| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
magila_one Omega X25DT SilverPe ... sosnowiec | 2007-05-05 20:19:52
Standard hmmm dziwne mam drugą ome TD i jakoś z głowicą niebyło problemu.. moze napisz jak jeździsz..
pozdro michał |
magila_one Omega X25DT SilverPe ... sosnowiec | 2007-05-05 20:24:40 A błedów żadnych więcej nima..??
Jedz tam gdzie mają techa, albo sam zczytaj błedy, napewno musi coś pokazać. |
jm90 Toyota Avensis Verso ... Bełchatów | 2007-05-05 20:31:18 Nie ma żadnych sprawdzana była i w serwisie na techu i tak samo u tego mechanora który naprawiał turbo |
magila_one Omega X25DT SilverPe ... sosnowiec | 2007-05-05 20:46:51
tutaj się troszeczke nie zrozumieliśmy
teraz jak..?? wskazania kompa szaleją..? a jak to się ma do spalania w praktyce, może mechanik czegoś nie podpioł.. |
arieleb omega b kombiwar/asc ... lubin | 2007-05-06 09:35:29 U mnie jest podobnie tylko ze od poczatku jak kupilem to tez pokazuje mi wysokie spalanie tj na wilnych 1.8 1.9 bez klimy a bledow nie ma. |
abacus Omega25TD Kutno | 2007-05-06 21:26:40 Mi bez klimy i świateł pokazuje 0,5 l/h z klimą i światłami 0,7 - 0,8 l/h.
Co do spalania podczas jazdy: - miasto 7-9 zależy od "butów" - trasa hmmm pewnie nie uwieżycie ale 5,5 - 6 l/100km tak przy predkości 100-110/h. X25TD Automat |
nynek10 2,2 DTI Wrocław | 2007-05-06 21:36:32 Stwierdzam tu ogromne nierawidłowości względem mojej omesi, która pokazuje spalanie na postoju rzędu 2,1-2,2 lh przy klimie 2,3 l
2,5 TD automat [ wiadomość edytowana przez: nynek10 dnia 2007-05-06 21:37:43 ] [ wiadomość edytowana przez: nynek10 dnia 2007-05-06 21:38:11 ] |
Beny_2_5_TDS Opel OMEGA B Kielce | 2007-05-07 08:56:52 Ech, tak to właśnie jest. W jednym wskazuje 1,6 a pali 9 w drugim 1,0 i pali 11 po mieście...
Zmiana głowicy bez ruszania pompy wtr. nie powinna przynieść zmian w dawkowaniu paliwa. Turbo, przy wymianie/rozruszaniu zaworu z zachowaniem pierwotnych ustawień również nie powinno mieć wpływu na spalanie...(najwyżej o 0,1 - 0,2 l/h). Jeżeli błędy badali fachowcy techem, to powinni Ci podać dawkę (prawidłowa ~0,4). Musisz się zastanowić nad prawidłową pracą czujników. Na kompie da się przestawić dawkę paliwa. Ale robi się to głównie po regeneracji pompy wtryskowej, czasami bez konieczności ustawienia początku tłoczenia, jezeli stare, zaznaczone położnie (zakres) pompy się zgrywa z danymi w kompie. Wpływ na dawkę paliwa ma (w zależności od modelu) wtrysk sterujący, czujnik temp. w kolektorze ssącym/ przepływomierz, czujnik położenia wału, czujnik temperatury cieczy, czujnik ciśnienia powietrza doładowanego (CCPD), Zawór recyrkulacji spalin (ZRS). Być może nie ma paniki, tylko wężyki zostały źle podłączone przy montażu głowicy. Z rurki która idzie z vacum pompy jedno z odejść podciśnienia powinno iść do dolnej rurki ZRS (wężyk z żółto-białą membraną jednostronnnie przepuszczającą). Przełóż odwrotnie membranę - być może żle została założona - powinna przepuszczać powietrze stronę Vacum pompy. Do drugiej rurki ZRS idzie wężyk z EGR. Z małej mosiężnej małej rurki na spodzie kolektora ssącego idzie wężyk do CCPD. Węzyki powinny ciasno się nasadzać i być szczelne. Więcej domysłów jest niewskazane dla zdrowia, bo nie ulega wątpliwości, że coś mechaniory spie...i ![]() |