Pomocy!!!Skrzynia biegów w RS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chlopaki pomozcie bo mam maly problem a w sumie dylemat
Mianowicie mam RS2000 i jakis czas temu pisalem ze mam problem z dojscie do 200km/h pisalem jakie mam obr przy danej predkosci i co niektorzy odpisywali ze dobrze.Ostatnio padly mi krzyzaki na ciegnie co idzie od lewarka zmiany biegow do skrzyni i kupilem nowe bo nigdzie tego pojedynczego z dwoma krzyzakami niee bylo - bo to RS wkoncu.Kupilem niedawno drugiego na czesc ii zauwazylem ze tam wsteczny jest podnoszony a u mnie jest normalnie.Gadalem z kolega Slawkiem i powiedzial ze RS ma podnoszony.MOze mi ktos powiedziec co tu moze byc grane Moj sie raptem zbiera dobrze do 140-160 a dalej to juz naprawde potrzebuje prostej i to bez przeszkod a obroty to juz ponad 6000 i to grubo.

[ wiadomość edytowana przez: FoxRacing86 dnia 2007-05-08 11:44:27 ]
  
 
To że masz wsteczny bez podnoszenia pierścienia, to tylko brak zabezpieczenia pod dźwignią zmiany biegów.

Rozumiem, że przy 6000 obrotów na V biegu masz 160 km/h? Bo tyle powinien mieć na IV według mnie.
  
 
no cos takiego bedzie czytalem troche na forum i wyczytalem ze pasuje tu skrzynia od diesla i tak jakos mi to podchodzi ze to moze byc przyczyna.Dobrze mysle?
  
 
Ja tylko proszę o odniesienie się czego dotyczy "no cos takiego bedzie...", bo nie wiem do której części mojej wypowiedzi mam to przypisać.

Skrzynia od 1,8TD czyli MTX pasuje. Ma inne przełożenia, ale o tym, oraz o wpływie tych przełożeń na przyśpieszenie i prędkość maksymalną już pisałem.
  
 
Chodzilo mi o te obroty 6000 na V biegu przy 160km/h.Czyli wedlug Ciebie tez bedzi to ze amm skrzynie od diesla?A wiesz jak to sprawdzic czy to jest z RS'a czy diesla?Jakie nr oznaczenia na skrzyni czy cos?
  
 
Mając skrzynię od diesla na V biegu powinieneś jechać więcej, bo ta skrzynia ma dłuższe, czyli większe przełożenia.

A o nr MTXa RSowego spytaj Sławasa1, ja nie mam przy sobie katalogu.
  
 
Slawek wlasnie niee wie jakie tam nr powinny byc.Mowil tez ze jego zdaniem mam skrzynie wlasnie od diesla.To jesli na skrzyni od diesla powinienem jechac wiecej a na rs'owej powinienem bez problemu zawinac 200km/h to co jest ze nie moge
  
 
a moze to nie RSowa ani dieslowska tylko od zwyklaka ??

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
A w zwyklasach byly montowane mtx'y75????
  
 
Cytat:
2007-05-08 13:21:43, FoxRacing86 pisze:
A w zwyklasach byly montowane mtx'y75????

w 1.8 130PS tez byl MTX75
ale przelozenia chyba takie jak w 2.0...podobno mozna wsadzic z 1.6 po malych przerobkach

[ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2007-05-08 13:39:14 ]
  
 
Ma ktos jeszcze jakies domysly?
  
 
Niom. Jesteś pewnien wskazań obrotomierza? Trochę hardcore, ale przy ilu odcina?
  
 
MOj kreci do konca wogle go niee odcina
  
 
A więc...

Albo wariują prędkościomierz i obrotomierz, albo sprzęgło się ślizga, albo jakaś dłubana skrzynia...

...albo kosmici.

Zapytam jeszcze tylko dla przyzwoitości, ile idzie na 4 biegu.
  
 
Sprzęgło sie juz nadaje do wymiany to wiem.A ile idzie na 4 biegu to niee wiem;/Ale zobacze przy najblizszej okazji
  
 
Jest jeszcze jedna opcja - zarżnięty silnik.
  
 
Kup sobie nowe sprzęgło Sachs (800 zł )
  
 
Mam sportowe za 600
  
 
Cytat:
2007-05-09 15:56:47, FoxRacing86 pisze:
Mam sportowe za 600



Aha... no to zmienia postać rzeczy...

P.S. czytałem kiedyś takie ogłoszenie - "Pełne ospojlerowanie Remusa" To tak a propos.
  
 
Cytat:
2007-05-10 05:46:00, WilK pisze:
Aha... no to zmienia postać rzeczy... P.S. czytałem kiedyś takie ogłoszenie - "Pełne ospojlerowanie Remusa" To tak a propos.



No ciekawe ile tam sportu w sprzęgle za 600 zł do RS