Pytanko do zawieszenia -125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. wiem ze watek o zawieszeniu w pf 125 byl juz tysiace razy. chodzi mi jednak o uscislenie pewenych spraw. do przodu kupuje sprezyny od trucka (diesel 66 zl/szt, benyzna 48 zl/szt) roznica jest, ale nie az tak duza.(w cenie) a jaka jest roznica miedzy ich twradosciami???ucinam sprezyny o 1 zwoj czy wiecej czy mniej? potem dalej, amorki z przodu do utwardzenia. czy to jest koniec juz modyfiacji przodu czy cos jeszcze? no i tyl: dokladam 3 pioro (skad mam je cholera wziasc?-ze szrotu??) i rozbijam na plasko. tak? dobrze rozumiem??? teraz jeszcze pytanko do Konia: jak widziales tyl mojego elvisa nie jest az tak bardzo wysoki. chodzi mi o to ze czytalem tu ze po zrobieniu pior na plasko moga one pekac. wiec robic to czy nie???do tego utwrdzenie amorkow. i to wszystkie modyfikacje z tylu???? nie chce tez tak 100% hardcorowego obnizenia i utwardzenia. tak zeby bylo dobrze. poradzcie. dzieki. pozdrowionka
  
 
Drogie te sprężyny jak cholera - w Poznaniu na szrotach ~ 20zł/szt (tylko trzeba się prosić, bo się leniom nie chce ściągać).
Jeżeli chcesz,żeby przód stał na tej samej wysokości - to lepiej ciachnij o 2 zwoje.

Ja trzecie pióra do resorów wyciągnąłem ze starego Poldka borewicza, którego kupiłem kiedyś na części - po dołożeniu tył podniósł się o dobre 5 cm (widać na zdjęciach w profilu jak stał) - więc bez klepania to się raczej nie obędzie,jeżeli chcesz zachować obecną wysokość.

Jeżeli do kompletu - twarde sprężyny i klepane 3-piórowe resory założysz porządne amortyzatory - to nic więcej nie musisz wywijać, no chyba że chcesz zaszaleć i wsadzić stabilizator na tył z poloneza kombi
  
 
Co do sprężyn Remias to niestety w Krakowie na szrotach nie ma żadnych trucków, wiec pozostają spreżyny kupione w sklepie ( no chyba ze masz mozliwosc zalatwienia kompleciku na przod dla prezesa )
goorek: Jak nie chcesz hardcorowego zawieszenia to kup sprezyny od trucka benzyniaka, i obetnij na moje oko o 3 zwoje, no i do tego jak juz wspominałem utwardzic amorki u dziadka na ul. Daszyńskiego, moze rowniez odpowiednio skrócic...musiałbys porozmawiac z nim na miejscu. Co do tyłu racja tył siedzi nisko, ale samochod jest stary, a mowiles ze ciotka o samochod nie dbała wiec mogą byc mocno sfatygowane Pióra trzeba wytargać ze szrotu i z dwoch stworzyć jedno
tak jak to napisalem tutaj, moim zdaniem nie bedzie extremalnie twardo... - Zawias
  
 
"Co do sprężyn Remias to niestety w Krakowie na szrotach nie ma żadnych trucków, wiec pozostają spreżyny kupione w sklepie ( no chyba ze masz mozliwosc zalatwienia kompleciku na przod dla prezesa ) "

I tu sie mylisz Koniu, na szrocie na ul blokowej stoją 2 poldki trucki i oba maja po 2 piekne sprezynki, przynajmniej wczoraj jeszcze miały
  
 
uu..to bedzie trzeba pojechac i sie dowiedziec o cene. Jutro kupuje kubeł i musze wnieść opłate za egzamin także na zadne zakupy nie ma kasy
  
 
loooooooo kurde blokowa to drugi koniec miasta wiec na razie sie tam nie wybiore. koniu a jaki kubelek nabywasz i za ile kaski? tez o tym mysle.
  
 
Kubełek kupuje za 50zł stan idealny
BiMarco bez przelotek
  
 
Cytat:
2003-06-17 22:37:13, goorek pisze:
loooooooo kurde blokowa to drugi koniec miasta wiec na razie sie tam nie wybiore. koniu a jaki kubelek nabywasz i za ile kaski? tez o tym mysle.



Od czego ma sie kolegów zawsze mozna kogoś poprosić o pomoc
  
 
Cytat:
2003-06-17 16:37:09, Remias pisze:
Ja trzecie pióra do resorów wyciągnąłem ze starego Poldka borewicza, którego kupiłem kiedyś na części - po dołożeniu tył podniósł się o dobre 5 cm (widać na zdjęciach w profilu jak stał)(...)


No mi to by pasowało - ja chce miec tyl troche wyzej niz przod bo mi sie taki styl podoba i jak wsiadzie trzech z tylu to mi 205 nie będą tarły mam nadzieje

Cytat:
2003-06-17 22:43:37, Koniu pisze:
Kubełek kupuje za 50zł stan idealny
BiMarco bez przelotek


Tylko jeden? Jak to bedzie wyglądać? Fakt że tanio, ale ja do pickupa bym chcial akuraz z przelotkami i szelki 4-punktowe.
Dobrze ze sa takie marki jak BiMarco bo jak zobaczyłem ceny nowych OMP od 1300 chyba za najtansze do ponad 5000 za wyczyn z homologacja (chyba na wszystko juz wtedy, łącznie z F-16 )...
  
 
Cytat:
Tylko jeden? Jak to bedzie wyglądać? Fakt że tanio, ale ja do pickupa bym chcial akuraz z przelotkami i szelki 4-punktowe.



w przyszłości jak bedzie mial pieniądze to sobie kupie drugi kubełek, nie widze problemu, a w tym mogę zrobic przelotki i dać do obszycia, i nie bedzie praktycznie rożnicy.
Zresztą myślalem kiedyś zeby wywalić wsystko ze środka i zostawić jeden kubeł
  
 
koniu rozumiem ze te przelotki to takie dwie dziurki na pasy. dobrze mysle?? bo nie jestem biegly w tych sprawach.
  
 
tak o to chodzi.
  
 
no to zarabiscie tanio. a to kupujesz uzywany od kogos?? a ten ktos nie ma jakby co drugiego do opchniecia?? bo za tak korzystna cene bym sie nie wahal.
  
 
niestety jest tylko jeden jakby były dwa w takiej cenie to kupiłbym je do siebie...
a tak wygląda
  
 
kurcze szkoda bylem na stronie bimarco i chcialem wyslac maila z zapytaniem ile kosztuja kubelki do elvisow i czy nie maja uzywek ale cos nie chcialo wyslac. chyba sie tam przejade ktoregos pieknego dnia. moze maja jakies wadliwe (np cos sie krzywo obszylo, nie mowie o konstrukcji fotela) i moze taniej cosik by poszly. zobaczymy. pogadam.
  
 
no mam już kubełka siedzi sie w nim wygodnie, stan zewnętrzny jak nowka procz jednej małej dziurki, ale oglólnie za 50zł to sie opłacało
  
 
Ja tez taki chce.............
  
 
no nie wyglada zle