MotoNews.pl
  

Pytanie o SWAP w mkIV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, na początku pozdrawiam wszystkich na forum, jestem tu nowy i to mój pierwszy post.
Do rzeczy, tydzień temu kupiłem Essa '86 mkIV 1.6D 3D . Wiem że było przy nim wiele rzeczy robione na bieżąco więc absolutnie nie przeraża mnie wiek, stan tech. wiem że jest cacy. Będę sobie przy nim pewnie teraz trochę dłubał, zastanawiam się tylko czy jest sens i opcja zrobic w przyszłości swapa na jakiś mocniejszy motor a co za tym idzie czy teraz pilnować tylko żeby się nie rozsypał czy już inwestować z myślą o większej mocy. Czekam na jakieś cenne uwagi i jeszcze raz pozdrawiam.
  
 
Swap nietypowy ale na początek skorzystaj z wyszukiwarki, napewno coś znajdziesz.
Może 1.8tdintercooler 90 konny byś wsadził?
  
 
Cytat:
2007-06-01 15:49:40, Kleszczak pisze:
Swap nietypowy ale na początek skorzystaj z wyszukiwarki, napewno coś znajdziesz. Może 1.8tdintercooler 90 konny byś wsadził?



hehe kolega sie pyta a ty bys już sprzedawał

zalezy co chcesz osiagnac jezeli moc na poziomie (czyt. 90km ci wystarczy) to tak jak pisał kolega wyżej, a jezeli wolisz wiecej lac do baku i miec 15km wiecej to wstaw 1.6, ew .... rst
  
 
hmmm no tak, myślę ze te 90KM byłoby ok ale jeszcze się okaże, natomiast głównie chodziło mi o to czy jest sens swapowac i juz teraz wymieniając jakieś części brać pod uwagę swap czy lepiej w momencie gdy poczuję się lepiej finansowo rozejrzeć się np. za całym RS'em
  
 
Cytat:
2007-06-01 15:59:36, aureel pisze:
hmmm no tak, myślę ze te 90KM byłoby ok ale jeszcze się okaże, natomiast głównie chodziło mi o to czy jest sens swapowac i juz teraz wymieniając jakieś części brać pod uwagę swap czy lepiej w momencie gdy poczuję się lepiej finansowo rozejrzeć się np. za całym RS'em



FAKT JEST TAKI ZE NAWET JAK UTOPISZ w remont 4tys to nikt wiecej jak 2.5 ci poprostu nie da (taki kraj), a co do rs`a hmmm......... autko sportowe, a w wieku ponad 12 lat ma pewnie (wiekszosc z nich) sporo za sobą, wiec tez moze byc skarbonką)


i jeszcze jedno, rob tego mk4, za kilka lat bedzie klasyka, zobacz ile jest aut nowych odpicowanych itd ktore zlewaja sie z tlumem i nikt nie zwroci na nie uwagi ??
  
 
czyli jak dobrze rozumiem:
1. Używany RS może być mocno wytłuczony (no w sumie to raczej oczywiste, takimi autkami nie jeżdżą dziadki na msze w niedziele) i po zakupie trzeba bedzie prawdopodobnie z wszystkim robić od zera więc lepiej:
2. Robić konkretnie aktualnie posiadane autko i ew. montować elementy z założeniem że może za pół roku - rok znienie silnik( i dodatki)
3. ???
  
 
Cytat:
2007-06-01 15:54:15, Asior pisze:
hehe kolega sie pyta a ty bys już sprzedawał

Panie...ja już dawno sprzedał, w lutym jeszcze, jakiś koleś z Mielca pewnie nim śmiga.