łada Kalina za 20 tys PLN - info z interii

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
NJie wiem czy ktoś zauważył dośc ciekawa informację jaką podała interia przy okazji relacji z wystawy samochodowej w Paryżu.
Info tutaj:łada kalina za 20 tys w polsce

Ale - to juz nie łada...to już właściwe Opel , z którym można miec bardzo złe doświadczenia
Paweł
  
 
No cóż, wychodzi na to że ostatnimi Ładami jest seria 110, bo toto co zaprezentowałeś to wygląda jak jakaś Corsa, przynajmniej z przodu. No ale za tą cene to powinna mieć zejśćie w Polsce, skoro głupie Seicento kosztuje coś ponad 25 tysięcy
  
 
tylko po tym co usłyszeliśmy w Sulejowie od dowmaxu, to wcale nie jestem pewnien tych 20 kawałków...

co do wyglądu: należało się tego spodziewać. już prototypy były oplo podobne. no i nie ma co ukrywaćże od wielu lat GM wchodził coraz mocniej do ABTOBA3A. i tak dobrze że marka ciągle jest utrzymana. chociaż pewnie już nie za długo
  
 
uwierze jak zobacze. Pewnie interia slucha radia erewań
  
 
osobiscie mi sie podoba i mysłe podobnie jak kolega Andrzej ,ze w stosunku do fiata SS lub pandy powinno miec dosc duze wzięcie ,ale zobaczymy czy wogole bedzie prowadzona sprzedaży bo roznie bywa z modelami Lady w Polsce np w Rosji sprzedają rozne wersje 110 a u nas tylko 3 ,a tych 11o po tuningu seryjnym tam jest duzo a u nas wogole niesprzedają, nie wspominając o wersji Coupe ktorej pewnie nigdy niebędą sprzedawac u nas.Pozdrawiam
  
 
Ładne autko pod ladną marką, takie jest moje zdanie.
Cena śmiesznie niska obecnie na rynku nie ma tak taniego auta.
  
 
No,no wreszcie coś się zaczyna dziać z tą Kaliną. Bo już się obawiałem, że Avtovaz nie dotrzymał obietnicy i mimo zapowiedzi nie zdoła zacząć produkcji Kaliny w tym roku. Tylko ciekawe co jest z wersją kombi 1117? Bo na razie była mowa tylko o 1118 i 1119, ale o modelu 1117 ani słowa.
A to, że produkcja przy udziale opla, czy nawet pod nazwą opla - ja tam bym się tym nie przejmował. Dla mnie to i tak będzie łada. Tak samo jak np. chevy Lacetti, Aveo, Evanda to w sumie jest przecież daewoo, tylko, że oficjalnie pod szyldem chevroleta. A przecież nazwa nie jeździ, więc czym się przejmować. No bo w końcu czy np. Lacetti mimo szyldu chevroleta będzie się kojarzyć luksusem i wszystkim tym, z czego chevrolet na prawdę jest znany? Chyba nie. Jest to jedynie chwyt marketingowy, żeby nie było tej nazwy daewoo. Więc Panowie nie ma się czym przejmować, nazwa nie jeździ, więc o co chodzi?

Co do ceny to faktycznie jest super. Żeby tylko faktycznie była taka cena, a nie żeby się potem okazało, że to tylko wymysł dziennikarzy z Interii. Ale jeżeli faktycznie będzie taka cena, to jak dla mnie Calina byłaby najkorzystniejszą propozycją ze segmentu B. Bo wszyscy rywale (nie licząc Aveo) z klasy wielkościowej B w najprostszej wersji wyposażenia i silnika kosztują gdzieś tak 38 000, a taka Calina 23 000. Mało tego w tych wszystkich zachodnich maleństwach za te 38 000 kupić można tylko z jakimś małym silniczkiem (przeważnie 1.0-1.2 l), a w Calinie za 23 000 jest już 1.6. No i powiedzcie czy nie opłaca się kupić takiej Caliny w porównaniu z jakimiś tam pugami 206, Punciakami, Corsami i innymi takimi?
  
 
Panowie zawsze twierdziłem, że interia jest do bani, a zresztą sami sobie przeczytajcie prawdę http://www.zr.ru/show_article.pl?ida=23780 . Jeśli dobrze pamiętam tam wrażenie jest napisane ze kalina ma być DROŻSZA od 110, która w Rosji kosztuje plus minus 20,000zł wiec herezja jest stwierdzenie, że Kalina ma tyle kosztować w Polsce, Jak by tego było mało jeżeli dobrze przetłumaczyłem Kalina ma w standarcie klime?.
P.S Strasznie mnie denerwuje takie pisanie dziennikarzy, o sprawach, o których nie maja bladego pojęcia?idę napić się nerwosolu.
P.P.S Ja mysle ze u nas Kalina bedzie kosztowa okło 40,000zł
  
 
no i niestety wszyscy daliśmy się nabrać na te gupoty, aczkolwiek ja coś tam czułem, że to coś nie tak. Ale jednak też uwierzyłem. Ja nie wiem co tam pisze w tym ruskim tekście, bo ruskiego nie znam, ale jeżeli ma być to cena ok 40 000,to nie widzę chętnych na to auto, bo każdy niestety kupi sobie coś zachodniego z tej samej klasy wielkościowej. Aczkolwiek z drugiej strony sądzę chyba będzie to trochę mniej jak 40 000, bo zawsze łada jest tańsza od wózków zachodnich. Tak jak np. nowa łada 110 kosztuje te kilka tyś. mniej od dajmy na to fabrycznie nowej Astry II (tej z Gliwic). Czyli za tą samą cenę możemy mieć ładę klasy kompaktowej lub zachodni wózek klasy małej.

