Padła bestia :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i stało się!
Dzisiaj rano na największym skrzyżowaniu w Białymstoku zgasł mi samochód! I już nie chciał zapalić. Ze spuszczoną głową odcholowałem bestię do mechanika. Niestety nie wiem, co się stało jeszcze. Akumulator kręci, komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Jak wcisnę RS to mam kody 17 i 04, nie wiem, co to jest.
Mam nadzieję, że nie beknę niewiadomo ile za naprawę

Pozdrawiam
Konrad
  
 
ciąg dalszy historii...

Otóż przed chwilą pojechałem do mechanika, miał się właśnie zabierać za bestię. Wsiada, przekręca kluczyk... Działa!

Panowie, jestem głupi... nie wiem, co się stało i nie wiem, czemu to nagle zaczęło działać. Boję się, że ta sytuacja znowu się powtórzy
Może macie jakiś pomysł ?

Pozdrawiam
Konrad
  
 
Komputer?

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
A nie rzucales ostatni kluczkami w kogos lub cos?
A moze spadly Ci z II pietra?
Mozesz miec transpoder uszkodzony ktory jest w kluczyku.
  
 
Cytat:
Jak wcisnę RS to mam kody 17 i 04, nie wiem, co to jest.



Nie bardzo rozumiem - jakie RS? Czyżby bestia miała jakąś opcję o której jeszcze nie wiem?


Pzdr.
Petereke
  
 
Też myślałem o immobilajzerze, ale skoro zatrzymał się w czasie jazdy to chyba można to wykluczyć?

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Ja bym raczej obstawiał układ zasilania, może to być albo pompa paliwa, albo elektrozawór.
  
 
Cytat:
2003-04-03 22:20:15, JanuszGnitecki pisze:
Ja bym raczej obstawiał układ zasilania, może to być albo pompa paliwa, albo elektrozawór.



Pompa paliwowa raczej nie, bo akurat w chwili awarii samochód był zasilany gazem. Próbowałem go później również odpalać nie tylko na benzynie, ale i na gazie.

Pozdrawiam
Konrad
  
 
Co to jest RS i gdzie to się wciska-uruchamia? Do czego służy?
Z góry dzięki.
  
 
Cytat:
2003-04-05 23:52:17, ddar pisze:
Co to jest RS i gdzie to się wciska-uruchamia? Do czego służy?
Z góry dzięki.



Przyciski R (reset) i S (Set) w przełączniku wycieraczek w samochodach wyposażonych w komputer.

Wczoraj byłem na tym bezpłatnym przeglądzie w ASO Opla. Wszystko O.K., wymieniłem tylko filtr przeciwpyłkowy. Dzisiaj wsiadam, chce jechac do miasta, przekręcam kluczyk i doopa... Kręci, kręci, kreci i na kręceniu się kończy. Zielonego pojęcia nie mam, co to może być. Żadnych błedów na komputerze... nic

Konrad

P.S. pewnie się komuś narażę, ale zaczyna mnie powoli wk***iać ten samochód Non stop coś nie tak. Przez 2 lata użytkowania Vectry nie byłem tyle razy u mechanika, co z Omegą przez 4 miesiące. Zastanawiam się już nad sprzedażą tego auta
  
 
Cytat:
2003-04-05 23:52:17, ddar pisze:
Co to jest RS i gdzie to się wciska-uruchamia? Do czego służy?
Z góry dzięki.



Przyciski R (reset) i S (Set) w przełączniku wycieraczek w samochodach wyposażonych w komputer.

Wczoraj byłem na tym bezpłatnym przeglądzie w ASO Opla. Wszystko O.K., wymieniłem tylko filtr przeciwpyłkowy. Dzisiaj wsiadam, chce jechac do miasta, przekręcam kluczyk i doopa... Kręci, kręci, kreci i na kręceniu się kończy. Zielonego pojęcia nie mam, co to może być. Żadnych błedów na komputerze... nic

Konrad

P.S. pewnie się komuś narażę, ale zaczyna mnie powoli wk***iać ten samochód Non stop coś nie tak. Przez 2 lata użytkowania Vectry nie byłem tyle razy u mechanika, co z Omegą przez 4 miesiące. Zastanawiam się już nad sprzedażą tego auta
  
 
wypier..... z tej V6 gaz i będziesz miał spokój chłopie... albo niech ktoś Ci to porządnie zrobi, szkoda twoich nerwów. Malutki22 ma Vectrę V6 zagazowaną i też ciągle mu sie pierdzieli.

Pozdr.

p.s jak bedziesz chciał namiar na kogoś dobrego od gazu w Białym to truknij do mnie dam Ci namiar i powiem na kogo się powołać.

3m się zdrowo!!
  
 

p.s jak bedziesz chciał namiar na kogoś dobrego od gazu w Białym to truknij do mnie dam Ci namiar i powiem na kogo się powołać.

