Krotszy most w 2107.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,
na poczatek chcialbym sie przywitac, to moj pierwszy temat na tym forum. Planuje zakupic sobie 2107 i chcialbym zapytac, czy da sie wrzucic do Ładnej krotszy most, np od poloneza rovera czy trucka. Wiem, ze na bank trzeba przespawac mocowania. Dzieki za odp.
  
 
Poszukaj gdzieś albo zamów koło talerzowe i atak z kombiaka 2102(ew.2104) z silnikiem 1200. Tam w oryginale (z tym że nie wiem czy we wszystkich modelach) był montowany dyfer o przełożeniu 4,44. Co do ilości zębów na kołach to niestety nie mam jakCi sprawdzić bo materiały mam u ojca na wsi, wrazzŻigulką.
  
 
A od poloneza nie podejdzie? Taki most od 2102 chyba nielatwo znalezc.
  
 
Cytat:
2007-06-17 18:17:07, ziemczon pisze:
A od poloneza nie podejdzie? Taki most od 2102 chyba nielatwo znalezc.


Pewnie że podejdzie, tyle że uchwyty trzeba przespawać itrzeba to zrobić profesjonalnie. Do tego możesz mieś pewność że most od Polda będzie Ci hałasował aż miło.. Co do kół od 2102 można spróbowac sprowadzić. Popytaj po hurtowniach, sklepach z częściami do Łady, może gdzieś mają ze starych zapasów.
  
 
Wiesz jesli chodzi o mnie.. chce zbudowac cos do kjsow, cos czym dobry kierowca, jakim mam nadzieje sie stac, bedzie w stanie nawiazac walke z przednio napedowkami, typu saxo vts.
  
 
ciezki temat sobie wybraleś, nie ma szans z malymi rajdowkami FWD, wiem cos o tym, po pierwsze primo tył naped ma wieksze straty w napedzie a po drugie primo przud wyciaga a tyl poglebia poslizg i musisz z tym walczyć.
my z kolega startujemy w kjs dwiema ladami i raczej traktujemy to jak zabawe i pokaz dla publicznosci, z honda crx czy cytryna vts nie ma co sie scigać ja mam jeszcze gorzej, startuje w klasie do 2000 (mam 1700) z kadetem GSI i tym podobnymi przecinakami

dodatkowo na ktorszym bedziesz musial czesciej wrzucac trojke i w ogole wachlowac czesciej lewarkiem

a jak zrobisz szpere to juz czasy poleca sporo w dól... taka prawda





[ wiadomość edytowana przez: zenuak dnia 2007-06-18 10:41:30 ]
  
 
Zenuak, nie zniechęcaj kolegi. Jak dobrze zrobi autko, tak na sto kilkadziesiąt kuni i bedzie dobrym kierowcą z wielkimi jajami to na kjs może wymiatać Imprezy, zwłaszcza na suchym i czystym. Fakt, że klasyczna Łada jest ciężka i słaba a tylny napęd wymaga naprawde dużych umiejętności ale da sie nia jeździć (popatrz na wyniki rajdów z udziałem Węgrów) i jest to duża przyjemność. Oczywiście są kjs i KJS. Wkoło trzepaka to małe autko go objedzie , ale na poważniejszym KJS ma szanse.
Generalnie dużo zalezy od umiejetności. Mnie regularnie klepał kumpel w prawie seryjnej Ładzie 1200

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo, tylko nie bardzo wiem jak dojsc do tych stu kilkudziesieciu koni Moze najpierw kupie sobie Lade i zaczne cos jezdzic, a potem bede sie martwil o silnik. Myk jednak polega na tym, ze lada ktora chce kupic ma elektroszpere, czyli most zaspawany spawarka elektryczna, wiec musze go i tak na inny wymienic. Poza tym problem w tym, ze u mnie (okreg warszawski) praktycznie sama slupkolandia :/
  
 
sorki nie chcialem zniechecac, co to to nie z tego co wiem w wawce poziom jest wysoki, i bedzie ciezko, ale zawsze mozesz do lomzy przyjechac na kjs hehe poganiamy na 3 lady wtedy 3 sztuki to juz prawia jak klasa 2107 ostatnimi czasy w bialymstoku na dniach politechniki startowaly AZ 4 łady a piata vfts pokazowke robiła w miedzyczasie.

pozdrawiam


  
 
Jak fajnie! U mnie ostatnio z RWD jechaly: kredens 1.5, polonez 1.8 DOHC i jakas BMKa chyba 320 e30. Dla mnie kozakiem bylby ktos, kto Łada objechalby wszystkie te szlifierki 1.6 typu saxo vts
  
 
Zamiast kombinowac z dyfrem, można zdobyc na Ukrainie krótkie skrzynie biegów, z IVi V biegiem z takim samym przelożeniem jak w oryginale.
  
 
Dobra alternatywa. W zasadzie myslalem o tym zanim zaczalem kombinowac z mostem, ale myslalem ze taka skrzynia kosztuje majatek i bardzo ciezko ja zdobyc. Mylilem sie? Masz jakis namiar i ceny na kogos, kto robi takie skrzynie?
  
 
4,7 przelozenie mozna kupic na wegrzech, i w rosji zdaje sie.
Wszystko ma sens, w zaleznosci do czego bedzie przeznaczone. MI odradzili, bo z oryginalna skrzynia wiecej jak 90-100 km/h nie pojedzie.
Oczywiscie start moze miec niezly.
Skrzynie etz do kupienia na wegrzech-ale to raczej majatek
  
 
Cytat:
2007-06-21 12:35:18, Krzysztof-Fleszer pisze:
4,7 przelozenie mozna kupic na wegrzech, i w rosji zdaje sie. Wszystko ma sens, w zaleznosci do czego bedzie przeznaczone. MI odradzili, bo z oryginalna skrzynia wiecej jak 90-100 km/h nie pojedzie. Oczywiscie start moze miec niezly. Skrzynie etz do kupienia na wegrzech-ale to raczej majatek



Ukraińska skrzynia do klasyka z dobranymi indywidualnie przełożeniami to było 2 lata temu ok. 2000PLN + transport.
  
 
Jak dla mnie dosc drogo, w porownaniu z krotka skrzynia do sejka robiona u nas, po taniosci..