Wahacz e-34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy zamiast aluminiowego wahacza, można założyć stalowy?????
  
 
można ale będzie cięższy i mniej wytrzymały.
pozdrawiam
  
 
Witam. Dziś na drobnej diagnostyce wyszło mi że mam do wymiany w przednim zawieszeniu wachacze tylne (tak to określil mechanik) prawy i lewy. Mam takie pytania: czy kupując te wlaśnie wachacze trzeba coś jeszcze dokupić, jakieś inne elementy? gdzie najtaniej kupić te części?, może być wysyłkowo, w sklepie krzykneli mi 178zl/sztuka, może da się taniej?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
PS. Znalazlem w wyszukiwarce post o wachaczach, ale głównie była mowa o tylnym zawieszeniu.
  
 
Cytat:
2005-04-25 23:30:30, BeeMWe pisze:
Witam. Dziś na drobnej diagnostyce wyszło mi że mam do wymiany w przednim zawieszeniu wachacze tylne (tak to określil mechanik) prawy i lewy. Mam takie pytania: czy kupując te wlaśnie wachacze trzeba coś jeszcze dokupić, jakieś inne elementy? gdzie najtaniej kupić te części?, może być wysyłkowo, w sklepie krzykneli mi 178zl/sztuka, może da się taniej? Z góry dzięki za odpowiedzi. PS. Znalazlem w wyszukiwarce post o wachaczach, ale głównie była mowa o tylnym zawieszeniu.



Obejrzyj rysunek

nullE34 525i CROSS MEMBER/WISHBONE/ROD

Aby wymienić drążki reakcyjne (czasami nazywane wahaczami górnymi lub tylnymi), należy kupić następujące elementy:

- drązki lewy i prawy (element nr 7 )
- tuleje 2 szt. (element nr 8 )
- nakrętki samokontrujące do sworzni 2 szt. (element nr 15 )
- nakrętki samokontrujące do mocowania tulejek 2 szt. (element nr 11 )

  
 
Odświeże trochę ten temat. A więc tak, mam do wymiany przednie wahacze reakcyjne (górne) oba tzn. lewy i prawy. Powiedzcie mi, bo za bardzo się nie orientuje czy warto wchodzić w te tureckie podróbki ??? Te wahacze co mam są w opłakanym stanie, a nie mam teraz kasy na coś lepszego w kierunku FEBI czy coś podobnego, a tym bardziej w oryginały. Najchętniej chciałbym przeczytać opinie osób, które jeżdżą na takich tureckich czy chińskich podróbkach i poczytać jak się sprawują. Wiem, że odbiegają jakością od oryginału czy FEBI, ale jest to część, którą się stosunkowo do innych elementów zawieszenia często wymienia i nie ma chyba sensu na nasze drogi ładować coś dobrego.