Oponki.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam panowie.co sie stanie jak zdejme standardowe oponki z espereka i zapierdziele Toyo 225/40 r14 ?
samochod w sensie buda pojdzie kilka cm w dol zgadza sie?
mam tez teorie ze jezeli to nie jest wysoka opona a gruba tak jak w tym przypadku to dzieki temu nie zrobie z samochodu "czolgu"
tzn gdyby byla bardzo gruba opona np wlasnie 225 i wysoka np 65 i r14 to espero wygladalo by jak czolg.w sensie wysokie auto na grubej gumie...a ze wzgledu na to ze to bedzie niska opona czyli 40 i bardzo gruba (225) to bedzie moze to fajne i sensowne ?

prosze o opinie i ewentulanie mnie poprawic


p.s.zmiesci sie taka opona na grubosc? w sensie wejdzie w nadkole?

[ wiadomość edytowana przez: tomi1986 dnia 2007-05-31 14:48:43 ]
  
 
Cytat:
to bedzie moze to fajne i sensowne ?


Nie będzie fajne i sensowne.
Na szczęście się nie zmieści.

Pzdr.
  
 
Cytat:
2007-05-31 14:33:46, tomi1986 pisze:
... i zapierdziele Toyo 225/40 r14 ?


Zamierzasz zapierdzielić je ze sklepu czy z parkingu?
Cytat:
...a ze wzgledu na to ze to bedzie niska opona czyli 40 i bardzo gruba (225) to bedzie moze to fajne i sensowne ?



Zależy czy zamierzasz na tych oponach jeździć, czy auto ma stanowić eksponat do oglądania?
Generalnie cienko widzę wkładanie opon o szerokości 225 mm. na fabryczną felgę

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
2007-05-31 14:33:46, tomi1986 pisze:
witam panowie.co sie stanie jak zdejme standardowe oponki z espereka i zapierdziele Toyo 225/40 r14 ? [ wiadomość edytowana przez: tomi1986 dnia 2007-05-31 14:48:43 ]


A wogóle to jest taki rozmiar
  
 
Cytat:
2007-05-31 19:11:58, Buba030 pisze:
A wogóle to jest taki rozmiar

sam myslalem ze nie ma..ale jest..opony kosztuja chyba ze 360zl za sztuke..anyway..dawno czegos tak absurdalnego nie slyszalem..do tego sa potrzebne felgi pewnie z 7.5..nie dosc ze przednie kola nie beda skrecaly a tylne beda obcieraly to jeszcze spalanie wzrosnie o 2L a osiagi spadna o 25%
  
 
na 185 wyglada conajmniej chudo.
i wysoooko.
  
 
Kup sobie porządne 195 55 15

Np. Toyo T1R
  
 
Cytat:
2007-06-01 00:02:08, Zoltar pisze:
Kup sobie porządne 195 55 15 Np. Toyo T1R


A po co kupować 1955515...skoro 22540 można zapierdzielić gratis ??
  
 
Cytat:
2007-05-31 14:33:46, tomi1986 pisze:
witam panowie.co sie stanie jak zdejme standardowe oponki z espereka i zapierdziele Toyo 225/40 r14 ?



znajdziemy Cie i zapierdzielimy

na felge 5,5 cala to Ty se możesz dętkę o takiej szerokośći zapierdzielić.....

Zresztą spróbuj.. może Ci sie uda 225 na 5,5" wsadzić....

Sam jestem ciekawy efektu
  
 
Tomku, trochu przesadziłeś z tą szerokością.
Można podmienić, tak jak pisał Zoltar, na 195/55 R15
Lub taniej, bo bez inwestycji w felgi, to zamiana na 195/60 R14

Rozumię, że masz juz jakieś używki te 225/40 R14
Jak masz jakiś znajomy warsztat, który założy Ci to tanio to zawsze można się pobawić.
Ale radzę dołożyć jakieś dystanse. Pasują od poldka, są wąskie - 5mm ale za to tanie i dostępne na szrotach. Ja kupowałem w Świlczy po 5zeta za szt.

Odnośnie średnicy Oponki warto zaglądnąc >>>> Tu <<<<
  
 
Cytat:
2007-05-31 23:43:51, qbaj pisze:
sam myslalem ze nie ma..ale jest..opony kosztuja chyba ze 360zl za sztuke..anyway..dawno czegos tak absurdalnego nie slyszalem..



Rzecywiście , rozmiar jest , sprawdziłem w necie. ale róznica na średnicy to 6 cm!!!!!!!! To dopiero bedzie wygladało
jak ktos to " cudo" załozy do Espero to chciałbym to zobaczyc chociaż na fotce Ja bym sie nie odważył
  
 
Cytat:
2007-06-01 00:02:08, Zoltar pisze:
Kup sobie porządne 195 55 15 Np. Toyo T1R



peszka miałem i moje conti dzis wypuściły cyca prosto w literce C

wiec pytanie - dobre te Toyo będą na przód w rozmiarze o którym piszesz, i czy do tej kasy nie idzie kupić coś lepszego? (pewnie zalezy za ile mozna je gdzie mieć)
  
 
Cytat:
2007-06-01 11:29:59, Buba030 pisze:
Rzecywiście , rozmiar jest , sprawdziłem w necie. ale róznica na średnicy to 6 cm!!!!!!!! To dopiero bedzie wygladało jak ktos to " cudo" załozy do Espero to chciałbym to zobaczyc chociaż na fotce Ja bym sie nie odważył


Coś chyba pomieszałeś z tą średnicą.
185/65 R14 - D 596,1mm
225/40 R14 - D 559,6mm
Różnica: 36,5mm na średnicy, więc autko obniży się o jakieś 18mm
Niektórzy zakładają sportowe sprężynki obniżające o 4cm
  
 
Cytat:
2007-06-01 12:58:39, kisztan pisze:
Coś chyba pomieszałeś z tą średnicą. 185/65 R14 - D 596,1mm 225/40 R14 - D 559,6mm Różnica: 36,5mm na średnicy, więc autko obniży się o jakieś 18mm Niektórzy zakładają sportowe sprężynki obniżające o 4cm


Cos chyba pomieszałeś z tą srednicą...... wejdź na linka kilka postów niżej i wychodzi róznica 60mm na średnicy czyli auto idzie 3 cm w dól.... no chyba , ze tam jest jakiś błąd.....
  
 
Tak na chłopski rozum. Jezeli opuszczasz auto na sprężynach tokoła chowają sie w nadkola. I ładnie wygląda. Jezeli opuszczasz auto na kołach (zmnniejszając łączną średnice felgi i opony to co prawda auto idzie w dół ale też powiększa sie dziura między nadkolem a opona. Wygląda to paskudnie IMHO
  
 
Cytat:
2007-06-01 19:09:18, Navi pisze:
Tak na chłopski rozum. Jezeli opuszczasz auto na sprężynach tokoła chowają sie w nadkola. I ładnie wygląda. Jezeli opuszczasz auto na kołach (zmnniejszając łączną średnice felgi i opony to co prawda auto idzie w dół ale też powiększa sie dziura między nadkolem a opona. Wygląda to paskudnie IMHO


Dokładnie tak. Dlatego wcześniej napisałem , że chetnie bym taki "wynalazek" zobaczył chociażby na fotce

  
 
Cytat:
2007-06-01 11:38:15, Cwikus pisze:
peszka miałem i moje conti dzis wypuściły cyca prosto w literce C wiec pytanie - dobre te Toyo będą na przód w rozmiarze o którym piszesz, i czy do tej kasy nie idzie kupić coś lepszego? (pewnie zalezy za ile mozna je gdzie mieć)



Trzymaja super, ale mało trwałe

Jak robisz wiecej jak 30 tysi, to wez Fulde/Kleber