Przepręzony silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chłopaki mam pytanie jakie sa objawy przepręzonego silnika bo ja chyba takowy mam i mam mega problema bo musze sie tego pozbyc jest tak mam wałek rozrządu 305 jaką on kompresje lubi ile planu głowicy mniej więcej bo ja mam chyba troche za dózo 5-6 mm mam stukowe nawet na opużnionym zapłonie jak sie buta wciśnie a pozatym nie chce przyspieszać tak jak powinin przy tym zestawie tak jakby go kompresja chamowała
Pozatym ma ogromne problemy z odpaleniem
  
 
pewnie ci iskrę zdmuchuje
  
 
do 305 plan idealny to 5mm i po 5 podkładek miedzianych pod cylindry


[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2007-05-08 20:17:14 ]
  
 
zmierz kompresje i juz ,jak ma wiecej niz 15 to jest przeprezony
  
 
Cytat:
2007-05-08 20:11:37, mateuszc pisze:
do 305 plan idealny to 5mm i po 5 podkładek miedzianych pod cylindry [ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2007-05-08 20:17:14 ]




czyli to by wychodziło jakieś 3,5 do 4 mm a ja mam cos koło 6 ach jutro sie postram gdzieś jeszcze zmierzyc kompresje dla pewności puki co będe sie strał jedzic bez występowania stuków jakos moze wytrzymie do soboty
  
 
sory Timon za OT, ale powiedz mi gdzie Ty się ukrywasz?! jestem w jastrzębiu co tydzień od piątku do poniedziałku, i jeszcze Cię niedopatrzyłem tam
  
 
No widzisz jakos tak wychodzi na to ze sie mijamy bo aj ciebie tesz jeszcze nie widziałem a szkoda taki pech wdocznie
  
 
ja wiedziałem że tak będzie
  
 
ludzie bez przesady czasem lepiej nic nie powiedziec.
  
 
Boże....
Timon jak założy wątek to klękajcie narody...
Jak chcesz dobrze złożyć silnik jak nawet nie wiesz o ile masz splanowaną głowicę?
A karteczką z mierzenia kompresji wiesz co możesz sobie podetrzeć?Policz sobie najpierw stopień sprężania(jeżeli wiesz jak) a potem kombinuj dalej.
A tak w ogóle to już ci kiedyś napisałem że wzór na moc silnika to nie jest ilość dziurek w nim wywierconych razy średnica tychże,sprawa jest raczej trochę bardziej skomplikowana,a czasem wręcz mniej znaczy więcej
  
 
Temat moglby byc bardzo ciekawy, gdyby nie docinki niektorych osob

chlopak sie staral i cos mu niewyszlo, widzialem po jego temacie ze chcial dobrze, jednak moze nie ma duzo pojecia, teraz prosi was o rady i sugestie a wy po nim jedziecie jak po szmacie

sam jestem ciekawy z jakimi kompresjami najlepiej wspolpracuja walki 305/304 produkcji pavlusa.


i dlaczego nawet jezeli timon maialby glowice cieta 6mm zostal przeprezony silnik, skoro zapewne i wybrania solidne na zawory sa i krawedzie pojechane w glowicy, co obniza poziom kompresji. A z tego co wiem w/w walki sa typu hardcore ktore lubia dosc konkretnie doprezony silnik.

ale ja sie nie znam
  
 
Ja jak kupowalem nowy 305 to pavlus napsial ze planowac seryjna glowice 3 mm.
  
 
Timon ja ci moge sprzedac manele zeby sie detonacyjnego profesjonalnie pozbyc... pompe bosch typ VM i wtryskiwacze, zalozysz sobie pasek zebaty wkrecisz wtryski zamiast swiec i ogien na tłoki :]