MotoNews.pl
  

Instalacje Tartarini

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę o opinie użytkowników, opisy problemów itd.
  
 
mam instalacje Tartarini II gen. z kompem Tec '99 w sienie 1.6 16v. Jak dotad ma przelatane 25 tys km bez zadnychproblemow. ani jednego strzalu ani nic z tych rzeczy.
  
 
mam taka w Polo i przejechane 100 tys. - bez problemow wiekszych, teraz reduktor zostal zregenerowany i smiga az milo
  
 
Mam instalację Tartarini II gen. w oplu VECTRA 1.6 z 1999 r. Przejechałem na niej 125 tys. km. Regulacje co 15 tys. z wymiana filtrów gazu, w ubiegłym tygodniu wymieniłem reduktor (mogłem regenerować stary ale wolałem wymienić). Żadnych problemów, spalanie na poziomie 9 litrów gazu. Jestem zadowolony z tej instalacji, polecam.
  
 
a ile dales za nowy reduktor? abc?
  
 
Za reduktor (parownik) Tartarini z montażem i regulacjami zapłaciłem 490 zł. Nie szukałem innych montażystów więc nie wiem czy przepłaciłem czy nie.
  
 
w Toruniu w salonie fiata za sam reduktor chcieli 420 a to troche duzo, wiec postawilem na regeneracje....narazie smigam....
  
 
A ja mam problem z komputerem/sterownikiem tartarini tec 99.
Nie chce mi przełączać się na gaz. Juz kiedyś miałem taki problem ale jakoś gościu mi ten sterownik podreperował. I nie wiem co mam robić. Nowy kosztuje 450 zł (drogo holera) ale też drogo na bezynie sie jeździ. Jak macie namiary na jakieś tańsze dojście do sterowników tartarini to dajcie namiary.
  
 
Piecia3 najpierw posprawdzaj wszystkie połączenia elektryczne wiązki od sterownika LPG, szczególnie masy, sprawdź dokładnie połączenie przewodu podającego do kompa LPG sygnał z cewki WN, bo może się okazać, że niepotrzebnie kupisz nowy sterownik.
Poczytaj archiwum, jest sporo na temat problemów z przełączaniem na LPG i rzadko przyczyna tkwi w uszkodzeniu samego sterownika.
  
 
Ale na serwisie mi podłączali nowiuśki sterownik. I właśnie okazało sie że w tym tkwi problem. A poza tym to wszystko co wymieniałeś to juz tez posprawdzałem i jest ok.
  
 
No to żeby ograniczyć koszty proponuję wymianę sterownika na staga 100 lub 150 (w zależności od wersji silnika - jednopunkt/wielopunkt). Koszt z montażem ok. 350 zł