Mam problem z odpaleniem RS-a.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Robie mały remont blacharki auto stało ok 1miesiąca w garażu rozładował mi się akumulator.Podłączyłem iny odpalił bez problemu po dwóch dniach włożyłem nowy akumulator i nie odpalił rozebrałem skrzynkę to był jakiś lut od pompy.Złożyłem wszystko do kupy fura odpaliła ale tak jakby na dwa gary potem zgasł.Po próbach okazało się ze niema masy na kablu od cewki gdzie szukać.
  
 
to dobrze w sumie
cewki sa 2 i maja stalego + a - jest podawany z elektroniki jak mnie pamiec nie myli.
  
 
OT trochę ale dziś, jutro i w ogóle na razie nie odpowiadam na posty... Na PW również... Sorki. Dział tylko w porządku utrzymuję... Jeszcze raz sorki...

  
 
podłączyłem kabel do - i żaróweczkę drugą stroną do + po przekręceniu stacyjki nawet nie mrógneła
  
 
Cytat:
2007-06-05 22:01:13, KurczakRS pisze:
podłączyłem kabel do - i żaróweczkę drugą stroną do + po przekręceniu stacyjki nawet nie mrógneła


rób tak dalej to zjarasz cewkę, moduł lub ECU
  
 
Cytat:
2007-06-05 22:01:13, KurczakRS pisze:
podłączyłem kabel do - i żaróweczkę drugą stroną do + po przekręceniu stacyjki nawet nie mrógneła



Podawałem sposoby sprawdzania cewek. Trzeba zobaczyć jeszcze czujnik położenia wału i sygnał z EDISa na cewki.
  
 
Cewka jest nowa, czy jest możliwe że to jakiś przekaźnik albo skrzynka bo miałem ją wykręcaną i lutowaną.
  
 
przeciez masz + na cewkach, przekaźniki zostaw na swoim miejscu.
  
 
witam wczoraj kolejny raz rozebrałem skrzynkę bezpieczników spryskałem ją WD40 zostawiłem na parę minut skręciłem i zostawiłem na noc do wyschnięcia dzisiaj ją zamontowałem auto odpaliło na strzała dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam