MotoNews.pl

Tłumik koncowy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wczoraj odpadł mi zupełnie tłumik( cała końcówka wydechu) i teraz zastanawiam sie czy nie kupić tłumika sportowego żeby samochód wydawał przyjemny dźwięk. W tym temacie jestem zielony wiec może ktoś mi podpowie ile mógłby kosztować dość dobry i nie za głośny tłumik końcowy. Od razu podajcie jakieś modele/nazwy

dedykowany remus około 800-900zł

a coś tańszego do 400 zł cos w miarę dobrego będzie czy nie opłaca sie w to bawić za taka kwotę ?

Uniwersalny montażowy znacznie mniej. Musisz poprzeglądać sobie stronki producentów, sprzedających. Podawanie modeli nie ma sensu jak nie wiadomo jaki Kształt Ci się spodoba, głośność etc.

Ja mam Ulterka 80mm i jestem zadowolony, ja brałem uniwersalny ale dedykowane też są, troche droższe.

ulter 400-500 dedykowanu
około 300 za uniwersalny.

Dokładnie Ja za swojego z montażem dałem jakieś 320 Mruczy całkiem całkiem i wygląd też OK

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-05-28 19:30:36 ]

Poszukaj jakiegoś Ulterka i będzie gites.

nie chcę głośnego, kształt to okrągły

czy lepiej wydac trochę więcej pieniędzy i kopic dedykowany czy uniwersalny ?
jakies firmy podajce na które patrzeć bo wiadomo ze czesc robi dobry sprzet a czesc gówniaczy

ja mam remusika do sprzedania
zdjęcia w profilu

[ wiadomość edytowana przez: cinus dnia 2007-05-28 19:31:53 ]

ok to będę szukał ulterka

cinus a tan remus to uzywany co ?

edit: masz 2 koncówki a ja szukam z jedna

[ wiadomość edytowana przez: michal1987 dnia 2007-05-28 19:34:49 ]

tak używany

WM SPORT
ja mam taki u siebie bardzo fajny delikatny i nie męczący dzwiek gdy jedziesz z wkladką, bez niej juz duzo glosniej

[ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2007-05-28 19:43:41 ]

najlepszy tlumik koncowy to ......... sama koncowka wydechu