| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-06-16 14:08:06 jakie cylinderki? hamulcowe? |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-16 14:19:32 Ojej powiedziałem w zdrobnieniu chodzi o CYLINDRY, już wiem wszystko, jak nie jest ważny post to skasuj i zablokuj...pozdro |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2003-06-16 19:14:28
c to jest grupa selekcyjna a nie trzeci szlif. jest c na I szlif 77,2coś tam na II 77,40coś tam III 77,6 coś tam C - największe z tej grupy A - najmniejsze Ile kosztuje wsadzenie tulei u tego goscia ? (ja daje tłok, i cylinder - on wsadza tuleje o spasowuje z tłokiem) Daj mi jakiś namiar na tego goscia - na priv - porthos@go2.pl |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-06-18 12:00:14 no pomysł jest generalnie bardzo dobry, dużo lepszy niż rozwiercenie seryjnych cylindrów (tulei) na 79.8 mm czy jakoś tak (ja tak mam). jedyne ale, to że może się utworzyć wolna przestrzeń między tuleją a cylindrem, co będzie skutkowało gorszym chłodzeniem (tak mi heinrich napisał, nie próbowałem) |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-18 12:44:28 Po to własnie sie wszystko spasowuje na wcisk, by nie dopuścic do powstawania wolnych przestrzeni pomiedzy tak łączonymi elementami. Wiadomo jednak, ze nie jest możliwym spasowanie z taką dokładnością jaka sie załorzyło. Jednak próbować można a nawet trzeba. |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-06-18 20:14:10 zgadza się.. +/- 5g niezależnie od grupy.. |