Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Maciej75 Brawo 1.4 MJet Poznań | 2003-12-10 15:15:26 No jasne, wiadomo skąd te rekordy prędkosci na ulicach miast są wzięte ![]() ![]() Ps. co do tematu to przyczyne upatruję w lince predkościomierza, spotkałem się z czymś takim w innym modelu, tam zaraz po starcie szła na max czyli 180km/h, pomogło wymontowanie zegarów i czyszczenie linki - pewna namiastką tej naprawy jest propozycja przedstawiona przez Kufla. Pzdr. [ wiadomość edytowana przez: Maciej75 dnia 2003-12-10 15:18:01 ] |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-12-10 15:23:44 Apropo predkosciomierza...
Kiedys z kolega jezdzilem po komisach. Chcial kupic Esperaka. Znalezlismy calkiem fajny egzemplarz... troche za duzo chcieli no ale brzebieg mial 40 tys przez 5 lat... Sobie mysle... moze warto... Wyruszamy na jazde probna... wszystko nawet niezle sie zachowuje... malo skrzypi itd... ale nagle ![]() Wyprzedzam jakis samochod a predkosciomierz wskazuje 0. Pytam sie faceta: - Co jest ? - Nie wiem wczoraj jeszcze chodzil (a widac ze samochod nie odpalany minimum miesiac). - A moze krecony? - Gdzie panie. Tego licznika sie nie da krecic. I tutaj opanowal mnie niebotyczny smiech. Facet tak sie zdziwil ze hoho. Wrocilismy do komisu a ja mu mowie tak: - Widzi Pan to srebrne Espero? - Widze. - To moj samochod. Tutaj Pan sie odwrocil na piecie i machna na nas reka... a ja dalej od smiechu nie moglem sie powstrzymac ![]() Tak tak Panowie... chca nas orznac gdzie sie tylko da ![]() |
![]() SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-12-10 19:16:19 Co do Waszego problemu Panowie, to radził bym sprawdzić "kwadraty" na lince od strony zgarów i skrzyni biegów. Przy okazji, warto linkę przesmatować, wpuszczając w jej kołnież trochę oleju.
Powinno pomóc. |
![]() rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2003-12-10 19:17:26 Właśnie właśnie - to stąd biorą się te niebotyczne predkości... uszkodzone liczniki ![]() ![]() ![]() |
![]() QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2003-12-10 21:59:22 Taaa, Tomek Tico 160 ![]() ![]() |
![]() yankie byl... Olkusz | 2005-10-21 11:28:00 Witam, u mnie jest podobnie... do 80 jest niby ok, ale pozniej przyspieszam i ku zdziwieniu znajomych mam 170 a potem wskazowka opiera sie o "precik" od kasowania przebiegu dziennego ![]() |
![]() Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2005-10-21 12:08:07 miałem raz taki wiatrak, w zimie w zeszłym roku, od tamtej pory spokuj...
|
![]() Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2005-10-21 14:59:45 Krótko i na temat:
rozwiązanie radykalne: wymiana linki prędkościomierza Rozwiązanie tymczasowe: wlać oleju do linki, co iestety nie jest takie proste. Linka w końcówce pancerza jest dośc dobrze uszczelniona. I nalany olej ma tendencję do gromadzenia się w "kielichu" pancerza. Można to zostawić na noc ale można też " oburąć do ust przycisnąć, wzdąć policzki jak banie, w oczach krwią zabłysnąć" i dmuuuuuchać coby trochę oleju wtłoczyć pod pancerz. Ślinianki potem troche bolą ale cóż.... Aha i w każdym wypadku trzeba się upewnić, że linka idzie łagodnie bez załamań w mocniejszych zakrętów. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-10-21 16:23:02 troche nie w temacie..ale mam problem z sasiednim zegarem..od pewnego czasu zauwazylem ze moj obrotomierz szczegolnei przy gwaltownym przyspieszaniu pracuje jakby skokowo..zatrzymuje sie na ulamek sekundy w jakiejs pozycji i potem gwaltownie przeskakuje na wlasciwie miejsce..to niejest jakos strasznie denerwujace bo generalnie wskazuje prawidlowo..tymniemniej zastanawia mnie czy to aby nie objaw jakiejs agonii tego przyrzadu ![]() |
![]() Michal-500 Clio Sosnowiec | 2005-10-21 18:47:46
Defetyzm szerzysz.... Akurat tą czynność mam opanowaną przy espero... Pomagało najpierw, a jakże, ![]() ![]() ![]() |
![]() Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2005-10-21 20:19:34 Ja to niuestety musiałem ropbić od strony zegarów. Też miałem koncepcję coby się dostać od strony skrzyni, ale musiałbym pół samochodu rozebrać. Strasznie mam napakowane w tej okolicy jakichś kabli rurek itp. Poza tym doszedłem do wniosku, że linka potrzebuje smarowania właśnie od góry. bo resztki oleju / smaru jesżeli jeszcze są ta spływają raczej w dół |
![]() yankie byl... Olkusz | 2005-10-25 09:31:40 Hmmm.... powiem wam tak. Rozbebeszylem cala deske zdemontowalem licznik, w ruch wiertara (oczywiscie taka co ma lewe obroty), odkrecilem linke od strony skrzyni i sprawdzam. Sama linka kreci sie bez jakichkolwiek oznak zatrzyman i nieprawidlowej pracy. Potem wiertara i sprawdzam sam licznik... Wedlug mnie tu lezy przyczyna. Przy jednostajnych obrotach wiertarki (licznik wskazuje cos ok. 120) ma male wachania wskazowki- jednak nie jestem ekspertem i nie potrafie na 100% stwierdzic czy to jest to. Bo chyba tylko slimak mi zostal do sprawdzenia ![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2005-10-25 09:48:59 O kurde... yankie jest z Olkusza... tak jak ja! |
![]() Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2005-10-25 10:36:24
No fakt. Jak smarowałem linkę, przesmarowałem też ślimak. Użyłem do tego celu smaru silikonowego (raczej na;eży unkiac wszelkiej maści olejów wd40 itp bo źle wpływaja na plastik). Niestety, troche przesadziłem i mam takie oleiste zabarwienia na zegarach ![]() |
![]() yankie byl... Olkusz | 2005-10-25 11:22:11 Kurcze jakbym mial inny licznik to juz jakos droga eliminacji by sie poradzilo... i chyba mam mysl ![]() ![]() |