| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kotfilemon COROLLA E11 OPOLSZCZYZNA | 2006-12-10 20:01:14 Paliwo różniaste lałem od zwykłej 95 oktanówki do shell v-power. Wszędzie tak samo.
Hmm...weżyki wyglądają ok. Znaczy się przyjmuję to jako kolejne wyzwanie i sprawdze sam bądź nawinę zadanie mechaniorowi. Po drugie, kąt wyprzedzenia zapłonu nie jest mi znany...ale jak wyżej zapodam mechaniorowi do sprawdzenia. Ale czy jeśli auto ogólnie nie ma problemów ze startem to nie znaczy, że kąt jest ok? Nie wiem czy tak wczesniej było bo kupiłem to autko z takim defektem...choć sprzedający zapierał sie, że wszystko było ok. No nie było bo juz w drodze powrotnej do mej chatki cos mi nie pasowało ale mogłem dopiero sprawdzić później na jakiejś sensownej drodze. Generalnie męcze się z tym od marca.
Błędów komp nie wywala...ciągle migająca lampka wskazuje na brak błędów...no chyba, że się mylę. Był kiedys błąd 21 ale po wymianie sondy i resecie kompa po jakimś czasie go wcieło. Generalnie błędów brak!
Jakieś podpowiedzi ???? |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2006-12-10 21:58:16 Trzeba sprawdzic elektronike.Zasilanie w paliwo chyba nie bedzie mialo tu wplywu jezeli wyniki sa identyczne na gazie i benie.Sprawdz jeszcze kąt otwarcia przepustnicy,moze sie nie otwiera da konca? |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2006-12-11 00:22:15 A wyrzuć mikser na chwilę i zrób testa na benzynie bez miksera.
Pozdro. |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-12-11 11:16:17 Jak masz opuzniony kat wyprzedzenia zaplonu to autko bnedzie mulaste, choc na 1 biegu tego sie nie odczuje.
jesli miales blad 21 to moze sprawdz wtyczki od czujnika temp. A poza tym zrob jak perzan mowi bo te zwezki to moze byc waskie gardlo...ale te 4000obr to mnie dziwi. |
mirwin TOYOTA DRIVER Rover 420D Wołomin | 2006-12-11 13:32:43
To normalne zachowanie jak masz wtryski bo komp odcina paliwo po takich obrotach. Na gazie tego nie robi. Błedów komp może nie pokazywać bo w instalacji LPG mozesz mieć emulator, który oszukuje twój komputer. Przełącz na benzyne i tylko na niej przejedz z 20 km i popatrz. Sprawdz jeszcze ciśnienie w cylindrach. |
mirwin TOYOTA DRIVER Rover 420D Wołomin | 2006-12-11 13:34:24 A jeszcze jedno może sprzęgło sie slizga ? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2006-12-11 14:10:53 [quote]
2006-12-11 00:22:15, Perzan pisze: A wyrzuć mikser na chwilę i zrób testa na benzynie bez miksera. Pozdro Od tego bym zaczal mogli zastosowac zbyt maly przekroj.Po drugie odepnij wydech przed katalizatorem,moze byc zatopiony na wlocie i hamuje przeplyw spalin wrazenie jakbys jechal ze spadochronem. Pytanie czy na pierwszym i drugim biegu ,jak wcisniesz do dechy to przyspiesza rownomiernie do tych 4000 obr. czy po drodze ma jakies zastoje? |
kotfilemon COROLLA E11 OPOLSZCZYZNA | 2006-12-11 23:15:53
Przyspieszenie do 4000 obr. na I i II biegu równomierne. Po przekroczeniu 4000 totalny spadek mocy...odczuwalny...silnik pracuje ale cos go "tłamsi", hamuje tak jakby go coś przyduszało. |
kotfilemon COROLLA E11 OPOLSZCZYZNA | 2006-12-11 23:20:49
Odcięcie zapłonu w corolli następuje po przekroczeniu 6200 obrotów...a tu mamy sytuację w której na 4000 obrotów odcina na benzynie i LPG...coś chyba jednak nie tak. Poza tym to autko napewno powinno wbijac się na wysokie obroty...a nie robic takie numery Cisnienie w cylindrach to kolejny trop. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2006-12-12 01:13:59 Wspomniales ze rozrzad robiles w innych warsztatach?
sprawdz czy sie nie kiwneli o zabek to dosc prawdopodobne |
mirwin TOYOTA DRIVER Rover 420D Wołomin | 2006-12-12 09:14:21 o fakt, rozrząd. Kiedyś sam robiłem i się machnąłem o 1 ząbek. Muł nie z tej ziemi. |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-12-12 11:49:17
No wyraznie nie tak bo max moment jest przy ok. 4500obr/m a E-10 1992-1995 maja odciencie przy 6250 E-11 przy 6200
|
deesz TOYOTA DRIVER Katowice | 2006-12-13 22:29:04 może są ciasne zawory, przy gazie trzeba je często regulować |
kotfilemon COROLLA E11 OPOLSZCZYZNA | 2007-01-05 18:33:11 Pomierzono ciśnienie w cylindrach i okazuje się, że w pierwszym ciśnienie jest słabsze. Ponadto dochodzi do wypadania zapłonu.
Hmm...coś wspominano o wałku rozrządu i krzywkach...hmm. jakas kapitalka się szykuje? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-01-05 23:57:54 W Katowicach cie przyjmiemy na naprawe,naprawiamy nawet najbardziej zagazowane na smierc Toyoty,i informujemy o kosztach na bierzaco. |
cesar TOYOTA DRIVER corolla E11 małopolska | 2007-01-06 21:14:05 mam ten sam rocznik i model co ty.
moją jechałem na autostradzie 160 km/h i cały czas przyspieszała. pewnie by poszła ze 175 km/h jak w ksiażce serwisowej ma napisane. słyszałem ze tym modelem niektórzy jechali nawet 190 km/h. |
lude_k ->Toyota Parking Only<- Toyota corolla Warszawa | 2007-01-11 08:26:48
Bardzo przydatny temacik .
Też mam corolkę 1,4 z 98 r., tylko moja jest bez gazu i podobny problem. Tzn. max jade nia 140,00 km, a potem zaczyna się dławić, jakby coś odcinało dopływ paliwa. Nie wiem tylko jakie ma wtedy obroty, ale sprawdzę przy okazji. W kilku warsztatach przedstawialiśmy już problem, ale jak na razie bez efektów.
Ja tez tankowalam różne paliwo i w zasadzie znacznych różnic nie było.
U mnie ta sytuacja występowała już przed wymiana rozrządu. Wydrukuję sobie Wasze porady i udam się do mechanika, może tym razem się uda. Oczywiście zdam potem relację ![]() |
kotfilemon COROLLA E11 OPOLSZCZYZNA | 2007-01-22 23:36:22 No to mam newsa Założono komplet pierścieni, zreegenerowano głowicę ( bo gniazda zaworowe były wypalone), wpakowano nową uszczelkę pod głowicę, wlano nowy olej i wkęcono nowy filtr oleju i...PORAŻKA! nie ma żadnej poprawy! Ręce mi opadają! Koszt naprawy wyceniono na 2000 zł a efektu żadnego. Co jest? Czy ktoś może mi pomóc??? Auta nie odebrałem! Kazałem robić do skutku. Nie będę płacił za eksperymenty mechanika! |