrzucę na luz to obroty gwałtownie spadają i samochód gaśnie. Po odpaleniu ponownym i dodaniu gazu np 5000 obrotów jest znow ok(trzyma obroty).
Po dalszej jeździe historia się powtarza.

Nie wiem czy to ma znaczenie ale gość kręcił obroty przy przepustnicy(kręcąc tylko tą śrubką)

Pozdrawiam