Regulator (6 stopniowy) pracy wycieraczek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem ze to naiwne pytanie ale jak ma działac prawidłowy regulator częstotliowści włączania wycieraczek?? 1 to najwolniejszy bieg?? czy ma to wpływ również na wycieraczkę tylna?? nie widzę u mnie zbytniej róznicy miedzy 1 biegiem a 6-tym.... duża powinna być rozpietość czasowa??
  
 
1 to najszybciej, roznica mocno widoczna i dziala tylko na przod -moze przekaznik wysiada
  
 
no wlasnie. u mnie rowniez roznica po miedzy pierwszym a ostatnim biegiem nie zauwazalna , jak to naprawic?
  
 
czyli te cyferki to odpowiedniki sekundowe przerw?? cały czas myślaełm że to "biegi" i 6 to najszybciej
  
 
Cytat:
2007-01-20 23:34:07, Robberto pisze:
no wlasnie. u mnie rowniez roznica po miedzy pierwszym a ostatnim biegiem nie zauwazalna , jak to naprawic?


Witam
- Przełącznik z regulacją masz oryginalnie czy wymieniałeś?
- Prawdopodobnie został wymieniony tylko przełącznik. Należy również wymienić (chyba czerwony) przekaźnik w skrzynce bezpieczników z czteronóżkowego na pięcionóżkowy.
- Przekaźniki na szrocie kosztują ok. 10zł /sztukę
pozdrawiam
Arturek
  
 
chyba oryginalnie , bo przynajmniej takiego sprowadziłem z Włoch... chodzi Ci o bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą??
  
 
Cytat:
2007-01-21 13:18:57, JoHNY_85 pisze:
chodzi Ci o bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą??


- Tak. Poprostu sprawdź przekaźnik
- Pamiętam kiedyś dyskusję. Okazało się, że poza wymianą przełącznika i przekaźnika ktoś musiał ciągnąć dodatkowy kabelek.
  
 
zeby nie tworzyc zbednych watkow ....

chce u siebie zalozyc zespolony z 6 stopniowa praca wycieraczek... moje pytanie czy jak mam mk7 to bedzie pasowal z mk6 ?
wyglada tak samo ale czy takie samo rozmieszczenie pinow i czy wepne sie bez problemu ?