Szpera, e-szpera

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Szukam sposobu na zeszperownie dyfra w omedze B 3.0 V6. Z tego co znalazłem na forum wynika że były B ze szperą, ale byly bardzo rzadkie. W progamie EPC zaważylem że cześci do ukladu napędowego sa rozdzielone dla mechanizmu różnicowego z mechanizmem o ograniczonym poślizgu (szpera) i bez tego mechanizmu - pomyslalem " jest nadzieja ze w ASO będzie można szpere kupic ". Pojechalem do ASO we Włocławku, gościu bardzo sie zdziwił jak go zapytałem o szpere, musiałem mu w tym programiku pokazac o co mi chodzi . W końcu znalazł ale powiedział ze to z całym mostem jest tylko dostępne i cena ok 22 tyś zł . I teraz pytanie czy jest możliwośc przerobienia zwykłego mechanizmu na mechanizm o ograniczonym poślizgu ? Czy jedyna możliwośc to zaspawanie oryginalnego dyferencjału - szpera 100% . I jeszcze pytanie czy ktoś na takim zaspawanym dyfrze jeździ, z tego co wiem to kolega Szefer jeździ wiec proszę o wypowiedź ( wiem że skacze na ciasnych zakrętach, czy oprócz tego są jakieś wady? czy da sie normalnie w trasie jechac ? ).
Z góry dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2007-05-29 20:05:46, Mospin pisze:
Czy jedyna możliwośc to zaspawanie oryginalnego dyferencjału - szpera 100% .


Możesz zaspawać spoinami odcinkowymi, tak np na 50%...
Całej reszty możesz się dowiedzieć wpisując "szpera" TUTAJ
  
 
W ASO kosztuje 3,5tyś zł. przynajmniej w Poznaniu.
Mozna kupic sama szpere ale nazwya sie to:
Mechanizm roznicowy z ograniczonym poslizgiem.
Jezeli chcesz ja do latania bokami to zapomnij jest za slaba.
Pozdro
  
 
Generalnie w trasy da sie jedzic bez problemu.
W miescie jedynie gorzej no i opony z tylu sie zcieraja bardzo szybko.
  
 
Dzieki wielkie Szefer!
Narazie jednak sprobuje ze zwykłą szperą.
Pozdrawiam