Swap 1.3 na 2.0 - pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Escorta 1.3 chciałbym włożyć do niego 2.0 z RSa czy jest to możliwe. Pewien mechanik w Fordzie powiedział ze jest to mozliwe ale Escort z 1,3 ma slabsza konstrukcje. Co o tym sadzicie dla mnie to smiech na sali ale moz sie myle. Pozdrawiam ESCI.
  
 
Po pierwsze nie krzycz w temacie posta
Po drugie mechanik mial racje, mozna zrobic wszystko tylko jakim kosztem
  
 
hehe nie ma zadnej slabszej konstrukcji. ja robilem takiego swapa dokladnie pol roku temu jakbys mial jakies konkretne pytania to wal na priv. od razu na poczatku mowie Ci,ze bardzo,bardzo ciezko znalezc silnik RS w dobrym stanie. wiekszosc to zajechany zlom.. dlatego dobrze sie zastanow nad tym wyborem, chyba,ze masz kase od razu na jego odswiezenie. pzdr
  
 
No nie dokonca sie zgodze bo slabsze jest sprzeglo i hamulce
  
 
koledze chyba chodzilo o konstrukcje w sensie wytrzymalosci budy wydaje mi sie,no ale sprzeglo to zmieniasz razem z silnikiem i skrzynia przy swapie, wiec to nic nie zmienia. hamulce rzeczywiscie RS ma lepsze.
  
 
Buda raczej jest taka sama, w MK4 roznila sie wzmocnionym drazkiem stabilizacyjnym, sprzeglo wiem ze wymienia sie razem z silnikiem i skrzynia a hamulce mozna zostawic ale nawet Irek narzekal na swoje a mial XR-oskie
  
 
Dzieki za pomoc. Pomyśle może popropstu kupie Escorcika RS-a i się pobawię ...
  
 
Jak sprzedasz swojego, dołożysz równowartość swapa, to kupisz sądzę ładnego RSika. Kwestia ile już wsadziłeś w swoje auto, czy jesteś go pewny itp.

A teraz - nie używamy Caps Locka - oznacz to krzyk.
Tytuł wątku dajemy konkretniejszy, żeby wiadomo było co zastaniemy w wątku po otwarciu.

Tym razem Ci pozmieniam
  
 
po tym co przeszedlem podczas swapa RSa w moim mk4 nawet z wielka pomoca Irka... odradzam
ale wiem ze w mk7 bedzie duzo latwiej.
zastanow sie czy rzeczywiscie nie lepiej kupic calego RSa
ja mam nawiercane hamowniki 260mm z RS Turbo z sportowymi klockami i daja rade ale Irek ma juz 280 z mondeo 2.5 V6
  
 
ja tez odradzam - w sumie to jest bez sensu i nie oplacalne.. raz,ze ciezko o silnik RSa w dobrym stanie bez zadnych wad.. dwa,ze roboty nawet w mk7 od cholery, a trzy,ze raczej nigdy nie dopraujesz wszystkiego tak,zeby bylo na tip-top, jak z fabryki. a przynajmniej kosztowaloby Cie to baaaaardzo duzo pracy i czasu i nerwow. lepiej szukaj seryjnego RS w zajeb...tym stanie, chocbys mial go z Urugwaju sciagac mniej roboty


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-08 17:23:47 ]
  
 
ale jeżeli ktoś jest przywiązany do swojego autka(wydaje mi się że sporo ludzi) to woli zostać przy swojej budzie...
Poza tym wiele ludzi chce mieć np cabrio/ kombi itp
  
 
Witam .. jeśli dobrze pójdzie to za niedługo bede miał silnik RS 150PS z cabrio fakt ze obróciła sie panewka wiecej szczegółów możesz dowiedzieć się od "rysieklbn" mysle ze jak bede właścicielem samochodu to sie dogadamy .. isilnik wyciagne z całym osprzetem w dobrych pieniądzach pozdrawiam aa i podkreślam ze to jeszcze nic pewnego nim zaczniesz pytać to może poczekaj Kolego kilka dni... wszystko się okaże co i jak.... Pozdrawiam
  
 
kumpel włożył własnie sam silniczek do corsy A 1.2 jednostke 2.0 16v (150ps) no i teraz to to zapier... nicza samochód 750kg masy. naprawde niesamowicie idzieee . A robił sam to wszystko w garażu roboty to miał od ...
  
 
Cytat:
2007-11-08 19:45:42, djtados pisze:
ale jeżeli ktoś jest przywiązany do swojego autka(wydaje mi się że sporo ludzi) to woli zostać przy swojej budzie... Poza tym wiele ludzi chce mieć np cabrio/ kombi itp


dokladnie tak jak piszesz
teraz radosc z posiadania takiego auta rekapensuje ciezka prace nerwy i kase