| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2007-06-13 08:13:08 Hey mam mały dylemat jakis czas temu kupiłem DOHCa z przekonaniem iż jest to 2.0 ale po włożeniu go do kanta wyszło parę rzeczy i robie remont całego silnika od początku mi coś nie grało bo gaźnik był inny niż normalnie montowane w 2.0 no i wczoraj jak robiłem instalacje zasilania wachą zobaczyłem numery na bloku gdyż przerdzewiała zaślepka bloku i ciekł płyn chłodnicz,y numery to 132CB0A0 sprawdziłem i co sie okazało że to jest 1.6 silnik bardzo sie rozczarowałem tym faktem ale...z tego co wiem to silniki 1.6 i 1.8 są bardziej elastyczne niż 2.0 i bardziej przyswajają wysokie obroty. No ale co dalej mam te garbate tłoki 98 KM chyba (hee..) narazie gaźnik z kanta .Ale zakupiłem już weber 34 ADF do 2.0 bo tamten co miałem był lettko nie w stanie . Czy jak założe gaźnik od 2.0 bedzie normalnie banglać . I co można jeszcze w tej jednostce poprawić . No i w ogóle co o Tym mam myśleć.I czy pasek rozrządu jest taki sam jak w 2.0 bo kupiłem nowy wraz z rolka jakieś 2 tyg temu i nie wiem czy bedzie mi teraz pasować. Pozdro i dzieki z góry |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2007-06-13 09:28:30 1.6 / 1.8 są obrotolubne i bardziej odporne na kręcenie niż 2.0
generalnie potencjał w 2.0 jest większy,ale ja sie z 1.6 nie przesiąde
nr. mogą być 'przebite' więc zmierz skok i średnice tłoka ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Marcell F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 125p / Honda Ac ... Bardo-Dublin | 2007-06-13 23:30:19 Witam!!!
Rogacek,jaki masz uklad zasilania swojego 1.6DOHC?dwa podwojne gazniory?Ja jezdze 2.0Dohc przeszedl kapitalny remot,dobrze dotarlem,i kreci jak ta lala.Zadnych problemow z silnikiem nie mam a do setki ma 10 sekund,niewiem czy to duzo czy malo???Chetnie zobacze film!!! pozdrawiam |
BartM F&F MEMBER Fiat125p/Warszawa 223 Mełgiew | 2007-06-14 10:05:59 Barti125pGRT
Chyba raczej odwrotnie... |
rogacek VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2007-06-14 11:39:37 1,6 na jednym gaźniku. mój kolektor pod dwa poszedł niestety w lepsze ręce. |
rogacek VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2007-06-14 12:05:13 |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2007-06-15 12:05:21 A więc mam dyfer z poloneza trucka szeroki. Z tego co pamiętam jest to dosyć krótki dyferencjał chyba ,ale nie wiem jakie jest przełożenie.Oooo a co do dyfra ma ktoś pomysł jak odkręcić nakrętke na mocowaniu wału ??? Bo padł mi zimer i próbowałem ją odkręcić ale ni hu huu blokowałem koła, robiłem jakiś mocowania do łączenia żeby kontrować nawet 1,5 m ramie nie dało rady. Jak macie jakiś twórczy pomysł to proszę o rade :] z góry dzięki pozdro |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-06-15 12:12:15 Dyferencjał nie może być krótki, bo dyferencjał to mechanizm różnicowy.
Krótkie może być najwyżej przełożenie przekładni głównej
A co do nakrętki, idź do kogoś kto ma pneumat. |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2007-06-15 13:01:46 No właśnie dokładnie o to mi chodziło o przełożeni :] nie wiem czemu napisałem ze dyfer hee no ale nic :] |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2007-06-15 14:13:32 przelozenie ma 4,55
i inne mocowania resorow - nad mostem ida resory a nie pod |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2007-06-15 14:22:49 no dokładnie :] |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2007-06-15 14:26:02 terenowka bedzie czy przespawasz mocowania? |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2007-06-15 19:13:22 wszystko będzie tak aby auto leżało na glebie :] |
Michallodz Ford Granada łódz | 2007-06-15 22:46:43 To czy masz 1,6 czy 2,0 mozna odróznic na oko i numery nie sa potrzebne Tez miałem dylematy 1,6 vs 2,0 i w koncu wybrałem 1,8 Do tego zapiołem 2x dellorto 40 dhla i nie chce juz innego dohc o innej pojemnosci Jak lubisz cisnac to rob tego 1,6- w kancie z krókim mostem bedzie całkiem dobry masakrator
Cos na temat :LInk [ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2007-06-15 23:02:02 ] |