MÓJ NOWY WUZEK :-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zakupiłem własnie fiaciora z komisu z Warszawy autko z 1990 roku silnik poldka skrzynia 5 resory maja po 3 piura co czuć bo jest szytwny i sie zajebiście lata ale mnie zaciekawiła jedna rzecz skrzynia szczególnie 4 bieg jest bardzo zbliżony do 3 a za to na 5 juz dużo obroty spadają zawsze jak jezdziłem fiatem albo poldkiem to 5 była prawie taka jak 4 a tu jest inaczej wiecie moze cos na ten temat czy może wkładali jakieś inne skrzynie mi taka skrzynia bardzo sie podoba fajnie sie jezdzi
fotki w profilu

[ wiadomość edytowana przez: EGON-TKL dnia 2003-06-11 23:38:11 ]
  
 
ile dałeś?
  
 
z gazem gaz ma 10 miechów 1900zł fotele od caro+ kiera z cienqiego
  
 
co to za wnetrze jeszcze takich foteli nie widzialem sa wygodne ???
  
 
a przebig jaki , a ile ci pali ? , testowales ile ci poleci na gazie ???
  
 
fotele pierwsza klasa z tymi fotelami just dużo więcej miejsca i z przodu i z tyłu
  
 
Cytat:
2003-06-11 23:42:04, Bratek pisze:
a przebig jaki , a ile ci pali ? , testowales ile ci poleci na gazie ???


przebieg trodno stwierzdić pali chyba około 10 litrów na gazie w drodze do domu 150 wysciągał bez problemu silniczek chodzi oki narie jednak nie bede zachwalał
  
 
cholerka ja mam takiego "samego" kanta i leci mi tylko 130 potem sie silnik wylacza a dlaczego to juz nikt niewie
  
 
Cytat:
2003-06-11 23:39:11, EGON-TKL pisze:
z gazem gaz ma 10 miechów 1900zł fotele od caro+ kiera z cienqiego




To duuuuużo dałeś.
No,ale może dobrze trafiłeś.

Jeżeli silnik ma w dobrym stanie (sprawdzałeś ciśnienie na garach i ciśnie nie oleju przed kupnem?), i zdrowy cały spód to pojeździsz.

Drzwi widzę zaczynają lecieć od spodu-ale to normalne w kfiatach.

W każdym razie przyjemnej eksploatacji życzę!
I nie rób go na żadnego plastika!!
  
 
słyszałem od "gazowników" że to jest kwestia za dużej ilości powietrza która się dostaje zza chłodnicy (przy większej prędkości więcej powietrza )
trzeba by podregulować
  
 
silnik nagrzałem aż sie wentylator włanczał potem odkreciłem korek oleju pokrywe filtra i bagnet wyciągnołem i zaczołem gazować i zero dymu dojechałem do łodzi bez postoju i silniczek suchutki i nic nie grzechocze skrzynia tez idealna naet co ciekawe most nie wyyje spóf=d jest dobry góra taka sobie bo robil to właściciel dopadł sie do spreyi i naprzód ale pod konic tygodnia bedzie alegancko
  
 
a mi sie bardzo podoba ten fiat , jestem ciekaw co byści epowiedzieli na moje drzwi skorow tym fiacie już je 'bierze'

kurde kurde jutro jade kupic klisze do aparatu
  
 
Cytat:
2003-06-11 23:50:37, schwepes pisze:
słyszałem od "gazowników" że to jest kwestia za dużej ilości powietrza która się dostaje zza chłodnicy (przy większej prędkości więcej powietrza )
trzeba by podregulować



jutro sie biore za regulacje , sam chce ja przeprowadzic pewnie mi sie nie uda i fiat bedzie palil 25l ale cotam sam musze kiedys sprubowac
  
 
rdza przyjdzie predzej czy pozniej to normalne , zapomnialem ci pogratulowac nowego nabytku , teraz wystarczy jakis ladny lakierek , alu fele , silnik DOHC i bedzie poczatkowy tuning
  
 
Powiem wam tak silniki na 2 wałkach nie są trwałe reszta te w fiatach tez ja napewno nie bedzie silnika zmieniał najwyzej wałek na swiatka GT93
  
 
pamiętam cię, jak miałeś malucha, potem regata, teraz kant
gratuluję zakupu, wygląda na to, że rzeczywiście zapłaciłeś za furę w dobrym stanie
  
 
gratuluje zakupu, mam nadzieje, że kiedys mnie przewieziesz "alternatywą 126p"
  
 
Po pierwsze gratuluje zakupu, miejmy nadzieje ze bedzie ci dobrze służył. Jak wyglada sprawa cisnienia na garach ? dobre jest ? jakim olejem zalany jest silnik ?
I co planujesz w nim przerobić... ?
Co wałka to Barry ma do sprzedania GT93 za 190zł, ale chyba nie masz zamiaru wstawic samego wałka nie robiac zadnych przeróbek..

I prosze nie dokladaj mu zadnych plastików...
  
 
gratulacje NIECH CI SIE KOLKA KRECA
  
 
co wy macie z tymi plastikami?)
wszystko z blachy robic?