Problem po odłączeniu akumulatora- pomocy!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie poradźcie co to może byc. Po raz kolejny po rozładowaniu akumulatora mama problem z instalacją: dioda bardzo szybko mruga - mróży i jest problem żeby zmieniłą swój sposób pracy po włączenikui auta - oczywiście na benzynie /przełącznik automtyczny/. Tak przy okazji jak go odpalić tylko na gazie??? Poprzednio trzymałem ten przycisk i za n tym prawie 60-tym razem zaplalił na benzynie i mruganie zniknęł.
  
 
A moja kryształowa kula mówi mi, że ten przełącznik i instalacja to Lovato, Bingo, Landi, Lecho, AC itd itp.
Człowieku skąd mamy wiedzieć co tam masz i jak Ci poradzić jak nie napisałeś co tam masz .
  
 
sorry faktycznie nie podałem jaka instalacja tak wię:LOVATO, centralka STAG-100. Opisana przeze mnie sytuacja miała miejsce wcześniej dwa razy i jakoś w końcu instalacja załapała.Oczywiście z góry dzięki za wszelkie sugestie bo ni bardzo wiem co począć.
  
 
Niestety złe wieści. Wg dokumentacji podanej przez producenta ten komputer po zaniku napięcia powraca do ustawień fabrycznych (resetuje się) i wymaga ponownego programowania. Uważam to za jego największą wadę. Tu dokumentacja
  
 
Dzięki za odpowiedź tylko dlaczego wcześniej się załączyło i było ok. Przypadek??? czy jest jakiś kruczek? - co więcej instalacja też była odłączona od napięcia 24H.
  
 
Prawdopodobnie to mruganie to sygnalizacja kompa LPG, że zarejestrował błąd "zaniku napięcia". To że w końcu "odpaliło" to prawdopodobnie przypadek. Co do odpalenia awaryjnego to nie wiem jak to zrobić w Stagu-100, ale taka możliwość prawdopodobnie jest.
  
 
Odpaliło po raz kolejny czyli może przypadek a może po prostu coś padło i największy problem to odpalenie pierwszy raz. Oczywiście dzięki za odpowiedzi. MAm nadzieję że do następnego rozłączania aku będzie OK.
  
 
Radziłbym jednak podpiąć się do PC-ta i sprawdzić ustawienia, żeby nie było niespodzianki .