| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pjacek26 Klubowy Weteran Scenic+Espero Iłowa | 2007-05-05 13:20:57 Pomóżcie, bo od kilku dni śledzę testy aparatów cyfrowych na polskich i amerykańskich stronach i nie mogę się zdecydować co kupić. Wcześniej miałem olympus c-310 (robił ładne zdjęcia) i canon A430, ale jednak nie spełnia mały canon moich wymagań (kiepska lampa i słabe zdjęcia jak jest ciemniej).
Ważne dla mnie jest: - znakomita jakość zdjęć (nasycone kolory, dobra ostrość, brak szumów i zniekształceń) - duży zoom optyczny 5x-12x przy możliwie małym rozmiarze aparatu (wiem że to nieco sprzeczne ale w kieszeni dużej musi się zmieścić) - dobre zdjęcia przy kiepskim oświetleniu - dobra i mocna lampa - prosta obsługa i dobry tryb automatyczny bo nie jestem pasjonatem wielkim fotografii - najlepiej standardowe akumulatory AA i karty SD Zastanawiam się nad tymi dwoma: Canon A710IS lub Panasonic Lumix DMC-FZ8 Wiem że w klubie jest kilka osób które robią sporo zdjęć, a może ktoś ma takie aparaty jak napisałem powyżej |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2007-05-05 14:20:39 Mam Lumixa tz1 5mln pixeli 10X zoom optyczny ale przy 3 m pixelach zoom optyczny dochodzi do 12.5 super sprawa jest równierz optyczny stabilizator obrazu
zapłaciłem za niego ponad poł roku temu ok 1460zł teraz w fotojocker kosztuje 888zl i karta 1gb ok 40 (sd) dodatkowy akumulator to wydatek ok 35zł na allegro, na aku mozna pstryknac ok 150-250fotek osobiscie polecam |
rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2007-05-05 20:51:00 A nie lepiej coś takiego? |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-05-05 22:08:27 chcesz tanio a dobrze to bierz fuji 5600 lub coś pokroju 5600. |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2007-05-06 12:17:36 mam fuji 5600, więc może coś podpowiem: