Problem przy 120km/h

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam was, moja samarka zas ma jakieś problemy, bo jakżeby inaczej :/ A wiec jedzie dobrze tylko jak sie jedzie dluzej ze stałą predkością 120km/h to zaczyna nią szarpać, tak jakby paliwa nie dostawała albo co, jezeli jade 110 albo nawet 140 to tak niema, no może przy 140 to czasem ale przy 120 szarpie najbardziej (momentami) co to moze byc??
  
 
gaz / benzyna??
  
 
gaz
  
 
sprawdz jeszcze jak mozesz na pb. jak jest tak samo to bym szukal w zaplonie (moze ten podcisnieniowy aparacik?)
  
 
dla ciekawości na autostradzie przełączyłem go na paliwo i jechał normalnie. A mnie jeszcze zastanawia i czy to normalne przy gazie, jak otworze maske i zawieje silny wiatr to silnik zaczyna mi sie dusic i nierowno chodzic, jak przestanie wiac to zas jest normalnie
  
 
Cytat:
2007-05-21 12:49:28, Weider pisze:
witam was, moja samarka zas ma jakieś problemy, bo jakżeby inaczej :/ A wiec jedzie dobrze tylko jak sie jedzie dluzej ze stałą predkością 120km/h to zaczyna nią szarpać, tak jakby paliwa nie dostawała albo co, jezeli jade 110 albo nawet 140 to tak niema, no może przy 140 to czasem ale przy 120 szarpie najbardziej (momentami) co to moze byc??



miałem tak samo jak mixer złapał temperatury.Wywaliłem mixer i rurką od góry gaz podałem jest ok
  
 
kalso ale jak mikser wywaliles?
  
 
zalezy skad wieje mozesz jakies foto pod maska walnac? chodzi mi glownie o wlot powietrza.
  
 
niemam foto:/ ale moge opisac mniej wiecej. Jak seryjnie na wlocie powietrza jest taka koncówka plastikowa (tlumik, tak mi powiedzieli) to ja mam ja zdjetą bo zaraz obok tego jest parownik i poprostu trzeba było to zdjąc, a pozatym bez zmian (zrozumieliscie mnie wogule??)
  
 
tzn sam koniec wlotu masz zdjety, tak? zaczyna sie od tej puszki cieple zimne?
  
 
tak
  
 
Cytat:
2007-05-21 17:27:33, Weider pisze:
kalso ale jak mikser wywaliles?



Dokładnie, zobacz fotkę w profilu z silnikiem a i tę końcówkę co na termostacie powietrza jest to zamontuj sobie tylko tak aby powietrza podczas jazdy nie łapała
  
 
jak dla mnie to tak - zostaw mikser (przynajmniej na razie), wywal termostat (zeby ci cieplego znad motoru nie lapalo, bo z gazem nie ma potrzeby) i jak koncowki orginalnej nie mozesz zalozyc to wstaw tam kawalek jakiejs rurki zebys wlot mial bardziej z przodu i skierowany do dolu. no i po tym wszystkim jeszcze gaz by wypadalo wyregulowac.
  
 
kruchy zrobiłem tak jak radziles tylko nie wywalilem termostatu, tylko dałem rurke taka termoizolacyjna, (taka srebrna) i skierowalem do dołu. Moje wrazenia jak narazie to takie ze silnik chodzi równiej, nie zmienia obrotow jak wiatr zawieje, a jeszcze niewiem czy dalej szarpie bo niejechalem w dluzsza trase