MotoNews.pl
  

Problem z lpg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witajcie jestem nowy na forum,licze na to że jest tu wielu którzymają doświadczenie z instalacjami w samochodzie ponieważ mam taki problem;mam zamontowaną instalacje nową w czasie jazdy na wolnych obrotach samoczynnie przełącza sie z gazu na benzyne.co ciekawe w czasie postoju z otwartą maską na wolnych obrotach pracuje idealnie,po zamknięciu maski po chwili samoczynnie przełącza sie na benzyne.w poniedziałek jade do gościa który ją montował ,ale może ktoś sie zetkną z podobną sytuacją i będzie mógł coś podpowiedzieć.prosze pomóżcie!
  
 
jakie autko, jaka instalacja...jaka maska Napisz coś więcej wtedy może będzie łatwiej coś powiedzieć na ten temat...pozdrawiam...
  
 
To chyba nie ważne jakie to autko. No co moze to powodować?

Myśle ze to moze być walniety komputer, zła konfiguracja komputera, awaria centraki do przełaczania lub zwarcie na kablekach centralka -komp
  
 
Cytat:
To chyba nie ważne jakie to autko. No co moze to powodować?



Nie ważne????
A jak to jest np. BMW 750 na instalacji mixerowej????
Może jednak ważne co? Przy większej ilości danych jest większa szansa na uzyskanie pomocy... Są tutaj osoby które sie orientują w tych sprawach i po samym doborze instalacji do pojazdu można juz wyciągnąć jakieś wnioski.

Cytat:
Myśle ze to moze być walniety komputer, zła konfiguracja komputera, awaria centraki do przełaczania lub zwarcie na kablekach centralka -komp



a komputer i centralka się same naprawiają jak maska jest otwarta, poprawiają się też wtedy nastawy kompa..

zgodzę się z przecieraniem przewodów elektrycznych od instalki, zgodzę się z dociskaniem lub załamywaniem przewodów gazowych i zgodziłbym sie z zanikiem iskry gdyby przewody WN były zbyt długie...
  
 
a skąd wiesz ze sprawdzał kilkukrotnie opuszczajac i zamykając maste?
  
 
Szosiu nieładnie .
Ja też wiele razy zwracałem uwagę nowym użytkownikom, żeby podawali w swoich pytaniach maksymalnie dużo szczegółów dotyczących auta i instalacji. Wierz mi, że ma to ogromne znaczenie, szczególnie przy takiej "zgadywance" na odległość. My chcemy pomagać, ale jak ktoś nie chce sam sobie pomóc to nie będziemy bawić się we wróżenie z fusów.
Czasami typ silnika determinuje jakiś, z pozoru błahy zabieg lub dobór innego miksera, w przeciwnym razie żadne regulacje ani rady nie mają sensu.
Holland ma na pewno większe doświadczenie od wielu z nas i skoro pyta o markę itd. to nie robi tego ze zwykłego widzimisię.
Ja osobiście przestałem już przypominać o szczegółach, bo zwyczajnie mi się to znudziło i jak widzę taki post w stylu "gaśnie na wolnych" i poza tym żadnych danych to go ignoruję.
  
 
Dzięki Danielu za wsparcie...


Cytat:

a skąd wiesz ze sprawdzał kilkukrotnie opuszczajac i zamykając maste?



Nie wiem... ale strzelam że autor wątku wie co pisze ...

Co do problemu z autkiem to został on wyjaśniony. Kolega mariusz_k poinformował mnie na priv że autko śmiga już poprawnie i mam nadzieję ze nie będzie mi miał za złe jak ujawnię iż problem to znów były " kable wysokiego napięcia" walące iskrę do maski...
  
 
a ja kiedyś w Holandii widziałem takie BMW (nie dam głowy że 750) ale to miało widlastą vałke i było na mikserach miało to coś na każdy rząd cylindrów po reduktorze i mikserze oczywiście poprostu dwie instalacje w jednym...

pozdrawiam
  
 
Witam.
Można zrobić takie na zwykłej instalce. Trzeba wyrzucic oryginalne filtry i dać stożkowe. Przed przeplywomierze klapy. i najlepiej na dwóch reduktorach Landi-Renzo maggiorato. Sprawdzone.


Cytat:
2007-04-24 08:13:25, privmw pisze:
a ja kiedyś w Holandii widziałem takie BMW (nie dam głowy że 750) ale to miało widlastą vałke i było na mikserach miało to coś na każdy rząd cylindrów po reduktorze i mikserze oczywiście poprostu dwie instalacje w jednym... pozdrawiam

  
 
Cytat:

Witam.
Można zrobić takie na zwykłej instalce. Trzeba wyrzucic oryginalne filtry i dać stożkowe. Przed przeplywomierze klapy. i najlepiej na dwóch reduktorach Landi-Renzo maggiorato. Sprawdzone.



że można Panie Croma to ja doskonale wiem... Wypadało by nawet puścić od zbiornika ze dwie rurki, tylko jest małe pytanie? Albo Twierdzisz że do aut "wymagających" należy założyć odpowiednie(zalecane) instalacje czyli wtrysk albo Jesteś bardzo niestabilny w poglądach...

Cytat:
a ja kiedyś w Holandii widziałem takie BMW (nie dam głowy że 750) ale to miało widlastą vałke i było na mikserach miało to coś na każdy rząd cylindrów po reduktorze i mikserze oczywiście poprostu dwie instalacje w jednym...



a ja jestem w Holandii... i widzę tego typu wynalazki na co dzień...
Ba... nawet przy nich kopię codziennie... Ogólnie nie polecam...
Wtrysk to wtrysk. Natomiast tutaj nie sa zakładane instalacje według widzi mi się lecz oparte o normy spalin którymi rozporządza instytucja zwana RDW + tak zwane normy G3 pozwalające właścicielowi pojazdu o ubieganie się o upust na ubezpieczeniu... Jeżeli klient na autko nie dostanie znaczka G3 bo RDW nie przewiduje dla danej marki to wybiera instalkę typu mixer + reduktor...
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-04-24 08:13:25, privmw pisze:
ale to miało widlastą vałke



A to są też nie widlaste
  
 
hehehe...dobre dobre....