Odpala i gasnie po kilku sec POMOCY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
BLAGAM POMOCY DLA MOJEGO ESSIEGO

Sprawa wyglada tak:

Wymienione:
-Swiece
-Przewody WN
-Filtr Paliwka
-Filtr Powietrza
-PRZEPLYWOMIERZ

i co przed wymiana przeplywki samochodzik odpalal na kilka sec dostawal 2000 obrotow poczym obraoty spadaja do zera autko gasnie. Poczytalem na naszym forum, pogadalem z mechanikiem wszystko wskazywalo na Przeplywke kupilem podlaczylem i dalej to samamo PROSZE POMOCY co to moze byc!!!!
  
 
Sprawdź zasilanie pompy paliwa, czy po uruchomieniu silnika dalej jest.
  
 
Może przekaźnik?
  
 
Po zalaczeni zaplonu pompa bzyczy prawidlowo i po chwili przestajetak jak jest to napisane w ksiazce.

A jaki przekaznik
  
 
Cytat:
2007-05-14 10:43:22, Neon190 pisze:
Po zalaczeni zaplonu pompa bzyczy prawidlowo i po chwili przestajetak jak jest to napisane w ksiazce. A jaki przekaznik



Przekaźnik pompy.

A chodziło mi o to, czy po uruchomieniu jest zasilanie pompy. Można jeszcze sprawdzić, czy jest również zasilanie cewki zapłonowej.
  
 
Dobra a jak sprawdzic i gdzie czy jest to zasilenie WilK`u
  
 
Co do przekaźnika to jest to oznaczony jako R9 koloru brązowego. Zamieszczony u góry skrzynki bezpieczników
  
 
Bezpośrednio na środkowym przewodzie doprowadzającym prąd do cewki - jeśli chodzi o zapłon, oraz na wyjściu przekaźnika pompy (nr nie pamiętam, ale Koledzy pewnie pomogą zaraz).
  
 
a ewentualny koszt przekaznika "R-9" hehe
  
 
Nie mam pojęcia. Ale być może wystarczy go wyjąć oczyścić styki i będzie ok
  
 
Moze jescze dodam ze:

W piatek po resecie kompa podpalil zrobilem samoadaptacje bylem juz postawilem go do garazu na nocke wpadam w sobote po poludni po niego chcialem go umyc i wypielegnowac a on mi znowu to samo odpala i gasnie odpala 2000 obrotow i gasnie i znowu wielki smutek.
  
 
A no to nie przekaźnik. Raczej czujnik położenia przepustnicy ewentualnie silnik krokowy.
  
 
a jaki silnik posiadasz?
  
 
1.6 16 V 98r MKVII Bolero2
  
 
A jak silnik jest rozgrzany to tez ci gasnie po odpaleniu?
  
 
W ogule nie odpala tak zeby go rozgrzac
  
 
a caly uklad dolotowy sprawdziles czy szczelny??
bo jesli bedziesz mial duzo lewego powietrza to go nie odpalisz.....
  
 
he uklad dolotowy a jak sprawdzic czy jest szczelny...
  
 
Cytat:
2007-05-14 10:16:16, Neon190 pisze:
BLAGAM POMOCY DLA MOJEGO ESSIEGO Sprawa wyglada tak: Wymienione: -Swiece -Przewody WN -Filtr Paliwka -Filtr Powietrza -PRZEPLYWOMIERZ i co przed wymiana przeplywki samochodzik odpalal na kilka sec dostawal 2000 obrotow poczym obraoty spadaja do zera autko gasnie. Poczytalem na naszym forum, pogadalem z mechanikiem wszystko wskazywalo na Przeplywke kupilem podlaczylem i dalej to samamo PROSZE POMOCY co to moze byc!!!!



Miałem ostatnio podobnie, z tym że mi wogóle nie zapalał. Palił dopiero jak podłaczyłem pompe na krótko, ale zaobserwowałem to nabicie początkowe po przekręceniu kluczyka starcza na jakieś 2-3sek pracy silnika. Stawiałbym na przekaznik, ale spróbój podłaczyć pompe na krótko i się wyjaśni.
  
 
No tak tylko pompa u mnie jest w zbiorniku zanurzona wiec jak na krutko, a dwa to jaki przekaznik ten "R-9" czy cos jakos tak.