Obroty max!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ludzie moze ja jestem tak tempy ale napiszcie mi w jaki sposób w silnikach benzynowych ustawia się obroty maxymalne. Chodzi tu o starego typu silniki z gaznikami jak i z wtryskami. Napiszcie mi czy ja mogę usunąc blokade obrotów maxymalnych z essa 1,6 16v. Lepiej bedzie jak napisze czy ktoś potrafi sciagnac zapewne tą elektryczna blokade w moim essim.
  
 
tzn dlaczego niby uwazasz ze jestes "tempy"? bo nie wiesz jak ja sciagnac czy dlatego ze chcesz ja sciagnac?
  
 
W zetku to komputer steruje ftryskami i jak obroty przekraczają 6500 to odcina dopływ paliwa asz obroty spadną do bodajrze 5000-5500 obr
tak samo jak masz wbity bieg i obroty po wyżej 2000 to po puszczeniu
gazu odcina ci całkowicie dopływ paliwa do wtrysków aż obroty osiągną 1500 obr
  
 
Cytat:
2007-05-14 20:38:16, BUGZ pisze:
tzn dlaczego niby uwazasz ze jestes "tempy"? bo nie wiesz jak ja sciagnac czy dlatego ze chcesz ja sciagnac?



Bo nie znam rzeczy która w silniku gaznikoweym jest odpowiedzialna za obroty max. (tylko aparat zapłonowy)

w moim essim wiem ze jest automatyczna wiec ktoś wie czy mozna ja zchakować lub usunac i kto bawi się w takie rzeczy?
  
 
Fanatycy essa wiecie wiec kto sciaga takie blokady lub czy można coś zrobić samemu. Bo nie którzy chipuja sobie samochody a czy ja nie mogę
  
 
Cytat:
2007-05-14 22:43:12, mirasescort pisze:
Fanatycy essa wiecie wiec kto sciaga takie blokady lub czy można coś zrobić samemu. Bo nie którzy chipuja sobie samochody a czy ja nie mogę



Mozesz sobie zchipowac, mozesz przesunac limiter obrotow, ale czy to sie oplaca w tym silniku - NIE
  
 
a po co ci sciagac odciecie??:> bez zmiany walkow rozrzadu, faz rozrzadu i zmian map paliwa to nie ma najmniejszego sensu bo silnik i tak juz nie przyspiesza w tej parii obrotow tylko chochluje niemilosierne ilosci paliwa i wyje jak syrena jakas chcesz dynamicznie jezdzic to krec silnik do jego maksymalnych wartosci katalogowych wzgledem obrotow i wtedy zmieniasz bieg:]
  
 
A wiec ile taka zabawa by wyniosła z modyfikacjią komputerka Prosze o wyjasnienie bo słyszałem ze nie kiedy to zabawa trwa 30 minut i droga nie jest.
  
 
Cytat:
2007-05-14 20:42:13, cellam pisze:
W zetku to komputer steruje ftryskami i jak obroty przekraczają 6500 to odcina dopływ paliwa asz obroty spadną do bodajrze 5000-5500 obr tak samo jak masz wbity bieg i obroty po wyżej 2000 to po puszczeniu gazu odcina ci całkowicie dopływ paliwa do wtrysków aż obroty osiągną 1500 obr



pszepraszam mosze sie czepiam ale nielubie jak ktos robi straszne błedy ortograficzne. MOZE KOLEGA NIECH PISZE W WORDZIE A POZNIEJ WKLEJA NA FORUM bo takie bledy jak robisz to strasznie rażą (pewnie nie tylko mnie)


[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2007-05-15 00:14:41 ]
  
 
co do chip tuningu to nie ma to najmniejszego sensu w tych silnikach, generalnie najwiecej na chipe wyciąga sie z diesli, w silnikach 1.6 masz chyba DOHC dużo nie wyciągniesz, do swobodnej jazdy mają wystarczająco dużo mocy a jak chcesz sie ścigać to kup sobie CRX obniż głowice, przerób doloty paliwa i odprowadzenia wmontuj chip, załóż podtlenek i śmigasz ale po co to komu - cwaniacy to jeżdżą w BMW.


