MotoNews.pl
1 Niezidentyfikowana rureczka (182626/45) - PT
  

Niezidentyfikowana rureczka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otóż mam problem ostatnio jak robiłem sobie przy aucie to zobaczyłem jedną rureczke która biegnie od EEC w strone przodu autka i się kończy a raczej urywa nad chłodnicą i do niczego nie jest wpięta. Niestety nie jestem w stanie zrobić zdięć bo nie posiadam paratu cyfrowego Od czego ona jest ????

[ wiadomość edytowana przez: StaFF36 dnia 2007-04-23 13:09:35 ]
  
 
a silnik jaki ma?
  
 
silnik 1.3 hcv
  
 
znalazłem zdięcie jakieś gdzie widać tą rureczkę (wężyk) zakreśliłem go odrazu

  
 
IMHO to Pulse Air
  
 
a tak po polsku to ma być do czegoś podpięte czy ma sobie tak to wisieć i doczego służy
  
 
Cytat:
2007-04-23 21:55:38, StaFF36 pisze:
a tak po polsku to ma być do czegoś podpięte czy ma sobie tak to wisieć i doczego służy


Hm pulse air to moim zdaniem wymuszony obieg powietrza.
A pan wilk anglika zgrywa ,zamiast przekazac swoje przypuszczenia
Wilku- moze po holendersku porozmawiamy ?
Albo popiszemy cuś.
Na skrót IMHO nie zwracaj uwagi,to po anglinsku.
  
 
Na fotce niestety niewiele widać, ale jeśli ten wężyk jest podłączony do EDISa, to jego drugi koniec powinien być podłączony do kolektora ssącego.
  
 
jakby ktoś mógł zrobić jakieś zdięcie jak to powinno wyglądać prawidłowo to by było super
  
 
Jeżeli moja skleroza pozwoli mi nie zapomnieć, to jutro zamieszczę fotki .
  
 
to super by było
  
 
Cytat:
2007-04-23 22:26:19, macko1977 pisze:
Hm pulse air to moim zdaniem wymuszony obieg powietrza. A pan wilk anglika zgrywa ,zamiast przekazac swoje przypuszczenia Wilku- moze po holendersku porozmawiamy ? Albo popiszemy cuś. Na skrót IMHO nie zwracaj uwagi,to po anglinsku.



Wij kunnen spreken als u wilt.

P.S. nie zgrywam Anglika, mój nick to WilK i jak już to piszę po angielsku, bo czasem tak szybciej.
  
 
Może te fotki troszeczkę pomogą.

  
 
Moim zdaniem jest to wąż podciśnienia wywołującego przyspieszenie lub opóźnienie zapłonu zależnie od mocy zasysania. Ale to tylko moja teza skromna.
  
 
Cytat:
2007-04-24 06:11:07, WilK pisze:
Wij kunnen spreken als u wilt. P.S. nie zgrywam Anglika, mój nick to WilK i jak już to piszę po angielsku, bo czasem tak szybciej.


Lecz dla niektórych niezbyt pomocnie.
  
 
Cytat:
2007-04-24 17:57:41, Yazgool pisze:
Moim zdaniem jest to wąż podciśnienia wywołującego przyspieszenie lub opóźnienie zapłonu zależnie od mocy zasysania. Ale to tylko moja teza skromna.



Kolega ma rację. W 1,3 jest moduł zapłonowy ESC wyposażony w zintegrowany regulator podciśnieniowy.
  
 
no możliwe bo jak sobie zrobiłem tester i przetestowałem moją brykę to był błąd 21 czyli od zapłonu coś tam
  
 
A więc mam zrobione foty rureczki umieszczam je tutaj ona sie kończy na wysokości końca chłodnicy



[ wiadomość edytowana przez: StaFF36 dnia 2007-05-11 15:59:04 ]
  
 


fotki fotki: