[Kupię] Fiat 126p SWAP

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Interesuja mnie wszystkie oferty sprzedazy Maluszkow ze swap'em.
Ktos ma niech pisze.

Z gory dziekuje

Najpierw napisz ile jestes w stanie zaplacic, bo nie wiadomo czy warto pisac kto co ma...

Cena hmm. czyli cena osprzetu w ktory wchodzi silnik skrzynia hamolce i chlodnica itp + cena budy (w miare niedziurawa) czyli max 2000 zl buda moze byc w srednim stanie nie bd problemu z jej odratowaniem a silnik i reszta mam nadzieje ze bd w dobrym stanie. bo nie jestem wprawionym mechanikiem bardziej wole prace blacharskie i lakiernicze. to chyba wszystko

ciezko znalesc ale ja szukam.
Dzieki za Odpowiedz na post

No to od razu ci powiem, ze tutaj nikt nie sprzeda swojego swapa za 2000zl bo to jest jakis zart chyba, a nie powazna oferta. Niech przykladem bedzie fakt, ze do swojego swapa, w trakcie ktorego wlasnie jestem za dorobienie jednego kola zebatego w odpowiedniej technologii zaplacilem 900zl. A gdzie reszta?

Ochlon troche, doloz drugie tyle i wtedy zadaj powtornie pytanie - zbierzesz wtedy jakies oferty. Mowie oczywiscie o czyms konkretnym w co nie bedziesz musial wkladac dodatkowej kasy.

Chyba ze ciebie interesuje zakup swapa na raty - znaczy teraz cos w podstawie - np nadwozie z papierami o wiekszej pojemnosci, pozniej zakup do tego silnika i dalsze dlubanie czyli koszty rozlozone w czasie. Wtedy podana przez ciebie cena jako ppoczatek zabawy jest do przyjecia.

Zuraw przesadzasz SWAP'y spokojnie mozna znalezc za 2-2.5k i to takie, ktore same dojada do miejsca przeznaczenia i pojezdza, a nawet dlugo beda jezdzily jeszcze Jasne ze w idealnym stanie to ze 4k PLN trzeba wydac, ale znalezienie swapa w miare dobrym stanie za 2-2.5 jest jak najbardziej mozliwe

Lap

To moze ja mam inne wyobrazenie na temat dobrze zrobionego swapa....

Nom o to mi chodzi chce znalesc na poczatku tylko jak by to okreslic model do dalszej budowy juz z wlozonym silnikiem.