MotoNews.pl
  

Jak łatwo poprawic osiągi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam mk5 1,6 105 KM -czy któryś z klubowiczów zna łatwy sposób na poprawienie osiagów mojego auta?pozdr
  
 
nowe świece nowe kable nw najlepiej firmowe motocraft nowa sonda lambda hmmm reset kompa wymienic rożrzad cały co by silniczkowi było lżej ciagnać i wyeleminować czesto spotykane problemy typu przestawienie rozrzadu o iles ząbkówPP filtry powietrza najlepiej na jakiś dobry stożek k&N najlepiej hmmm wywal środkowy tłumik pospawał żeby miał przelot, wymień filtr paliwa hmmmm to pare najprostrzych modyfikacji które moga dodac ci dynami i "mocy"
  
 
w tym silniku to chyba tylko jego remont na cacy poprawi mu conieco mocy:] bo wiecej nic nie wyskurasz:] stozek to dla sadysfakcji a wydechem tylko mozna popsuc jeszcze bardziej niz sie zdaje:]
  
 
... i naklejka Kasparov na maske ... nie wiem czy umiem do tylu liczyc ile bylo juz tego typu pytan na forum. W latwy sposob chcesz miec szybkie auto to mozesz sprzedac swoje i kupic BMW M3 ... a w zyciu nic nie przychodzi latwo. To co proponuje piotrek nie podrasuje silnika w zaden sposob - co najwyzej doprowadzi go do stanu blizszego nowemu silnikowi. Jesli twoj jest zarznietym mulem to nic mu nie pomoze ... jesli jest lekko wyeksploatowany to tak jak przedmowca napisal - odmlodzisz go i costam powinno pomoc. Jednak taki wzrost mocy na kolana powalac nie bedzie.
  
 
Cytat:
2007-05-13 23:14:47, phabel pisze:
Mam mk5 1,6 105 KM -czy któryś z klubowiczów zna łatwy sposób na poprawienie osiagów mojego auta?pozdr



przejedzi sie chlopie dieslem 60km i ci glupoty z głowy wypadna
  
 
dzieki wszystkim
  
 
w silniku cvh można zrobić BARDZO wiele modyfikacji ,ale niestety
wszystkie przekroczą wartość auta
  
 
Cytat:
2007-05-13 23:23:54, piotrek_87 pisze:
nowe świece nowe kable nw najlepiej firmowe motocraft nowa sonda lambda hmmm reset kompa .....



Mam taki silnik i niewiem co ma wspólnego reset kompa z poprawą osiągów. Mi się zawsze wydawało że reset co najwyżej eliminuje jakies błedy (np. nierówna prace silnika)ale żeby odrazu poprawił osiągi Jakaś nowa metoda robienia resetu, o której chyba nic niewiem
  
 
no jak widac kolega nei naisął duzo takze mozliwe że silnik ma jakieś falowania ehheeh wiec nei czepiac sie mało informacji to sie pisze ogólnikowo!!!!!
  
 
Cytat:
2007-05-13 23:14:47, phabel pisze:
Mam mk5 1,6 105 KM -czy któryś z klubowiczów zna łatwy sposób na poprawienie osiagów mojego auta?pozdr



zmienić silnik na dwa-zero
  
 
Nie martw się Piotrk... kolega czepia się i tyle... po prostu chciałeś pomóc. A ja słyszałem że po resecie autko całkiem inaczej chodziło !!!
Troszkę nie rozumiem kolegi który to napisał... przecież taki silniczek to istna żyleta. Na co komu więcej ?!
Z tym silnikiem autko super przyspiesza, 180km/h bez problemu poleci.
Ja mam 1.4 72 konie, i miałem okazję się przejechać się 1.6... dla mnie większy silnik niż 1.6 jest zbędny
ale apetyt rośnie w miare jedzenia
pozdro
  
 
Cytat:
2007-05-14 18:01:15, misiaczek192 pisze:
dla mnie większy silnik niż 1.6 jest zbędny



widze ze ci niewiele potrzeba do szczescia
  
 
A powiedz mi... na co większy
Pewnie jak założę już rodzine to tylko w gre wchodzi Octavia RS
ale teraz wystarczyłby mi 1.6 ale muszę się zadowolić swoim 1.4 :]
  
 
1.6 jest całkiem niezły do codziennej jazdy do pracy i raz na jakiś czas zostawić kogos na swiatłach z tyłu
  
 
Cytat:
2007-05-14 18:01:15, misiaczek192 pisze:
Nie martw się Piotrk... kolega czepia się i tyle... po prostu chciałeś pomóc. A ja słyszałem że po resecie autko całkiem inaczej chodziło !!! Troszkę nie rozumiem kolegi który to napisał... przecież taki silniczek to istna żyleta. Na co komu więcej ?! Z tym silnikiem autko super przyspiesza, 180km/h bez problemu poleci. Ja mam 1.4 72 konie, i miałem okazję się przejechać się 1.6... dla mnie większy silnik niż 1.6 jest zbędny ale apetyt rośnie w miare jedzenia pozdro



Swift 1,3 GTi - mały motorek, dużo kuni
  
 
Cytat:
2007-05-15 10:52:56, WilK pisze:
Swift 1,3 GTi - mały motorek, dużo kuni

+ paliwo rakietowe i masz super samochód
  
 
a tak między nami z 1.6 da sie sporo wycisnąć, mam znajomego który wczoraj mi proponował że zajży pod maskę i zobaczy co się da zrobić. Ta osoba miała kiedyś Poldolota z 1.6 GLI (jednopunkt) który po kilku poprawkach miał ponad 100 KM. Więc niema co się przejmowac tym co inni piszą o wymianie na 2.0. RS to najłatwiejszy sposób, ale wiecej niz 150 KM z niego nie wyciśnie.
Jaka jest satysłakcja jak 1.6 wyprzedza 2.0 , odwrotnie to nic dziwnego
  
 
honda to cos to samochód znajomego ma 1.5 i jest zasilane gazem, a ma ponad 300 KM.
  
 
Pytanie: "Co mogę podłubać w 1,6?"

Odpowiedź:
Cytat:
2007-05-14 18:00:41, adi_85 pisze:
zmienić silnik na dwa-zero




Brawo, cóż za błyskotliwa, inteligentna i wyczerująca odpowiedź na konkretne pytanie.

Czytając to forum, od około roku widzę pewną tendencję w sposobie rozwiązywania problemów z silnikiem. Nieważne, czy padnięta sonda, czy przepalona uszczelka, czy brak mocy - odpowiedź jest jedna - tylko swap. W ten sposób nie pomagamy młodym użytkownikom polubić nasze forum i escorta
  
 
Cytat:
2007-05-15 10:56:28, erni_84 pisze:
a tak między nami z 1.6 da sie sporo wycisnąć, mam znajomego który wczoraj mi proponował że zajży pod maskę i zobaczy co się da zrobić. Ta osoba miała kiedyś Poldolota z 1.6 GLI (jednopunkt) który po kilku poprawkach miał ponad 100 KM. Więc niema co się przejmowac tym co inni piszą o wymianie na 2.0. RS to najłatwiejszy sposób, ale wiecej niz 150 KM z niego nie wyciśnie. Jaka jest satysłakcja jak 1.6 wyprzedza 2.0 , odwrotnie to nic dziwnego



Hehe jasne 1.6 łykające rs2000, no chyba że mówisz o RST to sie zgodze.