3m się zdrowo!!
[/quote]

Problem w tym, że nie stać mnie teraz na wywalenie 5000zł na nową instalację gazową

Pozdrawiam
Konrad
  
 
Conrad, ale może gość coś przynajmniej będzie potrafił poprawić....wiem, że instalacja z I pólki to odlot cenowy...pomyslałem, że skoro już tyle robiłeś to jeszcze raz spróbować nie zaszkodzi
  
 
Cytat:
2003-04-13 19:09:52, Res pisze:
Conrad, ale może gość coś przynajmniej będzie potrafił poprawić....wiem, że instalacja z I pólki to odlot cenowy...pomyslałem, że skoro już tyle robiłeś to jeszcze raz spróbować nie zaszkodzi



Ech, chciałbym doprowadzić ten samochód do jakiegoś porządku, tylko obawiam się, czy moja kieszeń to wytrzyma. Mam nadzieję, że te dzisiejsze problemy okażą się jakąś głupotą, a temat gazu i tak i tak będę musiał jeszcze przemyśleć.

Narazie muszę odcholować bestię do ASO, bo w Białymstoku nie znam mechanika, który nie podchodziłby do tego samochodu bez drżenia rąk. Wszyscy się boją tych silników V6

Pozdrawiam
Konrad
  
 
Oczywiście nie mogło być inaczej. Dzisiaj rano wsiadam do samochodu, przekręcam kluczyk. Odpalił odrazu. Poprostu szok. Całą niedzielę go męczyłem i nic. W poniedziałek rano odpalił bez problemu. Wasze auta też czasami robią sobie wolne w niedzielę ? Dzisiaj cały dzień jeździłem po mechanikach próbując się dowiedzieć, co się dzieje. Mega (ukłony w stronę RES'a oczywiście mieli zepsuty komputer, więc odesłali mnie z kwitkiem. Pan powiedział, że to może być czujnik temperatury silnika. Pojechałem do drugiego ASO - mogą mnie wpiąć dopiero w piątek. Ale ja używam samochodu do pracy, więc nie będę przecież czekał do piątku z założonymi rękami. Pojechałem do stacji, która ma komputer. Okazało się, że mają nowoczesny sprzęt, ale niestety oprogramowania akurat do mojego silnika niet (k*rwa, co za pech Udało mi się na środę rano umówić w ASO w Ostrołęce!
Ale auto narazie jeździ O.K. Zakręciłem kurek gazu i jeżdżę na benzynie. I wiecie co. Zalałem pełen bak, zrobiłem 100km i spalił mi 13l/100 !!! Czyli norma. Podjąłem decyzję. Wymontowuję to pie***oną instalację i wsadzam na pełnym wtrysku. Res, mówiłeś, że możesz kogoś polecić ? Tylko zastanów się, bo ja jestem strasznie upierdliwy gość i jak coś będzie nie tak...

Pozdrawiam
Konrad
  
 
Drąże dalej temat...
Dzisiaj byłem w serwisie Bosch'a. Wpiąłem się komputer diagnostyczny, który pokazał jeden błąd - błąd pomiaru prędkości obrotowej. Mechanik powiedział, że może być to przyczyna wadliwie działającego immobilizera, który niektórzy specjaliści podłączają właśnie do tego czujnika obrotów. Jeśli to tylko immobilizer, to pryszcz, ale jeśli nie, to czy ktoś się orientuje, ile taki czujnik może kosztować ?

Pozdrawiam
Konrad
  
 
Mi tez pokazał taki błąd. Po resedzie było po błędzie To ponoć jakiś stary błąd. U Ciebie pewnie to samo. Pisałem o tym na OKP, poszukaj.
  
 
Pozdrawiam wszystkich. W moim Senatorku też miałem tego rodzaju problem. Parę razy mi wywinoł taki numer, tzn wszystko ok a on nie pali [prawdopodobnie był winny gaz a właściwie jego jakość] . Sprawdziłem wszystko i jest ok
  
 
ja miałem podobnie z Vectrunią Odholowanie w niedzielę pod bramę warsztatu w poniedziałek pali oki. Okazało się że modół aparatu zapłonowego padł. Dopiero za drugim razem to wyszło. Oczywiście drugie holowanie też było..
Teraz przymierzam się do wymiany mojej wysłuzonej Vectruni na Omesię jednak z uwagi na koszty wybiorę chyba 2.0 - 8 zaworową instalka gazu 1600PLN i oki. Nie mam doświadczenia jednak z przypadłościami tego auta może ktoś podzieli się uwagami.
Auto po 96r. Jak jest z ocynkiem, zawieszeniem, słyszałem że po 96 r zawieszenie też zmieniono na lepsze??/
Co sądzicie o tym motorku??
Wielkie dzięki