MotoNews.pl
  

RS2000 męczy się na benzynie!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!! Mam problem z moim RSem!! Mianowicie jak jest zimny to idzie jak trzeba ale jak sie nagrzeje to przerywa jakby paliwa nie dostawal albo iskry! Sprawdzalem cewki bo mam 2 w zapasie i jest to samo! Wymienilem swiece, filtr paliwa i sprawdzilem cisnienie na pompie. Jest 2,3 a norma to 2,5-3 ale nie wydaje mi sie ze to jest to. Pozostaja wiec wtryski i sondy! Testu nie moge zrobic bo mi sie caly czas ta dioda swieci nie wiem czemu! Poratujcie mnie bo nie mam juz pojecia! PLease! Dodam tylko ze na gazie smiga jak tralala!!
  
 
Źle się podpiąłeś, dlatego dioda świeci cały czas. Zrób porządnie test kodów błędu, pewnie coś wyjdzie.
  
 
Na pewno wpialem sie dobrze! Byl juz taki temat ze swieci sie caly czas dioda u kilku osob. U mnie jest niestety tak samo. Jak sie wpinam w ten wlasciwy pin to swieci caly czas mocno, a jak probuje w inne to tez swieci tylko slabiutko! Jak wlacze zaplon to gasnie i nie zapala sie!Chyba mam jakies zwarcie na tym laczu poprostu! Juz w desperacji umowiles sie na jutro do salonu forda! Powiedzieli zejak mam 12 pinowe wejscie to nie powinno byc problemu! 150 zeta ale nie zaluje bo dam kazda kasew zeby dojsc na nco jest chory! Mysle ze dobry elektryk jest tu potrzebny!!
  
 
Nie krzycz proszę...

A co do zwarcia - ciężko o zwarcie na odcinki 15 centymetrów, nie polemizuję jednak.

Zaś co do ceny za podpięcie diodki - 150 zł... Cheesus, jaki ja naiwny jestem bo za darmo to robię...

Napisz gdzie się wpinałeś. Jakiś mały schemacik, w jaki sposób próbowałeś się podłączyć.
  
 
W moim Rsie jest tylko jedna taka kostka na lewym blotnku. I wcale nie krzycze Wilku tylko juz opadam z sil. Jak tylko podpinam diode do kostki i do aku to od razu swieci. Nawet nie musze laczyc 2 pozostalych pinow. Czyli na zdrowy chlopski rozum ten pin masuje, a nie powinien. Dzis znowu probowalem podlaczyc jak mowiles ale jest to samo. Przeczyscilem wszystkie wtyczki w nadzieji ze pomoze ale jednak nic z tego. Na dodatek teraz poducha mi miga ze jest uszkodzona kierowcy. Hehe Co za pech. Zobaczymy co jutro powiedza w fordzie. Pewnie sie nawet nie skomunikuje z carem. A jak robiles ludziom za damke to mi tez moglbys za przyslowiowa flaszeczke!! Hehe
  
 
Drogi Strugerze. Masz Mk7 i ta kostka na błotniku to nie jest złącze diagnostyczne. Złącze masz w prawym nadkolu w środku auta, takie podłużne. Przeczytaj sobie najpierw TEN WĄTEK i nie będziesz musiał wydawać na flaszeczkę.

A poduszką zajmiemy się później.
  
 
OK! Dziekuje bardzo za podpowiedz. A ja myslalem , ze cos o tym Rsie wiem. hehe Zrobie test jak tylko odbiore go z servisu forda bo stoi tam od rana i juz sprawdzili cewki i mowia ze to nie to. Teraz przekladaja wtryski zeby je sprawdzic. Juz stoi tam 4 godz i zaczynam sie martwic! Zebym tylko wiedzial gdzie to jest to bym sprawdzil jeszcze ten Map sensor i czujnik cisnienia na dolocie ale nawet nie wiem gdzie tego szukac. Jakis rys by sie przydal albo fotesia i poopisywane te czujniki i ich rozmieszczenie! Pozdrawiam i jeszce raz dziekuje!
  
 
Hmmm... MAP sensor i czujnik ciśnienia w dolocie to to samo

A rysunki itp... Dużo pisano o RSie. Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki.
  
 
Niby tak ale jakos znalezc nie moge! Nie mialbys jakiegos schematu pod reka?
  
 
Tak jak podejrzewalem. Po 6h pracy panowie z serwisu nie znalezli przyczyny. Zalosne!!!
  
