E-11 - zaworek cisnieniowy listwy paliwowej 4E-FE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Ostatnio wymienilem pompe paliwowa w Corolli E-11 silnik 4e-fe (1332cm) poniewaz zamiast 3 atmosfer miala 1 i nie chciala odpalac, szczegolnie jak byla ciepla.

Wszystko jest teraz OK, ale jak dluzej postoi i cisnienie zejdzie to nie zawsze chce odpalic za pierwszym razem. Moj mechanik, do ktorego mam pelne zaufanie polecil wymiane zaworka cisnieniowego przy listwie paliwowej, bo mowil ze juz wiele razy sie spotkal z nietrzymaniem cisnienia za listwa i stad ten problem.

Moje pytanie:
Jak nazywa sie owy zaworek fachowo, tzn. w sklepie chcieli jakies blizsze dane, bo facet twierdzi ze to chyba tylko przez serwis a mnie sie zdaje ze to jakis pedal, bo na pewno w JC maja takie zaworki, tylko POTRZEBUJE NR KATALOGOWY, najlepiej z JC.
Albo prosze o jakis symbol dzieki ktoremu znajde wspolny jezyk ze sprzedawca.
Po prostu nie chce jechac do ASO bo tam policza mi wiadomo jak...

OTO FOTO TEGO ZAWORKA:
przypominam: COROLLA 1998r. 1332cm, 4E-FE

ZAWOREK CISNIENIOWY 4E-FE


Z gory dzieki za info.


[ wiadomość edytowana przez: zawiszowiec dnia 2007-06-03 14:38:14 ]
  
 
Bylo zaczac od regulatora a nie pompy...Fuel pressure regulator-regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskow.
  
 
Chyba kolege zmartwie ale jak kiedyc spytałem sie w ASO o regulator cisnienia do cariny to dostałem odpowiedz ze nigdy nie mieli bo nie było potrzeby ale moga zamówic lecz o cenie lepiej nie pisze bo kosmiczna.Lepiej poszukac używki z podobnego silnika ,nie musi byc od corolli.
  
 
Tylko moj mechanik twierdzil ze wymienial ten regulator cisnienia w kilku oplach i w nissanie i nie bylo problemu. Najgorsze jest to ze moj egzemplarz regulatora jest chyba jeszcze oryginalny, bo na wezyku na zdjeciu widac jeszcze jakies japonskie znaki...

Jesli to mozliwe to prosze o nr katalogowy z JC tego regulatora, bo nie wiem czy druga pompa mi sie nie spierdzieli przez ten regulator.
  
 
Pompa na pewno sie nie spierdzieli bo nie ma od czego.Nie patrz na to że mechanik juz wymieniał jakies regulatoryw oplach bo to inna bajka.Wątpię zebys dostał w JC regulator cisnienia do toyoty bo sam szukałem i odesłali mnie do ASO.Faktem jest ze kolega mial w nissanie nieszczelny regulator cisnienia i podawało mu paliwo do kolektora ssącego razem z LPG-ale był zdziwiony.
  
 
w katalogu JC widze tylko pompe paliwową za 809zł o numerze 022047....
  
 
kupilem dzis ragulator za 60zl z angielskiego autka na czesci.

W weekend sie bede bawil w wymiane, jak zrobie zamelduje czy to byla przyczyna, ze nie odpalal mi na zimnym silniku za pierwszym razem.
  
 
No i dzis nadszedl dzien ze wymienilem owy REGULATOR CISNIENIA przy listwie, ale musze stwierdzic ze dalej dzieje sie podobnie, tzn. ze NA ZIMNYM SILNIKU przy odpalaniu sie meczy, ale tylko za pierwszym razem, bo kiedy go zaraz wylaczam i powtornie odpalam to od razu zapala.

Wg mnie ewidentnie cos z cisnieniem paliwa, ale nie potrafie tego zlokalizowac. Wymienilem pompe paliwa, teraz ten regulator i nic.

Gdyby byl to rozrusznik to nie odpalalby rowniez za ktoryms kolejnym razem, ale przy testach 10 odpalen to tylko na pierwszym ma dluzszy rozruch badz w ogle nie pali.

Oczywiscie to zadna usterka, bo w niczym nie przeszkadza, ale u mnie musi palic od pierwszego strzalu i wciaz bede szukal...

MACIE MOZE JAKIES SUGESTIE...?
  
 
Filtr paliwa ?
  
 
filtr paliwa wymienilem pol roku temu, razem ze zbiornikiem paliwa ( bo mialem zardzewialy od srodka) i od wtedy wlasnie zaczelo sie odpalanie za drugm strzalem...

takze nie sadze ze to filtr paliwa choc kto wie...

Czy jak bylby zasyfiony to odpalalby z klopotami po dluzszym postoju, bo ja zwiazku raczej nie widze, skoro nastepne razy odpala zawsze...?