| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-05-14 19:02:50 |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2007-05-14 19:50:28 Wałek świątka GT92
wznios krzywki: 6,9 czas otwarcia: 266* owk kąt max wzniosu (zaw. ssące i wydechowe): 112* owk luz zaworowy 0,15/0,20 [ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2007-05-14 19:51:25 ] |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-05-18 08:47:46 Dzięki jose. Wałek już siedzi. |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2007-05-19 13:07:43 i jak wrazenia? ![]() |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-05-19 20:32:07 Na razie żadne bo zmieniłem też panewki i chciałem choć trochę dotrzeć. Zdam sprawozdanie za jakieś 500 km. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-05-19 20:58:39 |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2007-05-19 23:22:50 widze po krzywkach |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-05-20 22:19:06 Krzywka krzywką ale interesująco rozwiązana jest regulacja:
Na kole jest o jeden otwór więcej
[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2007-05-20 22:22:32 ] |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2007-05-20 22:44:45 ze tak powiem... Ładny detal ![]() |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-06-04 11:04:47
Wrażenia nijakie.
Wykręca się tylko do 5,5 tys czyli tak jak wcześniej. Po wielu regulacjach przyspieszenie poprawiło sie o ok. 1 sek do 100 co zapewne jest skutkiem zastosowania wybebeszonej obudowy filtra powietrza. Dodam ze oprócz wałka głowica jest zjechana ok 1mm i kanały są spasowane i powiększone do uszczelki no i magiczny kolektor z gsi również spasowany. Zachowuje się jakby miał za mało powietrza bo bez filtra jest lepiej. Może ktoś ma pomysł co mu jest? |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-06-05 09:33:33 Wszystko zostało jak w serii. Czyli ustawienie wałka, koło zamachowe i gaźnik. Ale czy nawet same kanały i planowanie nie powinno cokolwiek pomóc?? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-06-05 10:17:59 Z tymi parametrami to nawet po założeniu 8 gaźników jakiś rewelacji nie bedzie, to poprostu delikatny wałek turystyczny.
Co do regulacji spróbuj dać większą dyszę paliwową i wyprzedzić zapłon. |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-06-05 11:11:52 Zapłonu już bardziej nie przyspieszę, bo jak tylko ruszę aparatem to spalanie stukowe się pojawia. Zobaczę jeszcze z tą dyszą ale skoro bez filtra jest lepiej to nie wiem czy ma aż tak bardzo za ubogo. |
tom_stm F&F Wolny Słuchacz :) Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2007-06-05 11:42:07 to może jednak opóźnij zapłon bo może masz +20 i wtedy też silnik najlepiej nie pracuje.
przerób układ dolotowy. |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-06-05 11:57:20 Opcji zapłonu było już sporo przyspieszałem opóźniałem itp. Powiedz co masz na myśli mówiąc o przeróbce dolotu. Bo na razie to mam tylko fiatowski kolektor z pasowanymi kanałami i wybebeszoną z termostatu puchę z poloneza. |