| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
franko25 Member Klubu Espero Daewoo Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2008-10-10 17:56:50 na zimnym:
1-ka ruszanie i jak depnę to ogień za kazdym razem. 2-ka depnę ,delikatnie szarpnie i ogień , ale... jak przyspieszę gwałtowniej do powiedzmy 2k i puszcze całkowicie pedał gazu to zaczyna się szarpanie(zabka? )
Jeśłi dam mu wiecej gazu normalnie tak do 2,6k i puszcze gaz całkowicie szarpania jako takiego nie ma. 3-ka bez szarpnieć, zabek itp. silnik nagrzany wszystko w normie.
[ wiadomość edytowana przez: franko25 dnia 2008-10-10 18:02:26 ] |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2008-10-10 19:37:57 na zimnym silniku nie deptamy wcale
ja co prawda nie rozgrzewam nigdy na postoju ale na zimnym silniku jade jak moge delikatnie-obroty bardzo powoli do 3 tys zanim sie nie rozgrzeje(czyli góra 5 minut) silnik oczywiscie nie szarpie--hmm no moze oprócz sytuacji gdy puszcze gaz a nastepnie wcisne znowu-ale to w normie(odciecie paliwa itp-wszyscy to wiedza) |
franko25 Member Klubu Espero Daewoo Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2008-10-11 12:31:05
a dokładniej "nie wkręcamy na wysokie obroty"! |
Origami Esperro 1.5 ;-) Wałbrzych | 2008-10-11 23:36:15 Dzięki za zainteresowanie.
Ale w mojej bryce rozgrzanie silnika nie ma wpływu na „skoki” znaczy żabkę
|
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2008-10-11 23:53:35
Moja propozycja...nie jeździć na 2-ce
sie nie obraź ale gdyż ponieważ w wypowiedziach Kolegów żadnej konstruktywnej pomysły nie widziałem...więc zawszeć to jakaś alternatywa będzie |
Origami Esperro 1.5 ;-) Wałbrzych | 2008-10-12 00:33:25 ok powodziska |
lipes Daewoo Espero Kościerzyna | 2008-10-27 03:01:40 Można spróbować zresetować komputer, np przez odłączenie akumulatora na kilkanaście minut (niekórzy podają, że kilka godzin). Bo jest sprawa taka, że jeżeli na gazie jest zbyt bogata mieszanka (występuje szarpanie) to komputer będzie starał się ją zaniżyć, przez co po przełączeniu na bęzynie mieszanka będzie zbyt uboga i na odwrót. Ogólnie rzecz biorąc lpg powinno być wyregulowane pod komputer, a nie pod nogę kierowcy jak to się często robi w zakładach LPG. |