MotoNews.pl
  

BMW 735 - jakie tarcze ???? - bo się krzywią

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kupiłem tarcze ATE i klocki ATE, po przejechaniu 3-5tyśkm pokrzywiły się, stwierdziłem po rozmowach z mechanikami, że nie ma co liczyć na reklamacje, więc wytoczyłem i iii znów się pokrzywiły, co mam dalej robić??? jakie WY zakładacie??

  
 
Nie wiem co można zapodać do bmw ale zawsze jest taka alternatywa że kupujesz oryginał lub firmowy zamiennik-wtedy jest pewność że jakość jest odpowiednia a jakby co można reklamować
  
 
Główny i praktycznie jedyny powód to niechlujny montaż-dlatego mówią Ci, że jest problem z reklamacja.Tarcze niestety musisz kupić nowe i nie muszą być ATE
  
 
Witam, dzięki za odpowiedź, ale dwa razy monotwali je w dobrym warsztacie a raz już sam montowałem i nie wiem co mógłbym tam źle zrobić. A jeżeli chodzi o reklamacje to i w warsztacie i w sklepie, gdzie kupowałem stwierdzili, że nie ma szans na reklamacje.
  
 
siemka all
juz kiedys ten temat wałkowalismy
jezeli pokrzywiło ci tarcze hamulcowe to przy zakupie nowych i montazu nalezy je pomierzyc tzn. czy nie sa krzywie piasty !!!
to jest głowna przyczyna krzywienia sie tarcz hamulcowych a winowajcą jest nic innego jak RDZA powstajaca na powierzchni piasty
mozesz wymieniac tarcze co 1,5 tys jezeli jest nie rowna powierzchnia piasty to i tak, predzej czy pozniej pokrzywi, nie zaleznie od firmy jakie kupiles tarcze. renomowane firmy dodaja ulotke w komplecie tarcz hamulwocych w ktorym wyraznie jest zaznaczone mierzenie "bicia" tarcz jezeli masz wiecej niz 0,02+-001 to je pokrzywi, kwestia czasu i przejechanych kilometrów
mankament nie tylk w bmw
  
 
Nio Miciak cenne info ale aldik potrzebował go 5 lat temu

pzdr
  
 
  
 
Cytat:
2008-04-20 01:26:02, mibhell pisze:
Nio Miciak cenne info ale aldik potrzebował go 5 lat temu pzdr




...ale niektórzy potrzebują do dziś!
  
 
Miałem podobny problem. Mechanicy nie mogli nic poradzić. Toczyłem tarcze i dalej dupa.
Pojechałem więc do serwisu BMW na spr piast. Okazało się, że sposób zakładania tarcz jest również ważny. Należy oczyścić idealnie powiercznię. Chłopaki z BMW zrobili z niej lustro. Następnie założyć tarcze i przykręcić ją śrubami od kół z podkładkami. Dopiero wtedy zakręcamy tę małą śrubkę.
Następnie zakładamy koło i dokręcamy all metoda krzyżową z odpowiednim momentem dokrecenia.
Od razu inaczej