 
Jestem juz po tescie! Jesli dobrze czytalem to bylo 11,11,20,45,37,28,29,10, a na uruchomionym s-ku 28 i 29 na przemian. Jakies pomysly? Skojarzylem, ze to sondy i poprawilem te plastykowe wtyczki od sond, ktore sa przymocowane do chlodnicy i juz czuje poprawe. Nie szarpie ale jeszcze to nie jest to. Brak mocy.
  
 
Cytat:
2007-05-10 14:20:57, Struger pisze:
Niby tak ale jakos znalezc nie moge! Nie mialbys jakiegos schematu pod reka?



Mam nawet pod nogą Ale nie pozbawię Kolegi rozkoszy poszukiwań, to największą satysfakcję daje.

Cytat:
2007-05-10 16:30:18, Struger pisze:
Jestem juz po tescie! Jesli dobrze czytalem to bylo 11,11,20,45,37,28,29,10, a na uruchomionym s-ku 28 i 29 na przemian. Jakies pomysly? Skojarzylem, ze to sondy i poprawilem te plastykowe wtyczki od sond, ktore sa przymocowane do chlodnicy i juz czuje poprawe. Nie szarpie ale jeszcze to nie jest to. Brak mocy.



Kodami 28 i 29 bym się aż tak bardzo nie przejmował, 45 to czujnik prędkości i też to nie jest usterka tragiczna. Natomiast 37 wskazuje na uwalony MAP sensor i od tego bym zaczął.

Ale... miałem nie pozbawiać... Już nic nie piszę
  
 
Rozumiem! Szukam! Dziekuje!
  
 
Wczoraj pomierzylem poszczegolne napiecia na czujnikach i ogolnie jest ok! Na MAP Sensorze jest 5,05 v czyli dokladnie tyle ile byc powinno! Dziwi mnie tylko czujnik polozenia przepustnicy bo powinno byc 5000 omow na otwartej na maxa a ja mam 3000. Ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia. Na wtryskiwaczach nie sprawdzilem bo dojscia nie ma a kolektora nie chcialem sciagac. Sprawdzilem tez wezyk od Mapa do kolektora ssacego i jest caly. Poddaje sie wiec i jeszcze tylko jeszcze raza zmienie swiece i sprawdze inne cewki, podepne pod inny Map Sensor. Jesli to nie zaskutkuje to sprzedaje. Hehe
  
 
A komputer pokazał jakieś błędy?
  
 
Te ktore opisywalem wczesniej. 28 i 29 na przemian. A testu na silniku nie moge zrobic bo nie wyskakuje mi 10 do uruchomienia tylko te 2 caly czas. Dziwne!!!
  
 
Cytat:
2007-05-15 05:04:34, Struger pisze:
Wczoraj pomierzylem poszczegolne napiecia na czujnikach i ogolnie jest ok! Na MAP Sensorze jest 5,05 v czyli dokladnie tyle ile byc powinno! Dziwi mnie tylko czujnik polozenia przepustnicy bo powinno byc 5000 omow na otwartej na maxa a ja mam 3000. Ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia. Na wtryskiwaczach nie sprawdzilem bo dojscia nie ma a kolektora nie chcialem sciagac. Sprawdzilem tez wezyk od Mapa do kolektora ssacego i jest caly. Poddaje sie wiec i jeszcze tylko jeszcze raza zmienie swiece i sprawdze inne cewki, podepne pod inny Map Sensor. Jesli to nie zaskutkuje to sprzedaje. Hehe


Wg mnie nie świadzczy to o tym ze map jest dobry, tylko że wiązka do mapa jest oki.A z przepusnicą to musze sprawdzić. Też walcze z szarpaniem rs


[ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-05-15 15:14:42 ]
  
 
To witaj w klubie! Jak cos sie dowiesz daj znac Bracie!!
  
 
Takie szarpanie i mulenie wg mnie wskazuje właśnie na MAP'a. Ale od diagnozy są specjaliści, nie samouk.
  
 
Dzis zrobilem znowu test i wyszlo 11,11,20,37,45,10 i na silniku 57.
Sprawdzilem wszelkie polaczenia okablowania od edisa do eec i od amplifiera do eec i wszystko ok. Odlaczylem klame i zrestartowalem kompa. Problem poduszki zginal!! Nastepnie odlaczylem czujnik przepustnicy i chodzi jak tralala tylko przy starcie sie dlawi ale na obroty wchodzi do 7 tys i nie szarpie, a to juz polowa sukcesu. Stawiam wiec na niego i wymienie! Mysle wiec, ze jestem w domu! Aha! Apropo samoukow (takich jak ja). Tylko tacy do czegos dojda i zrobia swoja uporczywoscia i ambicja, nikt inny. Do specjalistow juz go oddalem z forda z renomowanego serwisu. Rezultat kazdy zna, po 6h roboty nalepiej rozlozyc rece