A co do nazwy - nawet jeżeli to nie będzie szyld łada, to też chyba raczej nie będzie szyldu chevroleta czy opla, bo pod tymi szyldami są już inne maluchy - Aveo i Corsa.
  
 
astra II to jest włśnie klasa kompakt,tak jak golf,focus,almera,corolla,civic,megane,itd,a nie jak piszesz-mała
  
 
Nie wiem,moze mi sie wydaje,ale nie jest to tam sama Kalina,jaka byla zaprezentowana jakis czas temu.......dla mnie wyglada to jak Opel corsa w brazylijskeij wersji.....moze GM olal projekt rosyjskich inzynierow i pod marka LADA chce upchnac swoj chlam????????
  
 
Sorki Grzesiek, faktycznie, ale to nie wynikało z niewiedzy, tylko z tego, że czasem nie zwracam uwagi na to jak buduję zdania. I potem z tego gupoty wychodzą. Oczywiście miałem na myśli to, że w cenie jakiegoś malucha z zachodu można dostać kompaktową ładę (chodzi o 110 oczywiście), a jeden z najtańszych zachodnich kompaktów, czyli Astra II z Gliwic jest o te kilka tysięcy droższy od 110. A co do Caliny to mówiłem, że wg tej samej zasady, to Calina tym samym również powinna być trochę tańsza od swoich zachodnich rywali. A to, że Astra to kompakt - oczywiście wiem, po prostu być może źle sformułowałem zdanie, albo mnie źle zrozumiałeś itd.
  
 
"Nie wiem,moze mi sie wydaje,ale nie jest to tam sama Kalina,jaka byla zaprezentowana jakis czas temu."

Na moje oko to chyba jednak ta sama która wisi na stronie fabryki od "zawsze" .
Ale z tą ceną to rzeczywiście przesada, dobrze że nie napisali że za darmo będzie można dostać
pozdr
  
 
Bartos, w sprawie designu El Comendanto miał rację. We wcześniejszych fazach prototypu Calina wyglądała trochę inaczej. Ale ta zmiana wyglądu w ramach prototypu była już dosyć dawno, więc możesz tego nie kojarzyć. Więc dla ułatwienia daję Wam zdjęcia Caliny:
stary design z fazy prototypu:



Nowy design (ostatecznie zatwierdzony do produkcji seryjnej):





Aha. I jeszcze jest jedno ale. W zasadzie to nie można powiedzieć, że Calina została zaprojektowana pod GM, czy dla polepszenia sprzedaży Corsy. Owszem podobna do Corsy (zwłaszcza z boku). Ale zauważcie Panowie, że ten stary design, który był we fazie prototypu, ten sprzed zmiany, jako pierwowzór został zaprojektowany przez VAZ-a a nie przez GM. GM dopiero później to przechwycił i trochę pozmieniał. Tak samo Chevy Niva - to też jest projekt VAZ (który miał się pierwotnie nazywać VAZ-2123 Lada Niva II), ale podczas prototypu GM też trochę namieszał w wyglądzie i przede wszystkim zmienił oficjalną nazwę na Chevrolet Niva. Tak więc podobieństwo Caliny do Corsy to raczej przypadek.
  
 
Hmmm dla mnie różnice są minimalne, szczerze mówiąc to zauważyłem tylko trochę zmienione światła i co za tym idzie trrochę inną maskę silnika. Podobieństwa do corsy nie da się ukryć, ale to chyba już tradycja heheehehe, za wschodnią granicą raczej nie przejmowano się nigdy takimi "drobiazgami" . A tak swoją drogą to całkiem całkiem to autko i żonie się podoba
pozdr
  
 
Dziś przeczytałem nowy artykuł o Kalinie. Sugerowana cena 7000-7500$ Zwracam na wyposażenie w wersji eksportowej; klima, skóra, boczne poduszki naturalnie cena pewnie będzie odpowiednio wyższa. Kalina Skóraśrodek
  
 
to jest ciekawe, bo w przeciwieństwie do opla szykowane są inne wersje nadwoziowe.

  
 
Zeby tylko cena byla konkurencyjna.Jako taka siec serwisow i juz szly by jak woda. Osobiscie robia na mnie wrazenia te nowe lady.Szczegolnie ten sedanik w srodku.
  
 
Cytat:
2004-10-10 22:05:22, mwarchalowski pisze:
Dziś przeczytałem nowy artykuł o Kalinie. Sugerowana cena 7000-7500$ Zwracam na wyposażenie w wersji eksportowej; klima, skóra, boczne poduszki naturalnie cena pewnie będzie odpowiednio wyższa.



Ta skórzana tapicerka wygląda... hm... no tak sobie (skóra kojarzy się z luksusem, a tutaj wygląda to tak, jakby ktoś w nadgodzinach obszywał te fotele... ); wolałbym chyba welurową tapicerkę (mam nadzieję, ze dokładniej jest naciągnięta, etc.).
Mam nadzieję, ze z bliska się nie rozczaruję (jak 110) i jakość użytych materiałów i spasowanie będą OK , bo tak w ogóle to autko wygląda calkiem sympatycznie . No i żeby jakoś to antykorozyjnie w miarę zabezpieczyli.
  
 
Najważniejsze to lakier, lakier i jeszcze raz lakier był znacznie bardziej odporny na odpryski i zarysowania, bo ten w 110 jest żałosny??..
P.S Ta skóra przypomina mi siedzenia w polonezach pogotowia, które są obszyte taki czymś? no i ten kolor zbliżony do zygowin?
A z tego co widac to plastyki sie marne i spasowanie tez kiepskie.......... ALe jak zobacze o dotkne to ocenie...