Problem z odczytem kodu migajacego + filmik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Dotyczy escorta 1.8 16V 92r. - szarpie i dlawi sie podczas dodania gazu - ponizej zamieszczam filmik z tym co wyswietlil podczas samodiagnostyki - mam probem z odczytem .. za szybko etc. bylbym wdzieczny zeby ktos bardziej doswiiadczony w temacie zerkna i powiedzial co go boli - ewentualnie podal same kody
Bede wdzieczny za pomoc !


link http://pl.youtube.com/watch?v=NHkougzT4os

Pozdrawiam
MB

[ wiadomość edytowana przez: mbuska dnia 2007-06-21 15:52:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: mbuska dnia 2007-06-21 15:53:17 ]
  
 
tu masz wszystko:
Diagnostyka
  
 
jeszcze raz:
Diagnostyka2
  
 
wiem widzialem, ale jakos te czasy mi sie nie zgadzaja dlatego szukam pomocy na forum
Pozdrawiam
MB
  
 
wg mnie to mniejwięcej było tak|:
12,21,22,11,22,17,12,21,57 ale coś tego za dużo
  
 
12, i 21 sie powtarza ? - teoretycznie system powinien powtorzyc swiecenie i nakoncu wyemitowac bodajze 11 ... u mnie tak nie ma jak widac :/
  
 
grzebie i grzebie i wygrzebalem... ale nie do konca

no wiec mbuska... twoj escort generuje kod po 3 znaki... jest to dokladnie kod:

1 122 122 1 122 157 122 157

moj problem niestety polega na tym ze nie potrafie go dokladnie odczytac ale jak do tego dojde to chetnie napisze...

wiem tylko:

1- wlaczenie zaplonu
potem 122 i jeszcze raz powtorzenie tego samego.
kolejna 1 - oznacza zakonczenie kodow (?) miekkich i rozpoczecie kodow(?) twardych.
i tutaj podaje dwa bledy - 122 i 157 i raz jeszcze je powtarza...

ale co one oznaczaja? nigdzie nie moge znelsc... narazie znalazlem tylko te dwu-cyfrowe:/
  
 
122 (O,M) TP low (possibly grounded or open circuit)
157 (R,M) Mass Air Flow signal is/was low or grounded
  
 
a na polskie to:

122 czujnik polozenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwod
157 przeplywomierz powietrza masowy lub jego obwod



tak mnie wkrecilo ze chyba jutro sprawdze u siebie tylko tutaj pojawia mi sie male kuku...

bo mam zlacze kolo pasazera (to wieeeelopinowe) w ktorym laczy sie chyba 3 i 14 i do ktoregos tam podpina sie diode (moge sie mylic z tym 3 i 14 ! pisze z pamieci...) ale mam tez takowe zlacze ktore mi wyglada na diagnostyczne na lewym nadkolu (patrzac Z auta)... jutro sprawdze kolory kabelkow... no nic... sprobojemy
  
 
Cytat:
2007-06-21 23:40:00, archivi pisze:
a na polskie to: 122 czujnik polozenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwod 157 przeplywomierz powietrza masowy lub jego obwod tak mnie wkrecilo ze chyba jutro sprawdze u siebie tylko tutaj pojawia mi sie male kuku... bo mam zlacze kolo pasazera (to wieeeelopinowe) w ktorym laczy sie chyba 3 i 14 i do ktoregos tam podpina sie diode (moge sie mylic z tym 3 i 14 ! pisze z pamieci...) ale mam tez takowe zlacze ktore mi wyglada na diagnostyczne na lewym nadkolu (patrzac Z auta)... jutro sprawdze kolory kabelkow... no nic... sprobojemy



Lepiej nie kombinuj. Inaczej się podłącza w Escortach po 95'.
  
 
Oki! - dzieki wielkie !
ale rezystancja na czujniku polozenia przepustnicy jest dobra :/ -i nie ma zadnych skokow .. mimo wszystko moze poszukam, a odnosnie przeplywomierza to moze jeszcze dzisiaj go zamienie na inny na probe
Pozdrawiam MB
  
 
Cytat:
2007-06-22 05:26:03, WilK pisze:
Lepiej nie kombinuj. Inaczej się podłącza w Escortach po 95'.



a prawda... skoro niema problemow to niema sensu... a jesli sa - to wole o nich niewiedziec bo ostatnio sprawdzilem ile kosztuja naprawy wymiany itp w fordach (800zl paps)