Prędkość maksymalna i inne parametry.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Interesują mnie wasze pomiary co do prędkośći przyśpieszeń jakie osiągają wasze "7". Interesuje mnie głównie wersja mkIII 1050 50KM, ale chętnie dowiem się jak to z innymi wersjami jest.
Sam narazie max jechałem 100 swoją siódemką,ale to tylko dlatego że mam koła nie wyważone i chwilowo nie mam na to czasu, a autko stoi w garażu czekając na małą konserwację.

Ps.Wozi się ktoś z was może mk3 z silnikiem 1,3 z uniaka?
Słyszałem,że jest pare takich wózków.

[ wiadomość edytowana przez: AfgaNIII dnia 2007-03-25 01:06:30 ]
  
 
Predkoscia pokazywana na licznikach tych samochodow nie ma sie co ekscytowac bo bardzo oszukuja , pokazuja w miare poprawnie gdy wychodza poza skale . Moja MkI 900 na skrzyni V z cc rozkulala sie kiedys do ok 160km/h - obrotomierz pokazywal 5300obr/min.
Fiata 127 MkI z 1300 rozpedzilem do ok 180 (wskazowka w pionie)-ponad 6500obr/min na oponach 175/50.Samochod z tym silnikiem ma duzy potecjal i jezdzi duzo szybciej niz podaje producent (160km/h) , przy 5750obr/min predkosc wynosi 175km/h.
  
 
Chodzi mi po głowie przeszczep 1,3 z uno,ale narazie muszę zrobić mały remont żeby się autko przy większej prędkości nie rozleciało.

Myślę też o alternatywie dla 1,3 z uno, bo to smok na benzyne, dlatego powiedz da się dostać 1,3 z "7"? Może poleciłbyś jakąś inną w miare mocną jednostkę, która spasuje do skrzyni 5(orginalna z "7").
  
 
Wydaje mi się, że to ten sam silnik, 1301 ccm. Nie wiem, czy w Uno miały gaźnik, czy jednopunktowy wtrysk.
  
 
1,5 z uno
  
 
janas81 nie jest to raczej ta sama jednostka bo ma turbosprężarkę, siódemki raczej jej nie miały

rosck powiedz coś więcej o tym motorze
  
 
Cytat:
2007-03-27 14:41:47, AfgaNIII pisze:
janas81 nie jest to raczej ta sama jednostka bo ma turbosprężarkę, siódemki raczej jej nie miały rosck powiedz coś więcej o tym motorze


Nie wiedziałem, że chodzi ci o silnik z Uno Turbo. Tak jak pisałem silnik 1,3 n/a w Uno mk1 też był.

Silnik 1,5 ma zdaje się tą samą średnicę cylindrów co 1,3, tylko większy skok tłoka.
  
 
Więc nic mi nie pozostaje jak obuć fiaciaka w nowe, letnie gumy podreperować zawieszenie i jazda na prosty odcinek drogi. Mówicie że potrzeba kogoś do pomiaru, bo te liczniki kłamią? Zrobi się

Aha jeszcze jedno czy autko przy większej prędkości może się rozsypać?(podłużnice wymagają remontu).
  
 
Mój narazie się rozchulał do 110KM na godzine. Silnik 1050. I jakoś nie chciał iść dalej
  
 
Mój narazie się rozchulał do 110KM na godzine. Silnik 1050. I jakoś nie chciał iść dalej
  
 
Silnik 1,5 łoki ma tj w 1300 i większy skok - słabiej się wkreca poza skale obrotka ale jest ok. Na skrzyni 4 od zastawy 170 km/h to jazda bez katowania dopiero około 200 to prawdziwy hardcore. Pomijam błedy licznika i opon ale porównywałem wskazania z innym samochodem. Przyspieszenie do 100 poniżej 10s. Co tu pisać super silnik.