[ wiadomość edytowana przez: Krzysztof13 dnia 2007-05-15 00:02:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: Krzysztof13 dnia 2007-05-15 00:04:40 ]
  
 
Ja chce być cwaniakiem majac Forda A zaczne sie nie długo bawic bo bede miał czas. Takie coś co wy o tym myslicie troche tuningu tutaj prawie to samo tuning
tutaj ten sam niby producent tylko ze bez opakowania rezystor

Tego typu i innych podobnych jest dosyc czy ktos takie coś zamontował bo jak nie to ja to chyba na próbe se kupie i powiem wam co to daje
  
 
Cytat:
2007-05-15 17:02:30, mirasescort pisze:
Ja chce być cwaniakiem majac Forda A zaczne sie nie długo bawic bo bede miał czas. Takie coś co wy o tym myslicie troche tuningu tutaj prawie to samo tuning tutaj ten sam niby producent tylko ze bez opakowania rezystor Tego typu i innych podobnych jest dosyc czy ktos takie coś zamontował bo jak nie to ja to chyba na próbe se kupie i powiem wam co to daje



pomysl czy za 55 pln mozna se podniec moc o prawie 1/4
  
 
Cytat:
2007-05-15 17:02:30, mirasescort pisze:
Ja chce być cwaniakiem majac Forda A zaczne sie nie długo bawic bo bede miał czas. Takie coś co wy o tym myslicie troche tuningu tutaj prawie to samo tuning tutaj ten sam niby producent tylko ze bez opakowania rezystor Tego typu i innych podobnych jest dosyc czy ktos takie coś zamontował bo jak nie to ja to chyba na próbe se kupie i powiem wam co to daje



yhy... i to jest dla Ciebie ten chiptuning? poczytaj moze najpierw troche na necie (www.streetracing.pl na przyklad), bo widze, ze Twoja wiedza w tym zakresie jest zerowa. Po drugie po co chcesz odciecie przesuwac? spieszysz sie z wymiana popychaczy? to Ci nic nie da, ten silnik powyzej obrotow mocy maksymalnej juz nie ciagnie i nie bedzie ciagnal, nawet jak go wkrecisz na 10.000.

ale jak juz chcesz je zdjac to zawiez kompa do pierwszego lepszego magika od chiptuningu, przerabiania map zaplonu itd.. oczywiscie przesuniecie a nawet usuniecie tego jest mozliwe, tylko po co Ci to w seryjnym 1.6? wydasz kase, facet w tym serwisie zrobi wielkie oczy i tyle

[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-05-15 17:19:11 ]
  
 
Wasnie czekalem na taka odpowiedz. Gdzie takiego magika dostane? i czy na to moga byc przeznaczone 300 zl
  
 
Cytat:
2007-05-15 17:27:31, mirasescort pisze:
Wasnie czekalem na taka odpowiedz. Gdzie takiego magika dostane? i czy na to moga byc przeznaczone 300 zl



waciki se kup

zdaje sie ze samo ECCIV nie jest podatne na modyfikacje
  
 
Cytat:
2007-05-15 17:27:31, mirasescort pisze:
Wasnie czekalem na taka odpowiedz. Gdzie takiego magika dostane? i czy na to moga byc przeznaczone 300 zl



Masters Tuning oddzial Wroclaw troche sie chlopcy znaja.

300 zl to na pewno za malo, tym bardziej,ze z kompem escortowym beda mieli pewnie do czynienia pierwszy raz
  
 
Cytat:
2007-05-15 17:27:31, mirasescort pisze:
Wasnie czekalem na taka odpowiedz. Gdzie takiego magika dostane? i czy na to moga byc przeznaczone 300 zl



ale Ty uparty jesteś. wszyscy Ci odradzaja a Ty pod prąd ...
Wprawdzie z pradem płyną tylko smieci ale....
Nie lepiej sprzedac tego i kupić jakies XR3i albo rs-a
  
 
próby wkręcania silnika nawet na 10 tyś obrotów nic nie da bo rozrząd pracuje poprawnie do ok 6tyś powyżej już zaworki sie nie nadążają zamykać tak jak pisał poprzednik w tę stronę lepiej nie iść jak nam zależy na zaworkach
  
 
Cytat:
2007-05-15 17:37:08, arti31 pisze:
ale Ty uparty jesteś. wszyscy Ci odradzaja a Ty pod prąd ...



i dobrze always rebel hehe

a powaznie, Miraescort zdradz mi powod Twojej decyzji co do sciagania tej blokady.. moze wymyslimy cos lepszego


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-05-15 17:40:10 ]
  
 
Niechodzi o obroty 10 tyś tylko góra 8 powód by miec cos innego niz tylko swap a jak swap to zabawa na całego i moze tak jak ktos pisał vr6 lub v6. Ale ja chce mieć troche oryginała tylko ze po lekkim liftingu. Troche posmigałem nim i na takich biegach 123 a i 4 moj ess nie tak zle se radzi tylko ze zawsze granica mnie łapie Dlatego chce się jej pozbyć. A te co tam wczesniej podałem linki to granicy mi nie załatwia jedynie moze 5 km mi dadza bo na wiecej od tego czegoś nie oczekuje.