Escort mk 4 cabrio 1.8 86r. były takie? pomóżcie bo mam dość

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, proszę o zidentyfikowanie mojego cabrio w papierach mam że escort 1.8 ford niemcy (nie ma nic w dowodzie że to cabrio, powinno być?? ) rok produkcji 1986, przeciez takich nie było, mam rację? numer silnika zgadza się z numerem ramy (ostatnie 7 znaków) czyli fabrycznie był zamontowany?? idac dalej jak wpisałem w "rozkodowywarke" VIN-ów numer ramy to wyszło że jest to escort wersja dwudrzwiowa amerykańska 1.9. Z kolei jak sprawdzałem numerek wybity na silniku taki mały z lewej strony na bloku pod świecami to da się odczytać RS i piec cyferek, porównując to z tabela w książce "sam naprawiam ford escort" to nie klasyfikuje się cos takiego, tak oznaczanych silników w escortach mk4 nie było. Ktoś kiedyś rzucił mimochodem że może to silnik od sierry? mam więc prośbę czy mógłby ktos kto ma dostęp do takich tabel oznaczeń silników sierry rozkodować mi który to rok i miesiąc R(rok)S(miesiąc). Na koniec dołożę że dla mnie totalnego laika to ten silnik jest na 95 procent podobny do mojego nowego nabytku rx3i. troche zamotałem ale juz mnie głowa boli od wertowania forów, pozdrawiam wszystkich kabrioleciarzy i duuużo słońca
  
 
moze jakies fotki??:> bedzie latwiej
  
 
Może szczepiony był?

Albo swapik?

Bo jeszcze emka 4 z 1,8 nie widziałem
  
 
Na bank przekładka tylko nurtuje mnie w tym przypadku dlaczego numery silnika pokrywają się z numerem ramy. Może to jest 1.6 tylko kto by miał w tym interes żeby rejestrować go na 1.8? jestem trzecim właścicielem w polsce a samochód pierwsza rejstracja w Polsce 1991 (jutro wrzucę zdjecia tylko poszeram na forum jak to się robi )
  
 
Cytat:
2007-06-22 21:32:33, andre126p pisze:
Na bank przekładka tylko nurtuje mnie w tym przypadku dlaczego numery silnika pokrywają się z numerem ramy.



To akurat łatwo przebić.

Daj foty to zobaczymy, to łatwiej będzie zidentyfikoać serce.
  
 
  
 
Czerwona strzałką zaznaczyłem skąd spisałem ten kod RScyferki
  
 
mi to wyglada na normalny 1.6 8v z mkIV
  
 
Cytat:
2007-06-22 21:24:47, Janek-S pisze:
Może szczepiony był? Albo swapik? Bo jeszcze emka 4 z 1,8 nie widziałem



ja mam mk4 z 1.8 i nie jest t zadeen przeszczp ani swap......... wyjechal taki z fabryki (w 89r)
  
 
ale masz 1.8 w benzynie? bo na tym filmiku to chyba dizelek?
  
 
Cytat:
2007-06-23 19:21:39, andre126p pisze:
ale masz 1.8 w benzynie? bo na tym filmiku to chyba dizelek?



diesel

kolega w cytacie :

Cytat:
2007-06-22 21:24:47, Janek-S pisze:
Może szczepiony był? Albo swapik? Bo jeszcze emka 4 z 1,8 nie widziałem



nie pisal o jakiego mu chodzi.


btw ten silnik z fotki t chyba 1.6 CVH czy jakos tak, ale na bank nie 1.8 wiec w dowodzie masz namieszane, pozatym 1.8 - tylko diesel o takiej poj. byl montowany w MKIV ale dopiero od 1989r bo wtedy wszedl do seryjnej produkcji


[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2007-06-23 19:25:05 ]
  
 
to zwykłe 1.6 cvh 105KM które było normalnie montowane w mk4 z tym 1.8 to jakieś czary
  
 
a ja sie dowiedzialem ze byly robione tez fiesty z silnikiem 1,8 8V moze i kilka escorcikow rarytaskow tez takich poszlo
  
 
Posumowując, ktos zarejestrował na 1.8 żeby płacić wyzsze OC, byc może numery na silniku przebite,ale suma sumarum moge wykrecac osprzęt i wkręcac do 1.6 rx3i i o to chodzi (konkretnie o skrzynię) dziękuję wszystkim za odpowiedź, od poniedziałku biorę sie do rozkręcania na części.