| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-07-25 00:20:02 ta kostaka pump to jest diagnostyczna do podlaczenia pompy paliwa jak dasz tam +12V to pompa zadziala
A ta druga ADJ to kotka do ustawiania kata zaplonu musisz ja podlaczyc do masy i wtedy ustawiac zaplon lampa stroboskopowa |
gleda HF MEMBER lantra Wrocław | 2007-07-30 14:31:31 A dlaczego tą kostkę do ustawiania zapłonu trzeba zmasować ? |
e-gen HF MEMBER Kamieniec | 2007-07-30 16:27:03 żeby ustawić statyczny punkt wyprzedzenia zapłonu |
gleda HF MEMBER lantra Wrocław | 2007-07-30 16:57:26 a co to znaczy "statyczny punkt wyprzedzenia zapłonu" ? |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-07-30 19:36:59 To tak jak bys chcial ustawic deske do poziomu a ktos skakal by po tej desce .
Jak regulujesz wolne obroty w autku to odpinasz silniczek krokowy po to zeby gdy ty regulujesz to ECU nie wpieprzalo w twoja robote. tak samo jak ustawiasz zaplon to musisz zmasowac ta kostke po to aby ECU nie korygowalo kata zaplonu( gdyby ono korygowalo to nigdy nie ustawisz prawidlowo) |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-07-30 21:58:20 Gdyby bylo az takie madre to by mozna bylo aparat ustawic na oko Ecu sobie dostosowuje kat zaplonu. ale musi miec wartosc ustalona np 7stopni.
Przyklad: Auto z ustawionym katem zaplonu 7st( kat zaplonu ustawiony prawidlowo wg instrukcji czyli wszystko powinno byc ok.) jedzie pod gorke i ECU przyspiesza zaplon o 10st laczny kat wyprzedzenia zaplonu wynosi 17st. A teraz wez to samo auto jadace pod ta sama gorke tylko ze kat zaplonu wynosi 12st i ecu przyspieszy go tak jak wczesniej o 10st to razem masz 22st i co sie dzieje z autem?? Zaczynaja stukac zawory, spalanie stukowe i takie tam jeszcze inne. |