Kupie silnik 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kupie taki silnik w dobrym stanie. tanio, moze byc bez osprzetu.
oferty na priva!!
  
 
jak to jest z tym silnikiem od cc 900? Co wspólnego ma taka wersja na gaźniku z motorem z fiata 127? Przegladajac ogłoszenia, jest sporo takich motorów do sprzedania, a zadnego z 127. Pomyslałem, że można jakoś z dwóch zrobić jeden...
wyjaśni mi to ktoś?
  
 
Dól silnika jest praktycznie ten sam,są inne tłoki i kilka innych drobiazgów ale głowica z CC powinna pasować bez problemowo jeśli ma miejsce na aparat zapłonowy.
  
 
czyli da sie jednostke od cc na wtrysku (ale majaca wyjscie na aparat zapłonowy uzbroić w osprzet od 127 i wsadzic?
a mozna do silnika od cc wsadzic glowice od 127?
  
 
A nie lepiej ci zapodac 1.1 a za jakis czas przejsc na 1.2? W rozsadnych pieniadzach 1.1 mozna wytargac od swapujacych cc/sc.
  
 
Cytat:
2007-06-20 11:39:50, Zuraw pisze:
A nie lepiej ci zapodac 1.1 a za jakis czas przejsc na 1.2?



Tani silnik 1.1

  
 
docelowo ma być 1.3 od 127 sport, albo 1.2 od punto. ale to kosztowniejsza zabawa niż sama zmiana jednostki 900. Tam musze bawic sie z elektryka, skrzynia też nie pasuje, półosie, zwrotnice.. plus ciecie podłużnicy i przerabianie mocowań...
A kasy brak.. dlatego pomyslalem nad silnikiem o tej samej pojemnosci, o ile znajdzie sie tanio.
  
 
Cytat:
2007-06-20 11:31:48, MCQUEEN pisze:
czyli da sie jednostke od cc na wtrysku (ale majaca wyjscie na aparat zapłonowy uzbroić w osprzet od 127 i wsadzic? a mozna do silnika od cc wsadzic glowice od 127?



do CC mozna założyć głowice od 127 wybijając metalowy korek w bloku silnika w miejscu aparatu zapłonowego. Trzeba też zmienić wałek w pompie oleju na taki który będzie można połączyć wieloklinem z aparatem zapłonowym.
A co z pompą paliwa? jest napedzana krzywką którą mozna na upartego przykrecić do rozrządu, trzeba tez wymienic pokrywe rozrzadu na taką z podstawką pod pompę,
i to chyba tyle.
a jeszcze jedno - głowica od CC nie ma miejsca na aparat zapłonowy.

pzdc.
  
 
Cytat:
2007-06-20 11:39:50, Zuraw pisze:
A nie lepiej ci zapodac 1.1 a za jakis czas przejsc na 1.2? W rozsadnych pieniadzach 1.1 mozna wytargac od swapujacych cc/sc.



tak swoja drogą to kope lat Cie nie widziałem Zuraw...
niestety swapujacych na centoamni nie ma zbyt wielu, a kase jaką chca za rzeczy które maja wartość hm... małą chcą za dużo.
Niestety ludziom wydaje się że jesteśmy jeszcze z 5 late wstecz.

Popatrzcie na autoscout. CC900 kosztuje 250 euro!
ile bedzie kosztowac w Polsce wszystko co potrzebne jest do założenia silnika 1.1 - silnik, osprzet, skrzynia, wiazka i komputer ze 2kzl ?
sory no tyle to nie dam chocbym mial chodzic piechotą...
pzdc.
  
 
dlatego sie kupuje cale auta a niedaje zarabiac cinkciarzom.
  
 
do rejchu i jazda buda na zyletki jeszcze sie kasa zwróci
  
 
Cytat:
2007-06-20 12:39:28, qdlaty pisze:
tak swoja drogą to kope lat Cie nie widziałem Zuraw... niestety swapujacych na centoamni nie ma zbyt wielu, a kase jaką chca za rzeczy które maja wartość hm... małą chcą za dużo.


Kupilismy z Dori mieszkanie, remontujemy je, w miedzyczasie zalatwiam wciaz czesci do malucha, ktory jest w budowie i na bank na Zvolen nie bedzie z powodu mieszkania gotowy, do tego problemy z kredytem jakie mielismy beda mialy swoje final najprawdopodbniej w prokuraturze, wiec suma sumarum na nic nie ma czasu, a juz tym bardziej na spotkania. Standard teraz to praca, prosto z pracy do mieszkania i ostry remont do 23, spac i rano od nowa...